feelGoodInc
כן, זה מאוד שונה מהכתיבה שלי. זו לא כתיבה. זה אמיתי. אני פתטית, אין לי זין לשלוח לו את זה, הרגשתי שזה הפך לאישי מדי מצדי, שהרושם שהוא יקבל כשיקרא זאת יהיה שונה ממה שאני רוצה, שהוא יבהל מהתאורים שלי וילך, יאט, יתרחק, ישתנה. החלטתי להעלות את זה לפה, כדי לשמור את זה היכן שהוא. זה גם הפך למעט יותר פואטי ממה שהתכוונתי, אז אולי זה המקום המתאים לשמור זאת.

מ' – התנצלות.

feelGoodInc 31/05/2017 800 צפיות 2 תגובות
כן, זה מאוד שונה מהכתיבה שלי. זו לא כתיבה. זה אמיתי. אני פתטית, אין לי זין לשלוח לו את זה, הרגשתי שזה הפך לאישי מדי מצדי, שהרושם שהוא יקבל כשיקרא זאת יהיה שונה ממה שאני רוצה, שהוא יבהל מהתאורים שלי וילך, יאט, יתרחק, ישתנה. החלטתי להעלות את זה לפה, כדי לשמור את זה היכן שהוא. זה גם הפך למעט יותר פואטי ממה שהתכוונתי, אז אולי זה המקום המתאים לשמור זאת.

אני מתנצלת שאני גורמת לך להרגיש ככה. אני מתנצלת שאני משגעת אותך, בשיחות או בראשך, סליחה, סליחה שאתה צריך לעבור את כל זה, זה לא הוגן.
אני מצטערת שאתה לא יכול לעשות דבר בקשר לזה. ושגם אני לא יכולה. אני מצטערת שהסיטואציה כה מתסכלת ואני מתנצלת שאני מסקרנת אותך כל כך.
אני מתנצלת על הגיל שלי, על שאני תמיד הורסת הכל, דופקת את כולם.
תוודא שאתה לא גורם לי להצטער או להתנצל על ששיניתי אותך. שזה לא יקרה. אל תשתנה. אל תאבד את הראש. שמור על ערכיך, על המוסר שהאמנת בו. אל תהיה כמותם. כמו כולם. כמו אלה שאתה שונא, שאמרת עליהם, "אני בחיים לא אהיה כמוהם."
אל תאלץ אותי להתנצל, להצטער על כך שאתה גורם לי להרגיש אי נוחות, מילים ומחשבות אונסות.
אני מצטערת שזה המצב, והלוואי והיה קל יותר, פשוט יותר. הלוואי ולא היה מפחיד, הלוואי ולא היה צורך בזהירות. הייתי רוצה, את כל התיאורים שלך. אבל זה בלתי אפשרי. הנוחות כרגע, היא בלתי אפשרית. הלוואי והייתה. הלוואי והיית פה לחבק אותי ולנחם את שנינו על הדבר שלא יהיה עוד טעם לנחם עליו.
סליחה. אני מתנצלת שהרסתי את המצב. או אותך. או את הקשר.
מי יתן והזמן יעבור מהר.


תגובות (2)

את יודעת, גם כתיבה יכולה להיות אמתית (תאמיני לי, גם לי קשה להאמין). קשה להיפתח ולהתרגל לזה… כן, זה באמת קשה. אבל יכולהיות לך טוב בכתיבה.
וסליחה, אך אין לי שום עצה בנוגע למה לעשות. אני רק יכולה לומר שאני מצטערת שאת מרגישה ככה (על אף שזה לא עוזר).

01/06/2017 00:36

    תודה. כל המצב מאוד מתסכל. אנחנו חסרי אונים, כל מה שאנחנו יכולים לעשות זה רק לחכות.
    חלק מהקטעים הקצרים שלי אמיתיים. הם הכי טובים כשהם אמיתיים.

    01/06/2017 12:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך