נסיכת הקרחון שלי פרק 1

Bloddy bomb 04/07/2019 442 צפיות אין תגובות

יולי ואבריאל היו החברים הכי טובים בעולם, הם היו אוהבים לעשות דברים ביחד, אבל מאז שהוריה התגרשו היא לא התאהבה באף אחד כי פשוט איבדה את האמון שלה באהבה ובזוגיות בכלל. הם למדו ביחד בבית הספר ואהבו לבלות אחד עם השנייה.
אבל יולי לא רצתה להישמע כשמישהו ניסה לשדך לה את אחד מהאחים שלו היא אמרה שאין היא מעוניינת לצאת עם אף אחד.
בתוך תוכה היא הייתה מאוהבת באבריאל ולא העיזה להגיד לו את זה כי רז החברה הכי טובה שלה הייתה החברה שלו והיא כיבדה את זה שיש לו מישהי וטוב לו איתה.
היא אהבה לדבר בטלפון הנייד איתו במשך שעות ארוכות וזה מה שגרם לה לא לקום בבוקר וללכת לבית הספר.
רז ממש הבחינה שהם היו תמיד קרובים זה לזו והיא חשבה שיולי מי שהיא החשיבה בתור החברה הכי טובה שלה הייתה מאוהבת נואשות באבריאל, שהיה החבר שלה.
אבל היא לא הבינה למה יולי מתנהגת אליו בקרירות בכל פעם שהוא מנסה לשאול אותה האם יש לה חבר או מישהו חדש.
מה שרז רצתה היה לשמור את אבריאל כמה שיותר רחוק מיולי, יולי לא רצתה להתרחק ממנו וגם קינאה בכך שחברה הכי טובה שלה נמצאת עם אהבת חייה אבריאל.
רז פשוט הייתה רכושנית בטירוף והייתה מעדיפה שאבריאל יהיה שלה למשך עשרים וארבע שעות ואף יותר.
יולי לא הייתה מוכנה לוותר על גבריאל בשום הון שבעולם, היא לא הייתה מוכנה למלא כל תנאי שרז ביקשה ממנה על מנת שהיא תתן להם להיות מאושרים לבדם.
ליולי היו עיניים כחולות שיער חום שטני שממש קשה לסרק אותו רגיל, גבות מסולסלות וקצרות. למרות העובדה שהיא הייתה יותר קטנה בשנתיים מאבריאל, לא הפריע להיות החברה הכי טובה שלו בעולם.
יום אחד רז החליטה לגשת ליולי ולבקש ממנה לעזוב במנוחה את אבריאל כי לא הייתה מסוגלת לסבול לראות שהם ממשיכים להיפגש מאחורי גבה.
" את מוכנה לעשות לי טובה?" שאלה רז ברוגז והסתכלה עליה במבט סתמי.
" אעשה מה שתגידי !" הסכימה יולי בנימה צייתנית למדיי.
" אני מבקשת ממך להתרחק מאבריאל!" אמרה בטון נחוש, " הפעם שזה יהיה לתמיד." קראה בקול קריר.
יולי לא ידעה אם היא תוכל למלא אחרי מה שהחברה הכי טובה שלה ביקשה ממנה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך