תודה לכול מי שקורא!

מתאהבת בכוכב – פרק 3

03/06/2012 785 צפיות 11 תגובות
תודה לכול מי שקורא!

'קוראים לי זאין' הוא אמר 'היי! מאיפה השם הזה מוכר לי ?' התפרצה אנג'ל הוא אמר לה: ' אולי בגגל שאני מלהקת… ' וואן דירקשיין!' התפרצה שוב אנג'ל 'אתה מלהקת וואן דירקשיין ' היא הייתה בשוק טוטאלי ואחרי השוק היא התחילה לחבק את זאין ולהגיד לו שהיא אוהבת אותו 'היא מעריצה' לחשתי 'חחח כן כבר הבנתי את זה' וחיך את החיוך המהפנט שלו כשאנג'ל סיימה עם כול הקטע של הצרחות וכול זה הוא אמרלי :'טוב אז.. מה דעתך על כרטיסים למופע שלנו למחר ?' 'אמ.. תודה אבל כבר יש לנו ' ענית מבויישת ' את בטוחה?' הוא שאל ליתר ביטחון 'היי אשלי' אנג'ל לחשה לי משו באוזן 'לא אין מצב ' צעקתי 'אני לא מבקשת את זה ממנו זה טיפשי' צעקתי 'נוו בבקשה כמה פעמים את רואה מפורסם בים?' היא אמרה ועשתה את עייני הכלבלב שלה 'אוחח' נאנחתי 'אני שונאת שאת עושה את זה..' אמרתי ופניתי אל זאין 'תגיד זאין יש מצב שאתה מכיר לנו א תשאר הלהקה' שאלת 'ברור הם ימותו עלייך!' הוא אמר הלכתם בחזרה ועצרנו ליד 4 בנים וילדה אחת 'זה לואי ' הוא הצביע על ילד שמתנשק עם ילדה אחת 'זאת..' הוא אמר 'זאת אלינור ' אמרה אנג'ל וקפצה מאושר הסתכלתי עלייה במבט כועס ולחשתי לה:'תפסיקי לקטוע אותו כול הזמן!' 'בסדר בסדר סליחה ' היא ענתה בקול מעליב 'זה נייל' והצביע אעל ילד שאוכל פיצה 'זה ליאם' והצביע על ילד חתיך עם קובויות בבטן ולידו היה הארי אם אני לא טועה בשמות 'וואו' לחשתי לעצמי הוא חמוד פתאום ראיתי שאנג'ל מסתכלת על ליאם במבט מוזר כזה.. מבט לא רגיל 'למה את מסתכלת ככה על ליאם?' שאלתי אותה 'אמ.. כי… אני..


תגובות (11)

פרק חמוד!!!!
אבל יש לך פרקים קצרים…:(
ילד שאוכל פיצה…. חוחוחוח =)=)
תמשיכיכיי!!!!

03/06/2012 11:30

חחחחחחחחחחחח נייס סטורי :)
תמשיכי אנד נבר סיי נבר!
דונט אסק מי למה אני כותבת חצי אינגליש חצי עברית.
נדברתי ממישהי XD
אבל סיפור נחמד :)
ילד שאוכל פיצה? כל כך נייל ;)

03/06/2012 11:34

חחחחחח תודה לשתיכן ו.. אוהבת לכתוב סיפורים לא קוראים לך רינת? את הזאת בביםיש לך טעם שמטורפת על נייל לא? חחחח יש לך טעם בבנים

03/06/2012 12:17

התכוונתי לומר לך שיש לך טעם בבנים

03/06/2012 12:20

חחחחח תודה(?)
אבל…אבל…את רומזת שנייל הוא חתיך? כי אסור לך להגיד את זה….:)
חוחוחחו.
אני מפחידה חדשות…=)

03/06/2012 12:23

אל תדאגי אני לא אגנוב לך את נייל :) אני יותר מעדיפה את הארי

03/06/2012 12:27

לא הבנתי מה קשור הפרק הזה לקודם ?!

03/06/2012 13:23

תמשיכיי וואי חנקת אותי שאמרת הילד שאוכל פיצה זה כזה נייל
חחחחחחחחחח
אני ישמח עם תנסי לקרוא את הסיפור שלי ♥♥

03/06/2012 14:10

חחחח ״הילד שאוכל פיצה זה נייל״ XD
חזקק !

03/06/2012 22:33

חחח תודה

03/06/2012 22:35

הלאואואוו@!! אתן מדברות על הבעל שלי..!!!
~אני טיפה משוגעת היום~

04/06/2012 06:00
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך