משחק של החיים ♥ – פרק 1

26/07/2013 1076 צפיות 3 תגובות

"אן , אני מתרגשת " ג'קי כבר חופרת לי חצי שעה בטלפון על כמה שהיא לחוצה רק מלראות את זאק , לא שאני יודעת מי זה . "תדברי איתו פשוט , בפעם המליון " "אבל את לא מבינה , הוא בטח ינפנף אותי " היא מרחמת על עצמה בטלפון "אז למה את בכלל טורחת ?" אני מנסה לשכנע אותה שיש עוד בנים חוץ ממנו .
"תודה על התמיכה באמת " "תגידי אין לך חברות לדבר איתם על זה אני רוצה לישון " אני נואשת לישון וזה בחיים לא קרה לי "כן אבל גם הן מאוהבות בו " מה כל כך מיוחד בו לעזעזל ? "אויש נו באמת וחברים בנים?" "יש אבל הם הומואים " " אוקיי אני לא רוצה לשמוע , לילה טוב " אני קוטעת אותה ומנתקת . וכמובן מכבה את הטלפון כי אני יודעת שאני יזכה למליון שיחות והודעות ממנה .
אני אנאלין , אבל אני מעדיפה אן . יש לי שיער שטני – בלונדיני משהו באמצע ועיניים כחולות עמוקות .
אני רזה ומטר 75 בת 17 כיתה י"א. ואני שונאת שקוראים לי ברבי בגלל איך שאני נראת , אבל אני חכמה ורב המבחנים שלי זה מאיות ויש לי אולי 3 שמלות בארון ואני מתנבת אצל חולי סרטן. אני גרה בשיקגו אבל לשנה הבאה (כיתה י"ב) אני עוברת לניו יורק . ג'קי זאת בת דודה שלי , השם המלא שלה הוא ג'קלין אבל אם מישהו קורא לה ככה היא מתעצבנת וזה מראה מכוער. יש לה עיניים ירוקות ממש יפות , אני מקנאה בה שיש לה כאלה עיניים , יש לה שיער שחור כהה חלק והיא מטר 80 . טוב היא גבוהה , מאוד . אבל כמה שהיא יפה היא מטומטמת .
למה אני עוברת לניו יורק ? אוניברסיטת ג'וליארד , אחד הבתי הספר הכי נחשבים לאומניות הבמה . יותר קל להגיע למבחנים במהלך השנה , יותר קל לבוא לשם כשאני יסיים תיכון . וההורים שלי הסכימו .
אני רוצה ללמוד שם כי משחק ושירה , בחיים לא הייתי בחוג של משהו משם ואין לי סוכן אבל אני רוצה לנסות לפחות להתקבל , ואני גם יודעת לנגן על גיטרה ופסנתר . התאהבתי פעם אחת , קראו לו ג'יי וראיתי אותו וישר התאהבתי , בגיל 15 . הוא כל הזמן ניסה לשכנע אותי שנשכב ואחרי שבאמת עשינו את זה הוא בגד בי . מאז אני לא מאמינה באהבה ממבט ראשון.

———————————————————————————–

אני זאק , 17 עולה לי"ב ניו יורק . עיניים כחולות בהירות ושיער חום מטר 85 קוביות בבטן ושרירים בידיים. בחיים שלי לא התאהבתי , אני מכבד בנות . אבל כל שבוע יש לי חברה אחרת פעם אחת אפילו יצאתי עם המורה שלי , הזוי . החברים הכי טובים שלי זה ג'ייק ודילן .
כישרון מוזיקלי ? לא התברכתי בו , אבל אני בינוני במשחק . ואני מעולה בפוטבול .
כולם חושבים שאני הילד הרע , אבל האמת שהציונים שלי במבחנים מצוינים ולמרות משכולם אומרים אני חכם . טוב אין הרבה מה לספר .

————————————————————————————

אני יודעת שלא יצא יפה אבל זה היה סוג של הקדמה ..


תגובות (3)

אני אוהבת!!! לאללה!

26/07/2013 16:04

תמשיכי
ממש אהבתי את ההקדמה
נותן טעם של עוד

26/07/2013 16:23

תודה (: אני ממשיכה עכשיו

27/07/2013 04:50
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך