משחק של החיים ♥ – פרק 2

27/07/2013 822 צפיות 2 תגובות

ישבתי על המיטה וארזתי בגדים , ג'קי שלחה לי את התלבושת היחידה בבית הספר , התלבושת מזעזעת . אולי זה בגלל שאני לא רגילה לתלבושת אחידה , אבל באמת איפה החופשיות ?
לי אישית אין טעם מסוים בבגדים , אני לא הולכת לפי האופנה לפי טעם אישי אבל אני גם לא ילך בתלבושת של ליצן . סיימתי כבר לארוז 3 מזוודות אחת מהן נעליים , השנייה דברים אישיים , והשלישית בגדים . אני לא צריכה הרבה מזוודות כי אני יהיה בניו יורק , מה אי אפשר לקנות שם ?
פתאום התחלתי לשמוע את השיר "gold digger" של קניה ווסט , בהתחלה נבהלתי אבל אז נזכרתי שזה הצלצול שלי . לקחתי את הפלאפון 'ג'קי" הופיע לי על המסך "כן?" שאלתי אותה "דיברתי איתו הוא נתן לי את הטלפון שלו" היא הרסה לי את השמיעה , הילדה לא נורמלית "אוקיי ? יש דייט " "עדיין לא , אבל אני מבטיחה לך שיהיה ""טוב , אני יכולה לנתק ?" "כן ביי " היא ניתקה בסוף , לא חשבתי שהשיחה תיהיה כל כך קצרה . טוב , אולי היא חזרה להיות נורמלית אחרי שהיא סוף סוף דיברה איתו .
"אנאלין מתוקה , את יכולה לקנות לי מוצרים בסופר " אמא שלי צעקה , מה עכשיו ? אבל כמו שאני מכירה תעשה לי ארוחת 'הפתעה' . "כן " לבשתי שורט ג'ינס וטי שורט תכלת . עשיתי צמה לצד ונעלתי אולסטר שחור . "תודה חמודה " היא נתנה לי רשימה בערך בגודל של מגילת העצמאות
לקחתי את המכונית שלי ונסעתי . חלמתי על מכונית כזאת ולא זאת לא בנטלי ולא פרארי זאת כמו המכוניות הקופצות שהיו בסטפ אפ 4 (בהתחלה). לי זה נראה מגניב ואמא שלי העדיפה אפילו שאני יקנה מכונית של 300,000 דולר .
הגעתי לסופר והלכתי למדף של המתוקים קודם כל , לקחתי שוקולד ועוד שוקולד ועוד שוקלד ועוד שוקלד למקרה חרום . אמא שלי כתבה 2 שוקולד אבל לקחתי גם לי 2 . כנראה היא תכין עוגה .
הסתכלתי שנייה בסלסלה שבידי ונתקעתי במישהו . "סליחה " אמרתי בלי להרים מבט , הסתכלתי על היד שחתטפה מכה מהסלסלה באתי ללכת אבל תפסו לי היד . הרמתי מבט "כן ג'יי ?" האקס שלי , אני כבר רגילה שהוא מציק לי , לידו עמדה הכלבה שהוא בגד בי איתה .
"סתם רציתי להגיד היי " הוא מנסה לעצבן אותי עוד פעם. "היי" אמרתי וניסיתי לעצור אבל הוא חזר להחזיק ביד שלי , גלגלתי עיניים "כן ?" "סתם גדל לך .." הוא הביט לי בחזה , איכס מטומטם .
"ג'ני תשאירי אותנו רגע לבד " הוא לזאתי שעמדה לידו היא הלכה "מה אתה רוצה?" שאלתי , תזכרי להיות אדישה את לא חוזרת אליו , הוא פגע בך , הוא יפגע בך , אל תתני לרגשות שלך לחזור .
"שמעתי את עוזבת " "כן " "מתי ?" מה אכפת לו בכלל ? " מחרותיים " הוא פתח עיניים והביט בי מבט חד "מה? למה לא אמרת לי הייתי מארגן לך משהו " הוא נראה מודאג? "לא עניינך ומה תארגן שלישיה , לא מעוניינת , תודה . " אמרתי לא נתתי לו להגיד והכלתי .
הוא הרס לי את היום , לקחתי את שאר המוצרים והלכתי הבייתה

——————————————————————————–
-זאק-
"זאק , אתה לא רציני ?!" לורי צעקה עליי חברה שלי , עכשיו אקסית . "רציני ועוד איך " אני מתגרה בה
"למה ?" "פגשתי מישהי יותר יפה ממך " אני מנסה לקצר את זה "אבל היה לנו שבוע מושלם " היא נואשת או שאני הוזה ? איכ שונא בנות כאלה "שבוע מקסים שהבנתי שאת לא אהבת חיי " למדתי כבר אם תנחם אותם יקח להם יותר זמן להתגבר , אבל תמיד אני אומר "נוכל להיות ידידים?" "כן בטח " היא נראת שמחה כמו כל אחת שיצאתי איתה . היום האקסיות שלי הידידות הכי טובות שלי או יזיזות אם צריך. שלא תבינו ,אני מכבד אותם אם הן לא רוצות לעשות , אני לא מכריח או משהו .אבל אני נפרד מהר כי נמאס לי , אני מקווה שתבוא מישהי ולא ימאס לי ממנה אף פעם .
"ביי נסיך שלי " היא אמרה "ביי לורי " היא חייכה ויצאה .
התקשרתי לדילן "נפרדתי ממנה " "סוף סוף , מתי הבאה , אני כבר לא יכול לספור כל כך הרבה " הוא צחק "מצחיק " אמרתי "טוב שמע ביום הראשון של הבית ספר בלילה יש מסיבה " הוא אמר
"אלכוהול ?" שאלתי "כן " "אני בא " "חחחח , בבית של מייגן " הוא אמר "טוב ביי " אמרתי וניתקתי . מייגן זאת הילדה הכי פרחה והכי מקובלת בשכבה מהבנות עשיתי איתה כמה פעמים והיא מאוהבת בי קשות אבל אני לא בקטע שלה . התקשרו אליי "הלו" אמרתי "היי "אמר קול נשי "מי זאת ?" שאלתי "ג'קי , מהמועדון אתמול " ניסיתי להיזכר "היו כמה " אני אומר "שיער שחור עיניים ירוקות " היא מנסה לרענן לי את הזיכרון "אתמל הייתי שיכור " שיקרתי וניתקתי .
אני זוכר אותה, יש לה עיניים משהו נדיר איך אפשר לא לזכור , אבל היא לא הטעם שלי ממש לא הטעם שלי .


תגובות (2)

תממשיייכיי אנני רוצה המשך!!!
XD

27/07/2013 08:04

תמשיכיייי

27/07/2013 09:59
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך