חחח את הקטע של הפתקים והשוקולד והכלב לקחתי מהקליפ של ג'סטין (OLLG)
וואוו עכשיו כשאני חושבת על זה כמה זה הזוי טוב קיצור תודה לכול מי שקורא!!!♥

מתאהבת בכוכב-פרק 10

23/07/2012 807 צפיות 4 תגובות
חחח את הקטע של הפתקים והשוקולד והכלב לקחתי מהקליפ של ג'סטין (OLLG)
וואוו עכשיו כשאני חושבת על זה כמה זה הזוי טוב קיצור תודה לכול מי שקורא!!!♥

ראית פתק מזאין שעליו רשום:בוקר טוב נסיכה! יש לי משו חשוב להגיד לך אז תעקבי אחרי הפתקים ותפגשי אותי עד השקיעה זה ממש דחוף! :) חייכתי ויצאתי החוצה עברתי ליד המסעדה וראיתי שיש שם חץ אז נכנסתי למסעדה 'את אשלי?' שאלה המוכרת 'כן' עניתי לה 'זה מזאין' היא אמרה לי והגישה לי עוגת שוקולד בצורת לב היתה שם תמונה שלי ותמונה שלו אחרי שהכלתי את העוגה ראיתי שיש חץ על חנות חיות 'אמ. כן את אשלי?' שאל המוכר 'כן' עניתי 'יש לך הפתעה מזאין' אמר לי והוציא מהכלוב שהיה לידו כלב 'OMG!' כמעט צעקתי אוקי.. מילא עוגה אבל כלב? לזה קוראים הגזמה ככה המשכתי כמעט עד הערב שלא נדבר על מה שהביא לי הגעתי לחוף ים והיה על העץ עוד פתק אחד מזאין היה רשום: תסתובבי הסתובבתי וראיתי שם.. את זאין,קורן,רינת,ג'סטין,הארי,ליאם,נייל,,לואי ואלינור 'מה רצית להגיד לי?' שאלתי אותו 'אני אגיד לך אחר כך עכשיו בואי' הוא אמר ומשך את ידיד לתוך המים כולם נכנסו השפרצנו וזה… ככה בערך חצי שעה בערב נשכבנו על החוף 'עכשיו אתה יכול להגיד לי מה רצית?' שאלתי את זאין בחוסר סבלנות 'כן רק תסתכלי למעלה' הוא אמר והצביע על השמיים פתאום הופיעו בשמיים 3 מילים:"אני אוהב אותך" בזיקוקים 'אוו.. גם אני' אמרתי ונישקתי אותו כשנסענו הביתה ג'סטין שאל:'אז רגע תנו לי שנייה להבין אז עכשיו את וזאין חברים? הסתכלתי על זאין והוא אמר 'כן כנראה'כשזאין אמר את זה ראיתי שהארי היה עצוב כזה ריחמתי עליו כי לכולם חוץ ממנו יש חברה 'ומה איתך ועם קורן גם אתם חברים?' שאלתי את ג'סטין 'כן'הוא ענה לי 'ואת וליאם?'שאלה רינת את אנג'ל 'כן אנחנו כן' התערב ליאם אנג'ל חייכה אליו ונתנה לו נשיקה 'בא לכם לעצור במסעדה אני מת מרעב לא אכלתי שעתיים כולנו צחקנו 'מה כול כך מצחיק?' שאל אותונו נייל 'כלום זה רק מוזר שאתה לא אכלת היום יותר משעתיים' אמר לואי 'טוב נו אולי אכלתי איזה חבלית צי'פס קטנה ואולי גם שתי חטיפי שוקולד וגם המבוגר ואיזה 3 נקניקיות' הוא ספר כולנו הסתכלנו עליו 'מה? בשבילי זה כלום'הוא אמר עצרנו ליד מסעדה נכנסנו והתיישבנו 'שנייה אני הולכת לשרותים' אמרתי לזאין 'טוב' נכנסתי לשרותים 'לא לא לא זה לא קורה לי' אמרתי בליבי כשראיתי את….


תגובות (4)

תמשיכייי ^^

24/07/2012 07:29

היי קיטי אוהבת את הכתיבה שלך מאד מאד תמשיכי דחוף ממני באהבה בקי ♥

25/07/2012 02:56

חח תודה בקי

25/07/2012 03:05

תמשיכי<<<

26/08/2012 07:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך