נופליים על הרגלים עונה 2 פרק 4

author1 05/07/2020 614 צפיות תגובה אחת

״שמור על הפנים ,שמור על הפנים״ אוליבר אמר לג׳סטין, אחד הבחורים מהלהקה ,בזמן שהם התאגרפו בחצר האחורית.
מידי פעם באמצע האימון-קרב ,אוליבר היה שולח קריצה לעלמה שישבה לצפות בהם עם מרקוס בספסל.
״למה אתה לא מתאגרף גם?״ עלמה שאלה בסקרנות את מרקוס .
״את לא רואה שאני כבר לא בגיל..״ מרקוס אמר לה והעניף בידו את כוס התה החם שהחזיק.
האימונים האלו מזכירים לו איך שהוא היה צעיר ,היה מפיל אותם על הרצפה כל פעם מחדש.
״אחחח״ ג׳סטין פלט מפיו אנחה של כאב ,כשנפל על הדשא בחוזקה .
״אתה בסדר?״ אוליבר שאל אותו בדאגה והושיט לו יד בשביל לעזור לו לקום.
״כן כן,אני לא יודע מה קרה לי.״ הוא אמר לו ונעזר בידו בשביל לקום.
״אתה לא שומר על יציבות,קל מאוד להפיל אותך.״ אוליבר אמר לו והניח יד אחת על כתפיו ואחת על אמצע גבו ויישר את הגב.
״תשמור על היציבות בתור זאב לא בתור בן אדם..״ אוליבר המשיך לומר לג׳סטין ויישר את הפרצוף שלו.
״תנעץ את הציפוניים שלך באדמה ותחליט שאתה לא זז״ אוליבר אמר לו
וסידר את הרגליים שלו כך שרגל ימין קדימה יותר מהרגל השניה.
ואז נעמד מולו במבט בוחן.
״תכבה מנועים במוח,בקרב אין זמן למחשבות״ אוליבר אמר לו והסתכל לו בתוך העיניים.
כמה שניות אחרי אוליבר שלח את הרגל שלו לרגל של ג׳סטין במטרה להכות בו בחוזקה ולהפיל אותו על הדשא שוב, ג׳סטין הגיב בהתאם ולא זז בכלל.
״כל הכבוד ״ הוא אמר לו בחיוך גאה
״מי עכשיו?״ אוליבר פנה לבחורים,שעמדו בצד.
״הילד הזה אגדה..״ מרקוס אמר לעמלה כשהם ישבו מרותקים לאימון ולשיחה בינהם.
״טוב הוא מקשיב לך ,אל תעלה את האגו שלו יותר מדי.״ עלמה אמרה למרקוס אבל הסתכלה על אוליבר
,היא ידעה שהוא יכול לשמוע אותה וכשאמרה את המשפט אוליבר קרץ בשביל לרמוז לה שהוא אכן שמע אותה.
״נו מישהו כבר שבר רגל או יד בגלל אוליבר?״ אדיסון אמרה בחיוך והתיישבה ליד מרקוס בספסל בזמן שהיא לובשת את משקפי השמש שלה השחורים הגדולים שלה.
״הבחורים כבר מפחידים להתאמן איתו..״ מרקוס אמר לה בציחקוק בזמן שהוא שותה מהתה שלו ומביט בבחורים של הלהקה שמתלחששים מי יהיה הבא בתור.
״פחדנים..״ אדיסון לחשה לו באוזן.
״אדיסון..״ אוליבר קרא לה פתאום בזמן שהוא מוריד את החולצה שלו ,ושרירי החזה שלו גרמו לעלמה לנשוך שפתיים.
״בואיי..״ הוא אמר לה ועשה לה סימן של בואי הינה עם היד.
״לא חבל שאני אהרוס את הגבריות שלך מול כולם כאן?בכל זאת..אתה האלפא..״ אדיסון אמרה לו בזמן שהיא נעמדה על רגלייה וזרקה את משקפיי השמד שלה על הספסל, והתקרבה לזירה.
״אני יודע שאת חוששת,אבל את חלק מהלהקה עכשיו,ואת תפסידי בכבוד כמו כולם״ אוליבר החזיר לה עקיצה בזמן שהיא נעמדה מולו.
״משקשקת מפחד״ אדיסון אמרה לו בזמן שהיא הורידה את החולצה שלה ממנה.
אוליבר רצה לשמור על מקצועיות ,לכן התרכז בעיניים שלה בלבד, וניסה לא לשלוח מבטים לחזה שלה לעומת הבחורים שעמדו בצד והתרכזו רק בזה.
״הכל בסדר?״ מרקוס שאל את עלמה כשהייתה נראת לו שהיא חשה בחוסר נוחות פתאום.
״אני צריכה שלוק.״ עלמה אמרה לו ולקחה מיד את כוס התה ושתתה כמה לגימות.
״זה הטריקים שלך?״ אוליבר אמר בזילזול והתקרב עלה.
״אפילו לא קרוב״ היא אמרה לו במבט מאיים, ושלחה את זרוע היד שלה לצוואר שלו במהירות במטרה לנטרל אותו,
אבל אוליבר שהיה מהיר ממנה ,הוא תפס בזרוע שלה וסובב אתה ככה שהגב שלה הוצמד לחזה שלו.
״אחרי זה תספרי לי איך זה מרגיש להפסיד מול כולם טוב?״ אוליבר אמר לה ותפס בצוואר שלה, אדיסון לא אמרה מילה ,רק לקחה נשימה עמוקה ומיד אחרי היא שלחה את יד שמאל שלה למכה חזקה בצלעות שלו,
ואוליבר שיחרר את אחיזתו בגלל הכאב החד שתפס אותו כשהוא לא היה מרוכז לשנייה.
אדיסון הגיבה במהירות ,והרימה את הרגל שלה למשוך ברגלו ולהפיל אותו .
אבל שוב אוליבר היה יותר מהיר ממנה ,
ותפס ברגל שלה בידו והרים אותה באוויר בתקווה שהיא תיפל מחוסר שיווי משקל.
אבל אדיסון צפתה את המהלך הזה ,היא נתנה לרגל שלה לתרומם למעלה ,ולשלוח מכה בסנטר של אוליבר,מכה חזקה ולא צפויה
מה שגרם לאוליבר ליפול על ברכיים.
אדיסון הבינה שזה הזמן שלה להגיב מהר ולנצח, היא שלחה אגרוף לבטן שלו ,ואוליבר נמרח על הדשא.
אדיסון עלתה מעליו והתיישבה ,ותפסה בשתי יידיו מעל הראש שלו.
״רוצה לספר לי איך זה מרגיש להפסיד מול כולם?״ היא אמרה לו בחיוך בזמן שהפרצופים שלהם קרובים ,והבחורים שורקים לה ברקע.
אוליבר שהיה לו מבט עצבני החליף את המבט שלו למבט בוחן ומשך באפו כאילו הוא מריח משהו.
״מזה?מה קורה?״ עלמה שאלה את מרקוס כשהיא ראתה שאדיסון ומרקוס עושים אחריו,ומושכים גם הם באף שלהם.
״הם לא רוחקים מפה״ אדיסון נעמדה על רגלייה ושלחה יד לאוליבר לעזור לו לקום.
״אני הולך לשם,אני מריח איפה הם נמצאים.״ אוליבר אמר למרקוס ועלמה ניגשה עליו בבילבול.
״מה קורה?״ היא שאלה את אוליבר בדאגה והניחה יד על הלחי שלו.
אוליבר בא להגיד משהו ,אבל הוא נעצר לרגע הוא התרכז בכף ידה של עלמה והריח אותה,הוא היה מבולבל ,הוא לקח את כף ידה בשתי ידיו והריח אותה שוב.
״זה שניי אנשים ״ מרקוס אמר להם כשהוא התקרב גם עליהם.
״מי זה הם?״ עלמה המשיכה לשאול בבילבול,בזמן אוליבר ממשיך להחזיק את כף ידה באופן מוזר.
״שני בני אדם בכביש הראשי לפה,אף אחד לא נכנס עד לעומק הזה ביער ,רק מי שיודע ומחפש את מי שגר פה״אוליבר אמר להם בזמן שהוא מדביק את אפו לכף ידה של עלמה.
״מה אתה מריח ?״ מרקוס שאל את אוליבר, כשהוא ראה שהוא נדבק לריח דם של עלמה
״הבחור במכונית, יש לו ריח דם דומה מאוד לשלך״ אוליבר אמר לעלמה והריח את כף ידה בפעם האחרונה בשביל לוודא.
״זה בכלל יכול להיות?״ עלמה שאלה אותו.
״כן,אם אתם אותו משפחה..״ אוליבר אמר לה בתקווה שאולי יש לה מושג מה קורה פה,אבל הפרצוף המודאג שלה הסגיר את זה שהיא לא יודעת מכלום.
״הכל בסדר, תשארי עם מרקוס והנערים פה אני הולך לבדוק עם אדיסון מי אלו,בסדר?״ הוא אמר לה במטרה להרגיע אותה.
״אני באה איתכם..״ עלמה אמרה לי והחזיקה בידו כשהוא בא להסתובב.
״עלמה אי אפשר לדעת אם הם לא מסוכנים..״ אוליבר אמר לה .
״אמרת שיש לו ריח דם דומה לשלי אז כנראה הוא מישהו מהמשפחה שלי,הגיוני שאני אדע איך לדבר איתו לא?״עלמה אמרה לו אוליבר חשב לכמה דקות והינהן בראשו לחיוב.

״אין פה כלום..״ ברק אמר לדנה בייאוש כשהם יצאו מהרכב באמצע הכביש בזמן שהם מביטים לעצים הענקיים שהיו מסביב.
״אבל יש פה את עלמה..״ דנה אמרה לו ברמיזה וברק הסתכל לאיפה שהיא התסכלה ,והם ראו את עלמה וצועדת לקראתם עם אוליבר ועוד בחורה.
״אני אשאר בין העצים אוקיי? למקרה חירום..״ אדיסון אמרה לאוליבר פתאום כשראתה את ברק,היא העדיפה להיות מאחור.
״דנה? מה אתם עושים פה?״ עלמה רצה על דנה וחיבקה אותה חזק ,וברק שלח לאוליבר מבט מאיים,בזמן שהוא בוחן אותו מכף רגל ועד ראש.
״ברק..״ עלמה קראה לו ,וחיבקה אותו גם ,וברק המשיך להביט באוליבר תוך כדי החיבוק.
״מי הבחור הזה?״ ברק שאל אותה דבר ראשון כשהיא השתחררה מהחיבוק.
״היא עדיין לא הזמינה אותי לארוחה משפחית בשביל להציג אותי כמו שצריך ,אבל אנחנו כבר פה אז.. אוליבר״ אוליבר החליט לשבור את הקרח הכבד בינו לבין ברק, והושיט את ידו ללחצת יד לברק, ברק הסתכל על ידו בזילזול ויישר מבט לעלמה.
״בגללו ביטלת את הרישום לבית ספר?״ ברק שאל אותה בכעס.
״ביטלת תרישום?״ אוליבר שאל אותה בבילבול.
״כי הפסקת לעבוד שם ו..״ עלמה התחילה להגיד. לו וברק עצר אותה.
״בגללו עברת לגור בחור באמצע היער ?״ ברק שאל אותה בכעס שוב.
״תנסה להקשיב לה דקה..״ אוליבר אמר לו וקיבץ את אגרופי ידו בחוזקה.
״מה אתה אומר …״ ברק אמר לו בזילזול והתקרב עליו.
״אוקיי אוקיי … דנה ,איך ידעתם איפה אני בכלל?״ עלמה אמרה לדנה ונעמדה באמצע בין ברק לאוליבר בשביל להפריד בניהם.
״בעזרת הטלפון שלך..מסתבר שזה ממש קל..״ דנה אמרה לה וניסתה לזרום איתה בהחלפת שיחה.
״אני לא מאמין..״ אוליבר מילמל לעצמו בעצבים.
״טוב תסדרי תעניינים עם אחיך אני מחכה לך בצד..״ אוליבר אמר לעמלה במבט קר ,והתקדם לכיון אדיסון.
״עלמה את צריכה עזרה?הוא חטף אותך?״ ברק שאל את עלמה בדאגה ,ותפס את ידה ,וניער אותה.
״מה.. לא,אתה לא מכיר אותו מה אתה שופט אותו״ עלמה אמרה לו בכעס.
״אני לא שופט אותו אני שופט את התנהגות שלך,למה נעלמת?״ הוא שאל אותה בדאגה.
״הייתי צריכה קצת שקט אוקיי? להתרחק..,אנחנו בכלל לא גרים פה אנחנו פה לחופשה..״ עלמה שלפה לו איזה תירוץ.
״חופשה עם עוד בחורה?״ דנה שאלה אתה בזילזול,ושלחה מבט לאדיסון שעמדה ודיברה עם אוליבר.
״היא אחותו..״ עלמה השיבה לה.
״את חוזרת לבית ספר עוד השבוע..״ ברק אמר לה בכעס והתקדם לכיון הרכב.
״אתה לא תחליט עליי״ עלמה אמרה לו בכעס
״רוצה לראות איך זה קורה?״ ברק אמרה לה בזילזול.
״ברק.. תקשיב.. אני בת 18 אוקיי? אני כבר לא בת שש תן לי להחליט על החיים שלי לבד..״ עלמה אמרה בטון יותר רגוע,במטרה להגיע לפשרה.
״איך אני אמור לתת לאחותי פשוט לעשות טעויות..״ ברק שאל אתה בעצב.
״את פשוט עצרת את כל החיים שלך בגלל בחור..״ הוא המשיך את דבריו
״אתה צודק זה לא בסדר ,אני לא יודעת מה חשבתי אני אשמור על קשר יותר,אבל בבקשה תן לי לקבל החלטות בעצמי.״ עלמה אמר לו במבט מתחנן.
״אני רוצה שיחה פעם ביום ..״ ברק התחיל להגיד לה ועלמה קפצה עליו באושר.
״ואני לא מת עליו רק שתדעי.״ ברק לחש לה על אוליבר.
״ואת נירשמת עם הכיתה הבאה״ ברק סיים את התנאים שלו ,אבל עלמה לא הקשיבה בכלל.
״אני מצטערת שנעלמתי גם לך , את לא מבינה כמה התגעגעתי..״ עלמה השתחררה מברק ונתנה לדנה חיבוק אחרון גם.
״למה את חיוורת?״ דנה שאלה אותה בדאגה והניחה את ידה על המצח שלה.
״אני קצת לא מרגישה טוב בשבוע אחרון,בחילות הקאות ..״ עלמה לחשה לה.
״את בהריון?״ דנה לחש שלה בשביל שברק שלא ישמע ,אבל עלמה הרגישה איך המבט של אוליבר מתיישר עלה כשהוא שומע את המילה הריון.
״לא..״ היא אמרה לה במהירות.
״אוקיי ,שמרי על עצמך ילדה..״ דנה אמרה לה ונכנס לרכב אחרי ברק.
עלמה הביטה ברכב נוסע ,ואחרי זה היא התקדמה לכיון אוליבר ואדיסון שעמדו בצד.
״אני מצטערת אני לא..״ עלמה התחילה להגיד,ואוליבר עצר אותה ,
״את הטלפון שלך ,עכשיו״ אוליבר אמר והושיט את היד.
״מה.. לא.. ״ עלמה אמרה לו כי היא ידע מה הוא רוצה לעשות איתו.
״עלמה את סיכנת את כולנו.״ אוליבר אמר לה במבט כועס,
״אני לא התכוונתי,זה היה אי הבנה ״ עלמה אמרה לו בניסיון להרגיע אותו.
״אי הבנה שאת יצירת עם החוסר אחריות שלך.״אוליבר אמר והמשיך עם המבט הכועס שלו.
״בייב..מה קורה,זה רק אחי..״ עלמה שאלה אותו בדאגה ,והתקרבה עליו טיפה בשביל להרגיע אותו.
״את מבינה שחשפת את המיקום של כולנו,את מבינה שיש עוד אנשים פה חוץ ממך?״ אוליבר אמר לה בכעס וצעק עלה,
״אולייבר..״ עלמה שהצעקה הפתיעה אותה ,התחילה לומר לו עם דמעות בעיניים
״ואם זה לא היה אחיך ..אה? ואם זה מישהו שבא במטרה לצוד את הלהקה..״ אוליבר צעק על עלמה והתקרב עלה בזמן שעלמה הלכה אחורה.
״אוליבר, בבקשה די..״ היא אמרה לו בזמן שהדמעות נחנקות בגרונה ,הזעם שיצא ממנו הפחיד אותה.
״אולי פעם הבאה פשוט תחשבי לפני..״ אוליבר המשיך לצעוק ולהתקרב עליה אבל עלמה עצרה אותו
״אוליבר די אתה מפחיד אותי״ עלמה צעקה עליו אבל צעקה של רחמים,ואוליבר הפסיק להתקדם ולקח נשימה עמוקה.
״את הטלפון ,עכשיו,או שאת יכולה לחזור עם אחייך.״ אוליבר אמר לה במבט קר אבל בשקט הוא לא המשיך לצעוק הפעם,
והגיש את ידו שוב ,עלמה הוציאה את הטלפון מהכיס האחורי שלה והניחה בכף ידו בזמן שהיא מנסה לעצור את הדמעות.
״מרקוס יביא לך טלפון ללא אינטרנט בשביל שלא יוכלו לאתר את המיקום שלך ״ אוליבר אמר לה בטון פחות קשוח, שנייה אחרי שהוא שבר עם ידו את הטלפון לשניים וזרק אותו בצד הכביש.
״זזנו״ הוא אמר להם ונכנס לתוך היער.
״אגב,כדאי שתעשי בדיקה..״ אדיסון אמרה בהצעה לעלמה ,ועלמה גילגלה עיניים בזילזול כתגובה והתקדמה אחרי אוליבר.


תגובות (1)

פליז תמשיכי

14/07/2020 18:12
19 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך