נופלים על הרגליים עונה 2 פרק 3.

author1 02/07/2020 637 צפיות אין תגובות

״את אוכלת תפוחים ירוקים..״ דין אמר בציחקוק לטיילור, והתקרב לשולחן האוכל שבו היא ישבה ,טיילור בתגובה גילגלה את העיניים שלה ממנו לכיון הקיר.
״את אוכלת תפוחים ירוקים רק כשאת בדיאטה,ואת עושה דיאטה רק כשאת עצבנית..״ דין אמר לה במבט של -עליתי עלייך.
״מה אתה אמור..״ טיילור זרקה לו יבוש קצר ודחפה את האוזניה של הטלפון שלה עמוק לאוזן.
״טיילור.. בבקשה דברי איתי,אני אבוד אוקיי?,וזה שהחברה הכי טובה שלי לא מדברת איתי ,זה הופך את הסיפור ליותר מורכב.״ דין אמרה לה למרות שטיילור לא הסתכלה עליו ולמרות האוזניות ,הוא ידע שהיא מקשיבה לו.
״זה שיש לך בעיה עם הנטיות המיניות שלך זה לא אשמתי,אל תערב אותי בזה.״ היא החליטה לומר לו בסוף ודין עבר לשבת לידה עם המגש שלו.
״טיילור רק תקשיבי..״ דין התחיל להגיד לה ,
אבל לפתע טיילור עצרה אותו ״אוו הנה החבר המתוק שלך ,אולי תזיין לו את המוח ותעזוב אותי בשקט?״טיילור אמרה לדין ושלחה מבט לעבר יונתן שהתקרב לשולחן שהם ישבו בו.
״מי מזיין אותי ולמה ?״ יונתן אמר בחיוך והתיישב בשולחן מולם.
״היי,רוצה ללמוד לבגרות ביחד היום בערב בחדר שלי?״יונתן אמר לדין בקריצה.
״כן..למה לא..״ דין אמר לו במבוכה, שהרגיש לפתע את הרגל של יונתן נצמדת לרגל שלו ועולה כלפי מעלה.
״אומיגאד…אתם קלטתם שהשניצל ישתפר פלאים,אני מרגישה שאפשר לומר שזה טעים אפילו..״ דנה התקרבה לשולחן עם צלחת מלאה בשניצלים והתיישבה ליד יונתן.
״דנה חושי הטעם שלך לא מפותחים במיוחד,אפילו צמיג יהיה לך טעים..״ דין אמר לה בעקיצה.
״וואוו יופי של שיחה,כפיים,עכשיו אולי תמשיכו אותה בשולחן אחר?״ טיילור אמרה להם לפתע והורידה את האוזניות שלה ,היא הרגישה שהיא צריכה שקט ולהיות לבד,והם לא ממש סיפקו לה את זה.
״ילדה שלטי בהורמונים שלך..״ דנה סיננה לעברה
״דנה..״ טיילור התחילה להגיד לה ומשהו משך את תשומת הלב שלה ועצרה אותה.
״כאילו טיילור זה מובן שאת במחזור אבל את צריכה ל..״ דנה החליטה לתקוף אותה.
״זה לא אח של עלמה?״ טיילור אמרה לה והעיניים שלה עקבו אחרי בחור שנכנס לחדר אוכל והתקרב לשולחן שלהם.
״ברק?..״ דנה אמרה לה והסתובבה לראות על מי היא מדברת.
״חמוד…״ יונתן אמר לפתע כשהוא הסתובב גם הוא לראות מי נכנס,ודיו זרק לו מבט של -תירגע.
״אוקיי איפה המכשפה הקטנה מתחבאת?״ ברק אמר להם ,ושלח מבטים לעבר כל אחד בשולחן במטרה לקבל תשובות.
״אתם חושבים שאני צוחק איתכם?אה?״ ברק אמר להם בטון עצבני ולקח כיסא מהצד והתיישב בראש השולחן.
״היא לא עונה לטלפונים כל הקיץ,היא לא הייתה בבית אפילו פעם אחת,והיא ביטלה את הרישום לשנה החדשה בבית ספר..אז איפה היא?״ הוא אמר להם וכולם החליפו מבטים זה עם זה אף אחד לא ידע מה לומר.
״אני חדש פה ,אני בקושי מכיר אותה ..״ יונתן אמר בביטול
״דנה נכון? אני זוכר אותך רצה אצלנו בבית בגיל שנה ערומה בגינה עם עלמה..״ ברק אמר לעבר הבחורה שישבה מצד שמאל שלו שהייתה נראת לו מוכרת במיוחד.
״ברק ,ברק,צמצמם מידע,אין לי מושג איפה עלמה ״ היא אמרה לו בעצב והשפילה מבט.
״אתם לא חברות טובות כזה?..״ טיילור אמרה לה .
״כן אבל היא התרחקה גם ממני הקיץ הזה ,היא פשוט נעלמה ..״ היא אמרה להם בשקט .
״יש לך מושג איפה היא יכולה להיות?..״ ברק אמרה לה והניח את ידו על כף ידה,בשביל להראות לה שהוא לא תוקף אותה.
״לא..סורי..״ דנה חשבה קצת ואז אמרה לעברו.
״תתרכזי בבקשה,אני חייב למצוא אותה..״ ברק אמרה לה במבט מתחנן.
״אני חושב שאני יכול לעזור..״ יונתן אמר פתאום וכולם הסתכלו עליו.
״לפני שבאתי ללמוד פה הייתי בבית ספר למחשבים ומדע,אם יש איתה טלפון נוכל לאתר אותה.״ אומר להם ושלח מבט לברק שהכל יהיה בסדר.
״מה אתה גם אקר עכשיו?” טיילור אמרה לו במבט חושד.
״לא ממש,אני פשוט קצת טוב באיתור רק תשיגו לי אישור לחדר מחשבים ושיחה איתה של לפחות כמה דקות בשביל לאתר אותה.״ יונתן אמר להם .
״יש לי תמספר שלה ״ דנה אמרה להם .
״אני אדבר עם המנהל שלכם לגבי המחשבים,ניפגש שם״ ברק טפח על הכתף של יונתן ויצא מהחדר אוכל בריצה.

״נו מה המנהל אמר?״ דנה אמרה בלחץ לברק אחרי שראתה את ברק מנתק את השיחה.
״יש לנו עשר דקות עד שהשיעור הבא מתחיל,אתה תספיק ?״ ברק אמר ליונתן שישב בכיסא מול המחשב וכולם עמדו מאחוריו
״היא רק צריכה לענות לשיחה שלך..״ יונתן אמר להם בזמן שהטלפון חייג.
״רגע,איפה הילדה הקטנה עם הפרצוף המרמרה?״ ברק אמר להם שהוא קלט שחסר מישהי.
״יש לה שיעור.״ דין המציא איזה תירוץ מהיר.
״מעולה אנחנו צריכים אנרגיות חיוביות בחדר..״ יונתן אמר בלחש בתור עקיצה..

״מתקשרים אלייך..״ אולייבר אמר לעלמה כשהוא שמע את הרטט של הטלפון שלה מהכיס.
״אני אענה עוד מעט..״ היא אמרה לו בעייפות ודחפה את הראש שלה לחזה שלו בזמן שהם שכבו בספה מחובקים.
״עדיף שתעני עכשיו לפני שכולם יחזרו מאימון ויאזינו לשיחה שלך..״ אולייבר אמרה לה ועלמה שלחה לו מבט מבולבל.
״הם לא עושים את זה בכוונה..את יודעת..אוזני זאב..״ אוליבר אמרה וליטף את השיער שלה .
״אוקיי..״ עלמה אמרה לו והתרוממה ממנו..
״תחזרי מהר…״ אוליבר אמר לה ותפס בידה ועלמה חייכה עליו.
״הלו״ עלמה ענתה לדנה ונכנסה לחדר של אוליבר .
״מה קורה ?״ דנה אמרה לה בקול חושש ומיד אחרי נשמעו ליחשושים ברקע .
״בסדר,מזה עם מי את?״ עלמה שאלה אותה על הליחשושים.
״כלום..במסדרון בבית ספר..״ דנה זרקה שם תירוץ.
״אוקיי..נוכל לדבר יותר מאוחר? אני קצת עסוקה..״ עלמה אמרה לדנה בטון של-לא נעים לי.
״חכי עלמה,תגידי…״ דנה התחילה להגיד ונעצרה ושוב נשמעו לחשושים ברקע.
״כן דנה?״ עלמה ניסתה לעורר אותה.
״למה ביטלת את הרישום השנה?את לא מתכוונת לסיים תיכון?״ דנה אמרה לה לפתע ועלמה השתתקה.
״לא..כאילו כן..יש לזה מלא סיבות,נוכל לדבר על זה בהזדמנות מסודר?״ עלמה אמרה לה שוב.
״אוקיי״ דנה אמרה וניתקה במהירות.
״להתראות גם לך..״ עלמה אמרה אבל דנה כבר ניתקה.

״בבקשה תגיד לי שיש לך מיקום״ ברק אמר ליונתן בזמן שהוא רואה אותו מרוכז ומקליד במהירות.
״זה מוזר..״ הוא אמר להם וכולם התרכזו במסך ואבל הם ראו רק מספרים ואותיות קופצות מכל כיון.
״דבר יונתן..״ דין לחץ עליו.
״אין כתובת ..״ יונתן אמר להם מרוכז במחשב ולפתע הוא נעצר
״מה?איך?אבל אמרת שאתה טוב בזה..״ דנה אמרה לו באכזבה.
״תקשיב ילד,מה העניין?אתה רוצה כסף?״ ברק לחש לו באוזן.
״תקשיבו דקה.. אין כתובת כי עלמה לא נמצאת באחת השכונות פה בעיר,וגם לא בשכונות מחוץ לעיר.״ יונתן אמר להם וסגר תמחשב.
״אז איפה פאקניג עלמה?״ ברק אמר לו ובעט באחד הכיסאות שם .
״המספרים שרצו על המסך ..זה מיקוד לוויני מהטלפון שלה ,זה אומר שאין כתובת אבל יש אפשרות למצוא אותה, ולפני המיקוד עלמה שלכם שנמצאת ביער ,ממש באמצע היער איפה שאין הגנה של המשטרה מפני חיות טרף ושודדים ,מרחק שעה נסיעה מפה.״ יונתן אמר להם במהירות.
״זה לא יכול להיות,מה היא פשוט באמצע יער מלא עצים ,מה יש לה לעשות שם?״ ברק אמר להם מבולבל.
״אני לא יודע..אבל הנתונים שלי מדויקים,״יונתן השיב לו .
״אוקיי,אתה נראה לי ילד חכם,תתרכז יש דרך להגיע לאזור שם?״ ברק אמר לו ותפס את מבטו בשביל לרכז אותו.
״אני יכול להמיר לך את המספרים לאותיות ולצייר לך מפה מדויקת למיקום שבו היא נמצאת..״ יונתן אמר לברק לאחר שחשב כמה שניות.
״מושלם, תשלח לי צילום של המפה בהודעה אני מתקדם לרכב״ ברק אמר לו והתקדם לכיון היצאה.
״אני באה איתך״ דנה אמרה לו פתאום ויצאה אחריו.
״למה אתה כל כך מוכשר?״ דין אמר ליונתן והחזיק חזק את הלחיים שלו בידיו אחרי שהם נשארו לבד בחדר.
״זה משהו כזה של חתיכים ..״ יונתן אמר לו בציחקוק וקירב את גופו של דין עליו.
״אהאה״ דין אמר לו בחיוך ונישק אותו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך