טוב אנשים אני לא יעלה בזמן הקרוב אנשים אז.... סורי!

מתאהבת בכוכב-פרק 6

10/06/2012 714 צפיות 2 תגובות
טוב אנשים אני לא יעלה בזמן הקרוב אנשים אז.... סורי!

הבאתם בקבוק והתחלתם לסובב יצא על נייל ועל ליאם 'אמת או חובה?' שאל ליאם 'חובה' אמר נייל והמשיך 'ותעשה שזה יהיה משו שקשור לאוכל כי אני מת מרעב' כולם התחילו לצחוק 'טוב חובה עלייך לאכול את השוקולד של הארי' הוא אמר 'היי אף אחד לא נוגע בשוקולד שלי חוץ ממני' אמר הארי כעוס כולם הסתכלו עליו ואחרי 2 דקות הוא נכנע הביאו לנייל את השוקולד ו…. הוא הצליח לגמור את השוקול בשלושים שניות! חוץ ממני אף אחד לא היה מופתע 'זה הנייל שלנו' לחש לי זאין והמשכנו לשחק אחרי עוד כמה סיבובים יצא על לואי ועל הארי 'אמת או חובה?' שאל לואי את הארי 'אמת' הוא אמר 'אמת שאתה מחבב מישהי?' 'אמ…' ראו עליו שהוא חשש לענות בליבי התפללתי שיגיד לא ואם כן זאת בטוח לא אני הוא לא שם עליי מאז שראיתי אותו בפעם הראשונה בעודי שוקעת במחשבות אני שמה לב שכולם מסתכלים עליי 'מה?' שאלתי בתמימות 'כלום כלום' הם מילמלו היתה לי תחושה שפיספסתי שם משו. משו חשוב טוב אז… אחרי עוד כמה סיבובים יצא על נייל ועל אלינור 'אמת או חובה' שאלה אלינור 'חובה' הוא אמר 'חובה עלייך לנשק את את הבת שאתה מחבב רק אם היא לא פה' היא אמרה נייל קם והתחיל להתקדם לכיוון של רינת ו.. כן אני לא מאמינה הם התנשקו! אני רק הבאתי אותה להכרה קטנה בינהם הייתי פשוט בשוק 'OMG' לחשתי לאלינור גם היא הייתה בשוק כולם היו בשוק 'מזל טוב' אמרתי לה כשיצאנו מהבית 'תודה אבל תגידי.. את לא מקנאה?' רינת שאלה אותי 'בשביל מה לי לקנאות?' את האמת הבנתי למה היא התכוונה אבל חשבתי שלהראות תמימה עדיף יותר 'נוו את יודעת שלך אין חבר ולי יש ואני בטוחה שאת מקנאה גם בגלל שראיתי אותך שמה על זאין' חשבתי לספר לה שגם אני אוהבת את ליאם ואת הארי (אני לא מאמינה שאני אומרת את זה!! איככסושש!) לא רציתי שהיא תדע שאני מאוהבת בשלוש בנים אנ נראת נואשת והיא בטח תספר את זה לכולם וגם תצחק עליי אבל הרגשתי שזה הדהר הנכון לעשות 'גם על ליאם וגם על הארי' הרגשתי מבוכה למרות שהיא בת דודה שלי לפתע הרגשתי שהיא מחבקת אותי 'אל תדאגי אני לא אספר' היא לחשה לי לפעמים היא יכולה להיות בת דודה כול כך טובה 'אז אתם זוג?' שאלתי את רינת כשאנועומדים מחוץ לפתח הבית 'אמ… אם השגתי את המספר שלו אז נראה לי' התחלנו לצחוק הייתי צריכה להתארגם למופע קבעתי עם אנג'ל בתחנה התלבשתי שמתי קצת איפור (אני לא הולכת להגזים רק בגלל חבורה מטומטמת= אני עדיין לא אוהבת אותם!!) יצאתי והיגעתי לתחנה וריאתי את אנג'ל וגם את…


תגובות (2)

נוווו להמשייך *~*

10/06/2012 11:36

חוחוחוחוחו:)
אני כזאת מתוקה ^_^
חחחח תמשיכי!!!!!!!
עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10/06/2012 12:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך