בסיפור מסופר על ילדה בשם אגם ופה תכירו אותה ואת סיפור אהבתה 3>

נסיך החלומות שלי? פרק 2

08/03/2011 864 צפיות 5 תגובות
בסיפור מסופר על ילדה בשם אגם ופה תכירו אותה ואת סיפור אהבתה 3>

אז היינו בהזה שעידו קרא לאגם לדבר מחוץ למסיבה.
"תקשיבי" אמר עידו לאגם , "אני רציתי לשאול אותך שאלה , אבל קודם כל תדעי שאת יכולה לקחת כמה זמן שתרצי כדי לענות לי עלייה…"
"מה? אל תלחיץ אותי!" אמרה אגם.
"רוצה להיות חברה שלי?" אמר עידו.
"כןןןןןןןןןןןןןןן , איך לא אני רוצה להגיד לך את זה כבר מאז שהגעתי!" אמרה אגם בהתלהבות.
"באמת?" שאל עידו.
"כן" ענתה אגם והתנשקו.
יום אחרי זה היה יום שבת ואגם נסעה עם המשפחה של לנחל דן , לכן לא כלה לפגוש אותו באותו יום וחיכתה ליום ראשון.
הגיע יום ראשון ועידו חיכה לאגם בשער , גם דנה הייתה שם , דנה התנפלה על אגם עם שאלות , ועידו חיכה כדי להגיד לה שלום ולהיות איתה…
"איך לא אמרת לי?" אמרה דנה לאגם כשלקחה אותה לצד לדבר…
"חח העיקר שאנחנו חברים!" ענתה אגם.
"ת'אמת אני צריכה לדבר איתך דחחוף , אני לא יכולה לשמור את זה יותר בלב…" אמרה דנה.
"מה קרה?" שאלה אגם בבהלה.
"אני.. אני… אני אוהבת את עידו!" אמרה דנה והוריגה את פניה כלפי הרצפה מרוב מבוכה.
"מההההההההההההההה? איך את יכולה לבגוד בי ככה?" שאלה אגם בצעקה.
"אני…. אני מצטערת , באמת , אני אוהבת אותו כבר מכיתה ו' ו…" דנה לא הספירה לסיים את המשפט כי אגם התערבה לה באמצע.
"ו? מה זה אומר? שלך יותר מגיע להיות חברה שלו , כי את מכירה אותו יותר זמן וכי את אוהבת אותו יותר זמן? עזבי דנה אין דיבור יותר!" אמרה אגם והתחילה ללכת לכיוון הכיתה כי היה צלצול ומורתה הייתה בדרך לכיתה.
דנה ניסתה להשיג את אגם אבל לא הלך לה.
היה שיעור היסטוריה ועידו כל הזמן שלח לה פתקי אהבה , חח איזה חמוד!
בסוף היום אגם ועידו חזרו ביחד הבייתה (הרי גרו קרו אחד לשני) , והחליטו בדרך שילכו לסרט אימה ביחד.
אגם לאידעה מה ללבוש (כרגיל) ולבסוף החליטה ללבוש סקיני שחור גבוה עם חולצה לבנה נופלת ונעלי עקב שחורות.
אגם ועידו נסעו לראות המכשפה מבלייר בסינמה סיטי , כל הסרט אגם פחדה וחיבקה את עידו , רוב הסרט הם גם התנשקו , אז לא כל כך התייחסו לסרט…
כשחזרו הבייתה אגם נורא שמחה אבל לפתע נזכרה בדנה והלכה לישון במצב רוח רע.
בבוקר שלמחרת אגם הלכה לבית ספר וראתה על השולחן שלה מכתב מדנה , במכתב היה כתוב:
"אגם , אני לא באה בכווה של לפגוע באף אחד וזה לא קשור אם אני הכרתי או אהבתי אותו קודם ,זה פשוט משאני מרגישה , אם את לא יכולה להתמודד עם זה לא צריך רק שתדעי שאני לא מנסה לפגוע בך , אני אפילו אנסה לשכוח אותו בשבילך , אבל לא בטוחה שאצליח , דנה!"
פשוט הופתעתי מההתנהגות שלה , מה זה לא בכוונה של לפגוע ,היא חברה שלי והיא יודעת שאני אוהבת את עידו ושאני חברה שלו אז שתנסה לשכוח אותו ולא תגיד לי כלום , לפעמים שתיקה שווה זהב ועדיף לשתוק מאשר להפיל את עצמך לפח…
החלטתי פשוט להתעלם מהילדה המגעילה הזאת.
אחרי שבוע גיליתי דבר נורא!

המשך יבוא…


תגובות (5)

תמשיכייייי!!!!!!!!!!!

09/03/2011 22:03

תמשיככי מאמי

22/03/2011 17:08

שלום זאת *פ*ופה המחברת של הסיפור אני לא זוכרת את הסיסמה שלי ובגלל זה נסיך החלומות שלי? פרק 3 יהייה עם השם של לאלי המאמי!
תקראו..

29/07/2011 14:52

שלום זאת *פ*ופה המחברת של הסיפור אני לא זוכרת את הסיסמה שלי ובגלל זה נסיך החלומות שלי? פרק 3 יהייה עם השם של לאלי המאמי!
תקראו..

29/07/2011 14:52

יפה

30/07/2011 14:19
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך