נופלים על הרגליים -פרק 5

author1 23/04/2019 716 צפיות תגובה אחת

״ אנחנו בסהכ צריכים את הספר שמתאר את שלושת הפרקים הראשונים בחוקה שמבססים את שלטון החוק ומפרידים בין כוחות שלוש הרשויות שבממשל הפדרלי ו..״ יונתן אמר במהירות לדין בזמן שהוא חיפש בערמת ספרים שנחה לה על המדף בספריה ,
בזמן שדין בכלל ניסה לקלוע עיפרונות לפח.
״אחי אבדתי אותך במילה אנחנו״ דין קרא לעברו ועשה תנועת אכזבה שכמעט וקלע לפח.
״אתה יודע שאתה יכול לעזור לי ונסיים עם זה יותר מהר,השעה עכשיו עשר בלילה ,עד 12 אנחנו יכולים להסיים עם זה״ יונתן קרא לעבור בעצבים ושילב את ידיים בכעס.
״ובאמת נראה לך שאני הולך להיות פה עד 12 בלילה?״
״יש לך רעיון יותר טוב?״
״תאמת שכן ,שב״ דין קרא ליונתן והניח לו כיסא לידו ויונתן התיישב בחוסר חשק.
״מה אתה עושה?״ יונתן שאל את דין כשראה שהוא פתח את במחשב התחיל להקליד ולחפש שם מלא דברים במהירות.
״חבר פעם הכיר לי אתר ,ממש ממש גאוני ,של תלמידים שמעלים משם עבודות שלהם משנים קודמות ,אנחנו פשוט צריכים לחפש עבודה שאנחנו צריכים , ואנחנו מסודרים..״
דין אמר לו והמשיך להקליד ולחפש את האתר שלא זכר את שמו.
״את רוצה שנעתיק עבודה שלמה?״ יונתן שאל את דין בטעייה טקימט את מציחו.
״אוי אלוקים אתה כל כך חננה״ דין אמר לו בציניות והיה שקוע במסך כדי לראות את הבעת הפנים של יונתן.
״הינה זה ,תודה לי אחר כך״ דין קרא בגאווה ונישען על המשענת של הכיסא .
״לא יודע ..זה לא נראה לי רעיון טוב.״ יונתן אמר לאחר שקרא כמה שורות ראשונות מהעבודה.
״תראה כולם עושים את זה אווקי? אף אחד לא יעלה עלינו ,סמוך עלי״
״פשוט רק צריך להדפיס את זה ״ דין אמר ולחץ על הכפתור הדפס וחמישה דפים מלאים בכתב יצאו מהמדפסת .
״וזהו,מושלם״ דין אמר ונישק את הדף בגאווה.
״יאללה מה עושים עכשיו,יש מסיבה שווה בקצה השני של הרחוב רוצה לבוא?״
״לא תודה אני אוותר ״
״למה?״
״סתם פשוט אף פעם לא הייתי במסיבה ..״
״אוו אז אתה גם סאחי בנוסף לכל ״ דין אמר ליונתן בציניות ופעם ראשונה שיונתן צחק מהבדיחה שלו,
״אתה יכול ללכת זה בסדר ..״ יונתן אמר לו והרגיש לו לא בנוח פתאום שדין יודע שהוא לא היה במסיבה אף פעם.
״ נתראה בכיתה״ דין אמר לו ויצא מהספריה.


״עלמה צאי כבר מהטלפון״ דנה אמרה ביאוש לעלמה ,כשראה אותה שקוע בטלפון כל כך שעוד שנייה האישונים שלה הולכים להתפוצץ .
״עלמה, החלטתי שאני רוצה להתאבד״ היא אמרה לה בנסיון לראות עד כמה שהיא שקועה.
״וואלה״ עלמה זמזמה מילה ולא הזיזה את עיניים שלה מהמסך.
״כן,האמת שאני ממש מתלבטת איך לעשות את זה ,כי החלון די קורץ לי אבל כל הצעקה עד שמגיעים לקרקע לא בשבילי,אז אולי חבל?״
״כן,חבל ,בטח״ עלמה אמרה לה בשנית ודנה הבינה שהמצב ממש קשה.
״עלמה!״ דנה צעקה בכל כך חזק שעלמה אשכרה יצא מהטלפון והסתכלה עלה.
״מה את צועקת?״ עלמה שאלה אותה המומה.
״את מתכוונת לעשות תעבודה?״ דנה שאלה אותה בכעס.
״נו מה צריך לעשות ..״עלמה שאלה אותה בייאוש.
״תקראי את זה ותסכמי לי את מה שכתוב על זה בטיוטה.״ דנה אמרה לעלמה בכעס וזרקה לעברה ספר ענק ומלא בעמודים ,ועלמה נאנחה כי הבינה שאין ברירה.
״אולי רק …״ עלמה התחילה לומר בנסיון להציל את עצמה מהמצב ,היא לא במוד של למידה ,היא במוד אחר.
כל היום היא חשבה על אוליבר,למרות שדברה איתו בבוקר,אבל הוא פשוט לא יוצא לה מהראש.
״לא! לקרוא קדימה.״ דנה אמרה לה בקול סמכותי וקפדני שלמורה ועלמה רק המשיכה לקרוא את הספר.
הטלפון של עלמה צילצל,נורית היה כתוב על הצג.
״זה אשתו של אחי ,אני חייבת לענות.״ עלמה אמרה לדנה שכראתה שהטלפון שלה מצלצל , בדרך כלל סביר להניח שהייתה מסננת את נורית ,אבל כרגע בא טוב כתירוץ .
עכשיו היא תוכל לצאת מפה כמה שיותר מהר ולא לחזור.
״טוב נו,מהר״ דנה אמרה לה וגילגלה עיניים.
אך בדיוק שעלמה יצא מהכיתה וסגרה את דלת האחרייה הצילצול הפסיק,
אולי פשוט אם אני כבר בחוץ,אני אעשה הפסקה קטנה ואחפש את אוליבר או משהו כזה עלמה אמרה לעצמה בלב,וחפשה אותו ברחבי בית ספר ,היא שמעה שמועה בבית ספר שאוליבר קיבל דירה קטנה ,כמו חדר קטן בבית ספר ,היא רק צריכה למצוא את זה .
ואוליבר בדיוק עבר בסוף המסדרון ,הוא היה בלי חולצה רק עם מכנס,היה נראה שהוא חזר מריצה או משהו כי כולו היה מזיע,
הוא לא ראה את עלמה אבל עלמה ראתה ולאיזה חדר הוא נכנס.
״אווקי פשוט תדפקי ותגידי שאת צריכה מברג״ עלמה אמרה לעצמה כשהיא עמדה מול הדלת וחשבה מה להגיד לאוליבר ולמה היא דופקת לו בדירה בשעה שכזאת,
היא לא רצתה שיחשוב שהיא באה בגללו.
״מה אני אעשה עם מברג?״ אמרה לעצמה בייאוש ,לפתע היא שמע את הדלת נפתחת.
״אולי כדי לתקן משהו,אני בטוח שהוא יקנה את זה״ אוליבר אמר לה בחיוך כשפתח את הדלת ונישען על המשקוף.
״שמעת אותי?״ היא שאלה אותו בחשש למרות שידעה את התשובה מביכה ,והלחיים שלה הסמיקו מבושה.
ואוליבר רק חייך ,
״אז את נכנסת או לא?״ הוא אמר לה לבסוף,ולעלמה נכנסה לדירה.
זה היה דירה קטנה ,מאובזרת באופן דל ולא אנושי ,בלי תמונות או עציצים או פרחים,דירה של רווק בודד.
״נחמד כאן״ עלמה אמרה לאוליבר בזמן שעמדה באמצע של הדירה ,ואוליבר התחיל לאסוף כמה כוסות וניירות שהיו על השולחן ולסדר בקטנה .
״כן ,האמת שבדיוק חזרתי מריצה ורציתי להכנס להתקלח ,אין לך בעיה לחכות כמה דקות נכון?״ אוליבר אמר לעלמה בזמן שהוא הוציא מגבת אחת מהמגירה והניח אותה על הכתף .
רק שלעלמה היו תוכניות אחרות והתוכניות האלו גרמו לה לחייך.
״מה את זוממת עלמה?״ הוא אמר לה החזיר לה חיוך שובב.
״בוא״ היא אמרה לו וזרקה את המגבת ומשכה אותו לכיון במקלחת ,הם נכנסו שנייהם מתוך האמבטיה ועמדו מתחת לברז.
״האמת שגם אני צריכה מקלחת״ עלמה אמרה ופתחה את את ברז המים החזק ,רק שבטעות זה נפתח על הצד החם ביותר.
״איי עלמה זה חם״ אוליבר צעק והתרחק מהברז .
״סורי ״ עלמה אמרה לו בפרצוף מתנצל וסובבה את הברז למים הפושרים.
״את מנסה להורג אותי ?״ הוא שאל אותה בצחוק מתגלגל והתקרב עלה ועלמה הלכה אחורה עד שנגע בקיר של האמבטיה הקר ואוליבר נצמד עלה.
״אולי״ היא אמרה לו בזמן שזרם המים שוטף אותם ,אוליבר שלח יד והרים את השיער של עלמה אחורה ,שנפל על הפנים שלה בגלל המים.
״את כל כך יפה״ הוא אמרה והוריד את היד שלו באיטיות מהשיער שלה לכתף שלה והמשיך עד הגיע לחזה שלה ,
שבלט בגלל שהגופיה הלבנה נצמדה ונהפכה לשקופה והחזייה השחורה בלטה משם ,
הוא הרים את הגופיה וזרק אותה לרצפה .
הוא נישק אותה נשיקה ארוכה ודביקה ועלמה נהנתה מכל שנייה שלה .
הוא עבר לחלק לה נשיקות קטנות בצוואר ובכתף .
בזמן שהיא מלטפת את כל הקוביות שלו בבטן בתשוקה .
אוליבר שלח את ידו בעדינות לעבר המכנס שלה שנצמד לה לגוף ופתח אותו ,
והכינס את היד שלו לבפנים.
ועלמה רק נאנחה ממגע היד שלו הרטוב,
אוליבר התחיל להעביר את ידו הלוך וחזור ועלמה הרגישה איך חום גופה עולה ,וכמו הרגשה נעימה שמתקרבת ,
היא חיבקה אותו חזק וגנחה לו באוזן בנעימות.
לפתע הוא עצר והסתכל לה בעיניים,
כאליו לוודא לרגע שזה האמיתי ולא חלום
וגם שהיא מרגישה את מה שהוא מרגיש.
ועלמה רק הסתכלה עליו גם ולא אמרה מילה.
כאליו הם הבינו אחד את השני במבטים.


תגובות (1)

תמשיכי!

27/04/2019 15:26
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך