אוקיי אני מצטערת ממש אבל האחים שלי עברו מוויל איי אם לפלו רידה... אני ימשיך אחרי שאני יציח להעיף אותם מהחדר שלי!! שלושתם ביחד זה גיהינום! במיוחד כשאחד מהם מתחיל לשיר בקצב לא קשור.. (אחמ אחמ לואי..)

נסי לא להתאהב בחברים שלי 3

04/08/2013 706 צפיות 7 תגובות
אוקיי אני מצטערת ממש אבל האחים שלי עברו מוויל איי אם לפלו רידה... אני ימשיך אחרי שאני יציח להעיף אותם מהחדר שלי!! שלושתם ביחד זה גיהינום! במיוחד כשאחד מהם מתחיל לשיר בקצב לא קשור.. (אחמ אחמ לואי..)

סליחה אם זה פרק קצר, האחים שלי שומעים WILL.I.AM בפול ווליום וזה חופר.כמה פעמים אפשר לשמוע: ? IF YOU FEEL IT SAY HELL YHEA
אני כבר צרחתי על כל הבית !!!!! HELL YHEA

התעוררתי בערך בסביבות עשר בבוקר. יאפ. משפחת הנדרסון היא משפחה שמנצלת כל רגע לשינה.
הלכתי להתקלח. התחלתי לשיר במקלחת. כמו שאני תמיד עושה, אבל שכחתי שיש עוד אנשים בדירה חוץ מלוגן. כמובן, אופייני לי…
"אנני? מה את עושה?" שמעתי את קולו של רוס מחוץ לדלת. מביך. "כלום, אני כבר יוצאת…" התלבשתי ויצאתי מהמקלחת. ירדתי במדרגות למטבח. בזמן שרוס מספר לשאר על המבוכה שקרתה לי כרגע. "אז.. אנני, את אוהבת את דמי לובאטו?" לואי שאל.
"אוי, תסתום." עניתי.
"את יודעת שאני יכול להשיג לך כרטיס בשנייה? נכון?" קנדל ענה.
"אתה אמור להיות החכם לא?" שאלתי
"אני נדבק מהם לפעמיים, את יודעת כמה קשה לחנך אותם?"
"מתרגלים." אמרתי.
"טוב אנני, אנחנו נחזור באחת ואז נלך לקניון, אוקיי?" לוגן אמר.
"כן! יאפי יאפי יאי! תודה לוגן אני הולכת להתארגן"
"היא שמעה שאנחנו נלך לאולפן?" ליאם שאל.
"כנראה שלא" רוס ענה.


תגובות (7)

הם אמרו שהם יעופו לי מהחדר אם אני יכין להם שניצל… הלכתי להכין.. נוסיף קצת רעל ומושילם!

04/08/2013 06:27

חחחחחחחח לא מורא העיקר שתמשיכי היום!

04/08/2013 06:45

חחחחח תמשיכי!!!!

04/08/2013 06:52

יאיי! הם עפו לי מהחדר! זה לא אומר שאני עדיין לא שומעת את וויל איי אם בפול ווליום מהחדר של אחד מהם (רוס) אבל אני שמה SLOW DOWN של סלינה… (אנחנו עושים קרב של איזה שיר יותר חזק.. בינינו ובין כל העולם…ברור ששל סלינה הרבה יותר מושילם!) בקיצור, אני ממשיכה עכשיו.

04/08/2013 07:23

חחחחחחחח מסכנה…..ותמשיכיי!!

04/08/2013 07:34

המשכתי

04/08/2013 08:14

תמשיכי ואני קמה בשתיים בצוהורים זה מה שנקרא לנצל את היום לשינה.

04/08/2013 12:54
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך