היי חג שמח :) פרק חמישי ... אשמח אם תגיבו

נולדת בשבילי… פרק 5

15/09/2015 641 צפיות אין תגובות
היי חג שמח :) פרק חמישי ... אשמח אם תגיבו

~~~ נקודת מבט אביגיל ~~~
ביי מורן צעקה לי שהתקדמתי לכיוון הכניסה לבית. נכנסתי לבית ועליתי לחדר שלי. אליאור עוד לא הגיע לבית. מוזר הוא חייב לי הסברים והוא יתן לי אותם! חשבתי. נכנסתי לחדר שלי וחייגתי אליו. הוא לא ענה שלחתי לו הודעה: אתה חייב לי הסברים ואתה תיתן לי אותם! אני מחכה לך! . טוב אני כמה דקות בבית ואת תקבלי אותם נודניקית! שלח לי חזרה. לבנתיים שכבתי במטה שלי ושמעתי את הדלת של הבית שלי נטרקת זה בטח אליאור חשבתי. אפשר קצת לעזור לפצוע הוא צעק מלמטה. שנייה אני באה צרחתי לו. ירדתי אליו והוא היה בסלון והתיק ליד הדלת. התיישבתי לידו ושאלתי אותו אם הוא רוצה מים לא הוא ענה. טוב אתה מוכן עכשיו להסביר לי איך זה קרה? ומה עשית?… חכי אוחתי מה הלחץ אני הרי לא יכול להינצל ממך וקרץ לי. אוחחח הרבה זמן לא צחקתי איתך, והכי מצחיק זה שאנחנו צוחקים במצבים שלא צריך לצחוק אמרתי והוא חיבק אותי. ממש התגעגעתי לזה אמרתי לו. האמת שגם אני הוא אמר לפעמים קשה לי עם זה שאנחנו לא מסתדרים כי אני רואה את כולם רבים עם האחים שלהם מדי פעם אבל אנחנו כל יום כל היום אמרתי. גם אני אבל עד שלא תהיי איתנו ותעזבי את המורן והגיא הזה אז זה לא אפשרי אנחנו נמשיך לריב , לא אליאור. למה אביגיל זה עוד לא מאוחר אני אגיד להם שאת רצה להשתנות ולהיות איתנו הם יבינו ויקבלו אותך אני בטוח שאת וליאן תהיו חברות טובות. לא הם לא יקבלו אותי כי אני לא רוצה להשתנות ואני א אשתנה בשביל אף אחד טוב לי איך שאני עם מי שאני ואם לא מקבלים אותי כי אני מסתובבת עם לורן או כי אני לומדת ההפך ממכם אז אין מה לעשות שימשיכו לא לקבל אותי., שוב אתה חוזר לזה אתה לא יכול לעזוב את זה בצד גם אם זה לא להרבה זמן. טוב נוו כבר אמרתי לך אי אפשר להינצל ממך אמר וגילגל עיניים. טוב עכשיו תספר לי מה היה. הלכתי לפארק לחשוב ואז הלכתי למועדון שהלכת אתמול ודיברתי עם בעל המועדון ביקשתי לראות את הצילום של המסיבה אתמול והוא הראה לי זה שניסה לנצל אותך הוא ידיד שלי הלכתי אליו לבית ואיך שהוא פתח את הדלת הבאתי לו אגרף לפרצוף. וצעקתי אליו שהוא בן זונה שניסה לנצל את אחותי במסיבה ואז התחלנו לריב ולהכות אחד את השני וזהו אמר. הייתי בהלם פחדתי שזה לא נגמר טוב והוא לא רוצה להגיד לי. אליאור באיזה מצב הוא נשאר ? הוא לא ענה . תענה לי! צעקתי עליו. הוא היה כולו מפוצץ בדם אבל הוא היה בסדר אל תדאגי לא הרגתי אותו בגלל מה שאמרת לי בבוקר אחרת הוא כבר היה בגיהנום עכשיו! חיבקתי אותו לא ידעתי מה להגיד הוא עשה את זה בשבילי אני באמת חשובה לו, הוא אוהב אותי חשבתי. הוא חיבק אותי גם. החמ החמ הוא גיחגך בגרונו אחרי כמה דקות שנשענתי עליו ושמתי לב שפשוט נשענתי לו על המכות. סליחה אמרתי והוא צחק. קמתי ממנו והלכתי להביא לו קולה ובמבה ופשוט ישבנו שנינו ביחד רואים סרט . שנגמר הסרט נזכרתי ששכחתי מלורן עליתי לחדר שלי והתקשרתי אליה 500 פעם ,היא לא ענתה עד שבפעם האלף נראלי היא ענתה. איפה את? שאלתי, בבית ענתה. למה את לא עונה? שאלתי. נרדמתי ענתה, יופי את ישנה ואני בשיחה עם אליאור שנמשכה חמש מאות שנה! טוב תתארגני יש לך שעה לאסוף אותי אמרתי, טוב המפקדת אמרה צחקנו והיא ניתקה. התארגנתי לבשתי שימה בצבע בורדו ונעלי בובה שחורות התאפרתי קצת סידרתי את השיער הוצאתי את הטלפון מהמטען שמתי כסף בתיק שחור ויצאתי לשער חכות לה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך