נופלים על הרגליים -פרק 10

author1 17/05/2019 778 צפיות אין תגובות

״את חובשת נורא״ אוליבר אמר לעמלה שהוא שם לב שהיא מסתבכת עם החבישות סביב בית החזה שלו.
״סליחה באמת שאף פעם לא יצא לי לחבוש אדם פצוע״ עלמה עצרה לרגע לכועס עליו וחזרה להסתבך עם הסבובים של החבישה.
״זהו,איך?״ עלמה אמרה לו בחיוך מרוצה,נראה לה שהסוף הלך לה די טוב עם הקשירות .
״אני מרגיש שהריאות שלי מתכווצות מהקשירות שלך אבל בסדר״ אוליבר אמר לה בחיוך
וניסה קצת לשחרר את הקשר החזק שעלמה עשתה לו,
ועלמה רק גילגלה עיניים ולא התייחסה עליו.
״למה לא רצית ללכת לבית חולים?״ עלמה שאלה אותו והתישבה לידו במיטה ,האווירה נהייתה קודרת פתאום
״זה בגלל אחי..״ אוליבר אמרה לה
ופלאשבקים מאותו הלילה עם עומר הופיעו לו פתאום,
״הוא עשה לך את זה?״ עלמה שאלה אותו בחשש.
״לא ממש, קצת רבנו ובטעות הוא דחף אותי על הגדר,לא רציתי להלחיץ אותו ולעשות מזה סיפור אז פשוט אמרתי לו שהכל בסדר ונסעתי הבייתה״ אוליבר שלף לבסוף את התירוץ הכי הגיוני שהיה לו.
״בטח הוא מרגיש נורא שהוא עשה לך אתזה״ עלמה אמרה לו בחיוך עצוב וכרחה את ידה סביב הצוואר שלו.
״הוא פשוט..לבד,ואני דואג לו״ אוליבר אמר לעלמה והמחשבות על עומר התרוצצו לו בראש,
כלפי חוץ עומר ואוליבר אף פעם לא ממש הסתדרו,אבל הם מכירים אחד את השני מאז שהם קטנים ועדיין לאוליבר אכפת מעומר.
״את יודעת..״ אוליבר התחיל להגיד לפתע ונעצר,הוא הפנה את מבטו לעלמה שהסתכלה עליו גם בחזרה.
״שנפצעתי ,הדבר הראשון שרציתי לידי זה אותך״ אוליבר התחיל להגיד ועלמה יכלה להרגיש איך הלב שלה מתחיל דפוק בחוזקה.
״רציתי פשוט שעיניים האלו הסתכלו עלי ויגידו לי שהכל בסדר״ אוליבר אמר לה ועכשיו הוא גם מרגיש שהלב שלו יוצא מהמקום.
״אז הן אומרות לך עכשיו ,הכל היה בסדר״ עלמה אמרה לו ואוליבר רק הסתכל על העיניים הירוקות האלה שכל כך היו חסרות לו.
״הן אומרות גם אם כבר יש תשובה לבקשה שלי לדייט?״ אוליבר אמרה לה ועכשיו הם היו קרובים אחד לשנייה.
עלמה הסתכלה עליו ,לקחה נשימה עמוקה ונעמדה על רגלייה.
היא מפחדת,אף פעם לא היה לה חבר רציני,
לצאת לדייט פתאום ועוד אחד ועוד אחד ,עד שזה יוביל לקשר רציני ,כל זה מרגיש קצת גדול עלה כרגע.
״ממה את בורחת?״ אוליבר אמר לה באכזבה גדולה ,הוא פשוט לא מבין מה היא רוצה.
״אני לא בורחת יש לי מבחן למגמת מחשבים,אני לא רוצה לאחר״ עלמה מלמלה במהירות והרימה את התיק שלה מהרצפה.
״אז אני פשוט סתם לא מוצא חן בעינייך?״ אוליבר שאל אותה ועשה לה פצוף נעלב ועלמה רק צחקה והתקדמה לכיון הדלת,
אם רק אוליבר היה יודע כמה הוא מוצא חן בעינייה.
״רגע עלמה״ אוליבר קרא לה והיא הסתובבה עליו במהירות,
בבקשה תגיד לי להיות איתך ,ושנבלה ביחד כל היום בלי התחייבויות ,עלמה חשבה לעצמה.
״את,מחשבים,מה הקשר?״ אוליבר אמר והתגלגל מצחוק ,
״ביי דביל״ עלמה אמרה לו בציניות ויצאה מהחדר.

—-
״מה אתה עושה?״ דנה שאלה את דין כשהיא ראתה אותו נכנס באמצע המבחן במחשבים ,זוחל על הרצפה בשקט ועובר ליד השולחן שלה ושל עלמה,
״סתמי כלבה,בגללך המורה תשמע שאני פה״ דין רק לחש לדנה בשקט ועלמה רק ניסתה שלא להתפוצץ מצחוק מדין.
דין התקדם בזחילה וחיפש את השולחן שלו ושל יונתן וכשהוא מצא אותו הוא פשוט זחל לתוך הכיסא שלו מלמטה .
״פסטט״ הוא לחש ליונתן ששם לב למה שקרה אבל בחר שלהתרכז במבחן.
״נו אתה לא יכול להתעלם ממני!״ דין לחש לו שוב וניסה טיפה להתכופף ולהסתתר מאחורי המחשב הגדול .
״אני יכול ועוד איך! ואני עושה את זה עכשיו ממש״ יונתן אמר לו בעצבים וסובב את ראשו בחזרה למחשב שלו.
״אני פשוט רציתי להתנצל..״ דין התחיל להגיד אבל הוא עצר ששמע את המורה שולחת -ששש לתלמידים .
״על מה שקרה״ הוא המשיך לבסוף רק הפעם יותר בשקט.
״בסדר דין,הכל טוב״ יונתן נאנח
״באמת ? כי זה נראה לפי הפרצוף שלך,שבא לך להרוג אותי״
״באמת דין,אני פשוט רוצה להעבור את המבחן הזה ״ יונתן אמר לו והצביע על המחשב שמולו.
״אווקי אז אנחנו סבבה נכון?״ דין שאל אותו בחיוך .
״מעולה,אז אני אזחל לי בחזרה ליציאה,נתראה כבר בערב״ דין אמר לו ולא חיכה לתשובה מיונתן ,וירד בחזרה לרצפה לזחול ביציאה החוצה.
יונתן רק נאנח שהבין שהוא צריך לבלות לילה נוסף עם דין.
״אתה כל כך מגוחך״ עלמה אמרה לדין שהוא עבר ליד המקום שלהן עוד הפעם.
״באמת ?ראית את עצמך פעם במראה? זה נקרא מגוחך!״ דין לחש לעלמה והתקדם לכיון הדלת בלי לשמוע את מה שהיא אומרת.


מיכאל נכנס בפעם הראשונה למועדון חשפנות,
וזה נראה בדיוק כמו בסרטים ,הוא חשב לעצמו.
כמה בחורות על עמוד,
כמה בחורים עם חיוך מוגזם על הפנים
,שטרות של כסף עפים באוויר
ובעל בית שמן ושמח.
אפילו העיצוב של המקום היה ברמה הכי קלאסית שיש,
בר ענק ומלא בשתייה חריפה,
תאורה קצת חשוכה כנראה שזה מוסיףלאווירה,
כמה חדרים צדדים שמפוצצים באנשים.
וכמה ספות אדומות עגולות, כי זה תמיד טוב.
אבל מיכאל צריך להתרכז ,
לא עניין אותו כרגע שום דבר חוץ מהדבר שלשם כך הוא בא לפה,
הוא חיפש אותה בעיניים ,הוא זכר את התמונה שלה בעל פה, שינן את הקעקועים שלה,את האורך שיער הבלונידי ,ואפילו את צבע הלק שלה.
הוא חיפש אותה עם עיניו ,והוא גם מצא.
היא ישבה בקצה השני של המקום והיא הייתה נראת בדיוק כמו שהוא זכר,שיער בלונדיני ארוך ושני קעקועים של משפטים ברוסים ביד.
״אלכס?״ הוא שאל אותה וצעד על עבר השולחן הצדדי שבו היא ישבה.
״מי שואל״ היא אמרה עליו והרימה את מבטה לרגע מהטלפון, ולקחה נשיפה מהסיגריה שלה.
״מיכאל״ הוא השיב לה והרשה לעצמו להתיישב מולה בכיסא הריק.
״אני בהפסקה,תלך למישהי אחרת״ היא אמרה לו וחזרה לדפדף בטלפון שלה .
מיכאל גיחח ,כשהיא אומרת את זה ככה ,זה נשמע כאליו הוא בתור בסופר,והיא מציעה לו קופית אחרת.
״יש לי הצעה מעניינת בשבילך״ הוא אמר לה, וסידר טיפה את החולצה שלו,הוא הרגיש לפתע איש עסקים עם המשפט הזה.
״כמה אתה משלם?״ היא אמרה לפתע ועזבה את הטלפון שלה.
״כמה שצריך״ מיכאל השיב והרגיש איש העולם הגדול.
״אני מקשיבה״ אלכס אמרה לאחר שבחנה אותו לכמה דקות,ולקחה שכטה נוספת.
כנראה בדקה האם הוא באמת ישלם לה ,
או שהוא יברח ברגע שהוא יקבל את מה שהוא רוצה ממנה.
״את מכירה את הבחור הזה?״ מיכאל אמר לאלכס,
ושלף את הטלפון מהכיס של המכנס ,
אלכס הביטה בתמונה לכמה שניות ואמרה שאין לה מושג
היא משקרת,והוא לא צריך להיות חוקר כדי לדעת את זה.
מיכאל חיפש משהו מפליל על אחד ממשפחת בלנסון ,
והדבר היחיד שהוא מצא זה על ברק,
וזה לא היה קשה מדי.
הוא פרץ לטלפון שלו ,והוא גילה בגלריה שלו תמונות שלו בחדר במלון.
כשהוא הלך לברר במלון, וניסה לברר מה הוא עשה שם ,
אחרי שכנועים רבים ,והמון שטרות של -200. השומר הסכים לראות לו עשר שניות בלבד ממצלמות האבטחה כשברק ונכנס למלון . מיכאל לא היה צריך יותר מזה ,
העשר שניות האלו הספיקו לו כדי לזכור את הבחורה שאיתה הוא נכנס ,ולחפש אותה ברחבי הרשת.
״תראי,כנראה את לא שומעת אותי בגלל המוזיקה מסביב,אז אני אחזור על השאלה שוב״ מיכאל אמר בחיוך ציני .
״את מכירה את הבחור הזה?״ מיכאל אמר רק שהפעם לאט יותר ומדיוק יותר,כאליו הוא מדבר עם ילד קטן.
״הבנתי אותך בפעם הראשונה,אני לא מכירה אותו״ היא אמרה לו וגילגלה עיניים,
מיכאל לקח נשימה עמוקה,הוא כל היום עבד על התוכנית שלו,
רודף אנשים,ומשחד אנשים ומשחקי הכחשה האלו נמאסו ,
עוד בבן אדם הראשון שהוא חקר היום , על ברק.
״כמה שהוא שילם לך כדי שתשתקי, אני אשלם לך כפול״ מיכאל אמר לה בלי להסס.
״זה הרבה״ אכלס השיבה.
״אמרתי לך בפעם הראשונה,כסף זה לא הבעיה״ מיכא כנראה הבין שהוא צריך למכור כמה דברים .
״מה אתה רוצה לדעת עליו?״
״כלום,אני יודע כבר הכל״
״אז למה אתה מבזבז את הזמן שלי?״
״אני רוצה שנתפור לו תיק״ מיכאל אמר ונשענן לאחור,המשחק מתחיל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך