היי שבת שלום לכולן פרק 2 . אשמח אם תגיבו

נולדת בשבילי… פרק 2

12/09/2015 1439 צפיות אין תגובות
היי שבת שלום לכולן פרק 2 . אשמח אם תגיבו

מה קרה שאלתי אותה, היא הורידה את ידיה מהפנים וראיתי את העין השמאלית שלה נפוחה וסגולה היא לא יכלה לדבר. אביגיל תדברי איתי. התחננתי, מה יש לך? למה את לא מדברת. היא הסתכלה עליי ובכתה. היא נלחצה לא ידעה מה להגיד. מאיפה להתחיל שאלה. מההתחלה עניתי.
~~~ נקודת מבט אביגיל ~~~
מההתחלה לורן אמרה, לא ידעתי מאיפה להתחיל התחלתי להילחץ אבל לא היית לי ברירה, ידעתי שאם אני אחזיק את זה בפנים אני אתפוצץ חוץ מזה שלורן היא אחותי גם אם אנחנו לא מאותם ההורים היא תמיד פה בשבילי בדיוק כמו אני בשבילה.
טוב אז ככה התחתי להגיד … אתמול חזרתי מאוחר וגיא החזיר אותי לבית הייתי שיכורה איזה מישהו נטפל אליי במועדון והוא היה מכוער פשוט נגעלתי ממנו לא ידעתי מה לעשות הוא לקח אותי לשירותים ונישק אותי נלחצתי לא ידעתי מה לעשות. חשבתי וניזכרתי בסדרה שראיתי בצהריים היה מישהו שניסה לשכב עם מישהי והיא לא רצתה היא התנגדה בהתחלה ושהבינה שהוא לא ישחרר אותה היא עשתה את עצמה כאילו היא זורמת איתו ואז הוא בא להוריד לה את החולצה ונישק אותה בצוואר ואז היא נתנה לו בעיטה בלמטה, וזה מה שעשיתי ואז הוא קם אליי דחף אותי לקיר והתחיל להכות אותי כדי שאני אשכב איתו ואז גיא הגיע ונתן לו מכה בעורף הוא שכב שם ויצאתי עם גיא והוא החזיר אותי לבית. שהגעתי לבית אליאור היה עם מישהי במיטה המשכתי לחדר שלי מנסה שהוא לא ישים לב ואז שמעתי קול קורא לי אביגיל בהתחלה לא עניתי אבל אז אביאור קרא לי שוב בקול יותר לחוץ כנראה חשב שזה אבא שלי או מישהו מה?! צרחתי לו מנסה שהוא לא יקלוט את הדמעות שהיו בעיני… כלום רק רציתי לראות שזאת באמת את אמר . כן זאת אני עכשיו תמשיך את מה שאתה לא עושה אמרתי לו והמשכתי לחדר שלי. בבוקר לא התעוררתי מהשעון המעורר ואמא שלי כבר יצאה לעבודה אליאור דפק לי בחדר לא עניתי ואז הוא נכנס להעיר אותי דיברתי איתו כשאני עם הגב אליו מנסה להסתיר את המכה שהוא עשה לי ואז אמרתי לו שיצא כי אני עם פיג\'מה ואני רוצה להתארגן והוא אמר לי כאילו זה פעם ראשונה שאני רואה אותך עם פיג\'מה אם את לא זוכרת אז אני אח שלך ואני גר איתך באותו הבית גם אם אנחנו לפעמים מתווכחים טוב לא לפעמים כל הזמן אבל זה לא משנה עכשיו טוב צרחתי לו וזרקתי עליו כרית טוב טוב אני יוצא אמר ויצא. סגרתי את הדלת והתארגנתי הסתכלתי במראה וראיתי את המכה סגולה ונפוחה ניסיתי להסתיר את זה עם האיפור אבל זה לא עזר. ירדתי למטה לאוטו אליאור חיכה לי שם עליתי למשב האחורי והרכנתי את הראש הוא דיבר איתי וכעס על זה שאני עם ראש מורכן אליו . אביגיל תרימי את הראש שאני מדבר אלייך הרמתי קצת את הראש אליו וניסיתי להסתיר את המכה אבל זה לא עזר הוא קלט ושאל אותי מה יש לי בעין לא ידעתי מה לענות לו והתחלתי להילחץ הוא ראה את זה ואיגרף את ידו הימנית . את אומרת לי עכשיו מאיפה המכה הזאת. לא עניתי רואה אותו מתחיל לכעוס יותר מדי הוא איגרף גם את ידו השמאלית. את אומרת לי עכשיו מאיפה המכה הזאת אחרת אני…. אמר ועצרתי אותו באמצע המשפט אחרת אתה מה? עניתי אחרת אני אחרת אני התחיל לגמגם אחרת אני לא יודע מה אני אעשה סיים את המשפט. כלום לא קרה כלום אני פשוט נתקעתי בדלת ובטעות קיבלתי מכה מהיד שבאתי להדוף את הדלת עניתי. אביגיל עליי את לא עובדת ת\'סיפורים האלה תספרי למישהו שכן יאמין לא לי. ואז סיפרתי לו את מה שקרה הוא היה ממש עצבני ונהיה אדום . מי זה הזבל שעשה לך את זה עכשיו את אומרת לי. לא יודעת לא שמתי לב מי זה היה הייתי ממש לחוצה ושיכורה. אני אהרוג את הבן זונה הזה! צעק . לא!!! צרחתי אתה לא תעשה כלום. אביגיל אני אחיך ולא משנה עד כמה אנחנו נריב ונתעצבן אחד על השנייה את עדיין אחותי ואני לא אתן לאף אחד לפגוע בך אמר. אם אתה אוהב אותי כמו שאתה אומר אז אתה לא תעשה כלום. אתה אחי ואני לא אתן לך להרוס לעצמך את החיים בגלל שטות שאני עשיתי. אני מוריד אותך אצל גיא אמר. אתה לא בא לבית ספר שאלתי. לא אני רוצה לעשות סיבוב לחשוב ולהירגע אמר. טוב אמרתי התקשרתי לגיא ושאלתי אותו אם אני יכולה לבוא אליו הוא אמר שכן ובאתי ושהגעתי לא יכולתי לשמור את כל מה שהרגשתי והתחלתי לבכות עד שאת הגעת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך