היי סיפור ראשון שלי :) מקווה שתאהבו :) אשמח אם תגיבו...

נולדת בשבילי… דמויות!

11/09/2015 1402 צפיות אין תגובות
היי סיפור ראשון שלי :) מקווה שתאהבו :) אשמח אם תגיבו...

דמויות:
דניאל מרציאנו: היי אחוקים קוראים לי דניאל בן 17 עולה לכיתה י"ב.
אני מוקף בחברים ובבנות. סטוציונר את רוב יום הלימודים אני מבלה מחוץ לכיתה עם אסף החבר הכי טוב שלי. אוהב את חיי הרווקות מסיבות שתייה ועישון זה הכל בשבילי. אני נראה טוב טוב מאוד אפילו הקיצר אני חתיך אש יש לי שיער שטני עיניים כחולות אני אוהב לגלוש משחק כדורגל אוהב את ביתר ירושלים. יש לי ורידים צהובים שחורים. מתאמן בחדר כושר יש לי קוביות ושרירים.

אסף כהן: בן 17 עולה לכיתה י"א הפסדתי שנה מה לעשות ?!. אני מוקף בחברים ובבנות שנמרחות עליי. לעומת דניאל אני לא סטוציונר ואם אני יוצא עם מישהי אז היא תהיה הכי מאושרת בעולם אני אתן בשבילה את הכל ואדאג שהא תהיה הכי שמחה בעולם. אני אוהב לגלוש ולשחק כדורגל עם אסף והחברה .

ליאן וייס: היי חמודות קוראים לי ליאן וייס אני בת 16 עולה לכיתה י'א. אבא שלי נפטר לפני כשלוש שנים שהייתי בת 13 שנה אחרי בת המצווה שלי הוא היה חולה במחלה. יש לי אחות תאומה שהיא קצת שונה ממני במראה אני בלונדינית עם עיניים חומות בהירות, מקובלת ולא סובלת את לורן פרץ שנאת חיי הילדה הזאת אני לא גדלתי בעוני אבל גם לא גדלתי בעושר כמוהה אני גרה עם אמא שלי אחותי התאומה נטלי ואחי הגדול יוסי (בן 22) החברה הכי טובה שלי זאת שירן בנימין ויש לי רגשות לדניאל מרציאנו ואני אומרת לכם בטוב וברע הוא יהיה שלי. אני לא יוצאת מהבית אם שערה אחת לא במקום אוהבת שופינג וכל הבנות בשכבה מתות על הטעם שלי באופנה ובאיפור.

נטלי וייס: היי קוראים לי נטלי וייס אני בת 16 עולה לכיתה י"א, אחותי התאומה זאת ליאן ואני והיא כל כך שונות ולא מסדרות כל כך טוב . אני מקובלת ונמצאת בחבורה של ליאן דניאל אליאור אסף וכלם. יש לי עיניים חומות ושיער שחום יותר כהה משל ליאן טוב אין מה להתווכח ליאן הרבה יותר יפה ומקובלת ממני. ליאן תמיד מעירה לי על הלבוש שלי זורקת לי בגדים וקונה לי בגדים מהטעם שלה אני לא סובלת את זה! לפעמים אני מצטערת שאני איתם בחבורה לעומת ליאן אני לומדת אבל עדיין מקובלת.

אליאור דמרי: היי קוראים לי אליאור אני בן 17 עולה לכיתה י"ב. אני מהמקובלים. חתיך מסיבות עישון ואלכוהול הם החברים הכי טובים שלי סטוצים יש לי כל לילה. יש לי אחות קטנה אביגיל ואנחנו לא מסתדרים. היא לא מהמקובלים היא אוהבת ללמוד ההפך ממני. אוהב לגלוש והולך למכון כושר עם אסף ודניאל.

לורן פרץ: היי קוראים לי לורן בת 16 עולה לכיתה י"א. אני לא כל כך מקובלת בגלל שאני אוהבת ללמוד יש לי חברים ממש טובים שאנחנו מעיין חבורה כי אנחנו לא מקובלים ולא מתיחסים אלינו. החברה הכי טובה שלי אביגיל דמרי אנחנו כמו אחיות. הידיד הכי טוב שלי זה גיא חסון אנחנו מכירים מגיל אפס. יש לי שלושה אחים גדולים אני הכי קטנה והכי מפונקת וטוב גם זאתי שהכי דואגים לה. אני עשירה גרה באחוזה. השיער שלי מטולטל צבעו חום, גם העיניים שלי הם בצבע חום. אני מדי פעם הולכת למכון הכושר בשכונה למרות שיש לי חדר כושר בבית. אני פחות מתחברת לאלכוהול עישון ושתייה מגי פעם זורמת לצאת אבל לא יותר מדי.

אביגיל דמרי: היי קוראים לי אביגיל אני בת 16 עולה לכיתה י"א יש לי אח שיותר גדול ממני בשנה אליאור דמרי. אני והוא לא מסתדרים טוב בכלל אנחנו ל הזמן רבים. הוא עם המקובלים ואני לא. החבה הכי טובה שלי זאת ליאן פרץ וגם אני בחבורה שלנו. יש לי טעם באופנה טוב אני לא כל כך סגורה על זה אבל החברות שלי תמיד שואלות אותי מה ללבוש ובמיוחד ליאן. אני אוהבת מסיבות ושתייה וסטוצים יש לי בלי הפסקה.

גיא חסון: היי קוראים לי גיא אני עולה לכית י"ב אני בן 18 יש לי חברה טובה שקוראים לה ליאן פרץ. אני רגיש ואוהב מסיבות אלכוהול , עישון קצת פחות אבל אין מה לעשות זורמים עם זה. אני נורא מתחבר לאביגיל יש לנו תחומים משותפים אבל לא רוצה שיתאהבו בי אני לא רוצה לשבור לאף אחת את הלב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך