תודה לכול הקוראים המקסימים אין עליכם!!!♥

מתאהבת בכוכב – פרק 9

10/07/2012 730 צפיות אין תגובות
תודה לכול הקוראים המקסימים אין עליכם!!!♥

'כדי לכם להתנתק מהחיבוק כי יש לי תחושה שזה לא יגמר טוב' אמר הארי כולנו צחקנו עד שזאין נכנס 'אשלי מה את עושה פה חשבתי שהלכת' הוא אמר 'לא אנחנו נישן פה' אמרתי לו 'עוד יותר טוב' הוא מילמל 'אמרת משו?' שאלתי 'לא כלום' הוא אמר 'רוצים לראות סרט?' שאל ג'סטין כולם הסכימו 'סליחה הארי אבל אני באתי לשבת פה' אמר זאין כשהוא בא לשבת לידי 'כן אבל אני תפסתי' הארי אמר בקול ילדותי 'אויש מה אתם עושים מי זה סיפור שאשלי תשב באמצע' אמרה רינת תוך כדי שהיא ונייל מחובקים 'היי אנג'ל יש לך הזדמנות לשבת ליד ליאם לכי' דחפתי אותה וזה יצא שהיא נפלה מול ליאם 'את בסדר?' הוא שאל אותה 'כן אני בסדר' היא אמרה והסתכלה עליי במבט כועס "סורי" אמרתי לה בלי קול 'אמ… זה..זה בסדר אם אני אשב לידך?'היא שאלה בגמגום 'כן בטח' הוא אמר ופינה לה מקום וככה זה יצא המקומות ישיבה: ג'סטין,קורן,רינת,נייל,הארי,אני,זאין,אנג'ל וליאם אני לא יודעת מתי נגמר הסרט כי בשלב הזה כבר נרדמתי על הכתף של זאין 'אשלי אשלי את ערה? קומי כבר!!' אמרה קורן 'בסדר אני קמה !' אמרתי בקול ישנוני 'מה השעה?' שאלתי בעודי מפהקת 'אחד וחצי ' ענה לי לואי 'טוב אז אני יושן עם אלינור במיטה הזוגית' אמר לואי 'אני יושן עם שלי ' אמר זאין הייתי מופתעת מאוד לא רק אני גם כולם 'מה?' הוא שאל כשכולם הביטו בו במבט המום 'אז אני עם אנג'ל' התפרץ ליאם חייכתי אל אנג'ל כי ידעתי שהיא אוהבת אותו למרות שגם אני אבל.. נוותר 'ואני עם ניילוש שלי ' אמרה רינת 'אז.. אני לבד?' שאל הראי שהיה נראה כאילו הוא עומד לבכות 'מסתבר' אמרה אלינור הלכנו לישון ובאמצע הלילה הרגשת יש זאין מחבק אותי 'זה מפריע?' הוא שאל 'אמ.. לא זה בסדר' אמרתי טוב שהיה חושך כי הסמקתי כמו שאף פעם לא הסמקתי 'היי אתם מוכנים להיות בשקט ! אנשים ישנים!'לחש הארי שישן על מזרן לידנו 'טוב סליחה' לחשתי בבוקר קמתי וראיתי שזאין לא ישן חשבתי שהוא כבר קם אז צחצחתי שיניים וירדתי למטה ולהפתעתי לא ראיתי שם את זאין 'היי קורן ראית את זאין?' שאלתי אותה 'כן הוא אמר שהוא צריך לסדר כמה דברים' היא אמרה 'איפה ליאם ואנג'ל?' ועוד לפני שהיא הספיקה לענות התרגזתי ואמרתי אוף נו רק בגלל שזה הוולנטין דיי כולם נעלמים' 'תרגעי אני עוד פה ' היא אמרה 'גם אני עוד פה' אמר ג'סטין שעמד בפתח 'תגידי קורן בא לך ללכת לים ?' 'כן בטח' היא אמרה 'טוב אז..הלכנו' הוא אמר ומשך את ידה 'וואו לא חשבתי עכשיו' היא אמרה ורק אני נשארתי לבד אז פשוט אכלתי את הפנקייק שזאין הכין פתאום ראיתי פתק שעליו מזאין שעליו רשום…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך