מקווה שאהבתן! LOVE YOU

נסי לא להתאהב בחברים שלי 5

10/08/2013 871 צפיות 7 תגובות
מקווה שאהבתן! LOVE YOU

קודם כל, אני ממש מצטערת שלא פרסמתי הרבה זמן… פשוט.. אם.. האמתי שאין סיבה, אבל עכשיו חזרתי לכתיבה עם אנרגיות בגוף ובנשמה שלי!!

עבר שבוע מאז שהלכנו כולנו למסעדה ורוס המשיך להיות פלרטטן איתי כשהיינו לבד. זה כמעט הרגיש כאילו אנחנו זוג אבל הוא לא אמר שום דבר.

עכשיו אני בסטודיו, צופה בבנים עושים חזרות להופעה שיש להם ביום ראשון בערב. זה יום שבת ואיין לי מושג למה נתתי להם לגרור אותי לכאן….אוקיי, בגלל שרוס ביקש ממני לבוא אבל אתם מבינים את הסיבות שלי
רוב השמועות על הבנים בטוויטר קורעות מצחוק. אני חושבת שקראתי איפשהוא שאני ולוגן יוצאים (זה דוחה) והוא משתמש בעניין של הבת דודה כסיפור כיסוי. כמה טועים האנשים האלה.

גלגלתי את עיני והסתכלתי על הבנים בזמן שאמרתי "אתם נראים מתוחכמים היום"

לואי גיחך "את לא מתכוונת שרוס נראה מתוחכם?"

חייכתי אליו, "כן, רוס נראה נפלא"

רוס הוציא את הלשון שלו לעבר לואי "ברור שאני נראה נפלא.אני אמריקאי!"

לואי התווכח "רק בגלל שיש לך מבטא זר לא אומר שאתה יותר מושך!"

"אני יכולה להתווכח על זה" הצהרתי בבוטות.

המון קולות של אוו באו מכוון הבנים.

בדיוק אז לוגן צעד למטה בחולצת פולו שחורה עם מכנסיים לבנים ונעליים כחולות גבוהות.

"אתם מוכנים למופע הראשון שלנו?!" הוא קפץ את ארבעת הצעדים האחרונים לפניי.

"אני לא יכולה לחכות! אתם כל כך טובים!

המעריצים התקיפו את המכונית וצרחו את השמות של הבנים. תחושות טובות בהחלט עלו מהמקום הלילה. לא יכולתי לחכות לראות את הפרצופים שלהם בזמן שהם יופיעו.

כמה מעריצים באמת הצליחו להיות ליד המכונית כשהגענו לשער הסודי .הם השיגו תמונות לבד עם כל אחד מהבנים. הם אפילו לקחו תמונה איתי, קראו לי אנני והכל!

"אנני! אני אוהבת את הציוצים שלך ואת התמונות שאת מעלה של הבנים" אחת מהבנות שדיברתי איתן אמרה לי.
"אוו, תודה לך!" אני צחקתי "מה השם שלך? אני אקליד אותו בטלפון שלי ואעקוב אחרייך כשאגיע הביתה." שלפתי את האייפון שלי החוצה והיא אמרה לי את השם שלה ואני הקלדתי אותו בטלפון שלי.

האבטחה גירשה את המעריצים וכולנו נשלחנו למאחורי הקלעים.

הבנים ישבו בשקט, המאמנת הקולית שלהם הורתה על זמן ארוך של מנוחה קולית אבל זה לא עצר אותם מלסמס אחד לשני ולי.

לואי, קנדל ורוס סימסו לי. כבר שכחתי איזה שיחה זאת הייתה חצי מהזמן….. עד שהבנתי "חכו רגע…. אני לא במנוחה הקולית, אני יכולה לדבר!" אני צחקתי והבנים גילגלו את העיניים שלהם.

ליאם הכמעט ישן נהם "שששש, תהיי בשקט!"

חייכתי "או ליאם. לא התכוונתי להעיר את התינוק." לחשתי לעברו ולוגן צחק בשקט.

הזמן עף ולפני שידעתי הבנים קיבלו את המיקרופונים שלהם קבועים ומוסתרים עליהם. לקחתי תמונה שלהם מאחור, נראים בטוחים. זאת היתה תמונה די נחמדה, בקרוב אהובה על כל אחת מהמעריצות.

מיד העליתי אותה לטוויטר עם הודעה למזל טוב: "אני אוהבת את הבנים שלי. תפילו אותם! זאת הולכת להיות הופעה טובה ; )"
הטלפונים של כל הבנים רטטו כשהם קיבלו את הציוץ שלי.

קנדל היה הראשון לחבק אותי וללחוש לי תודה באוזן.

לוגן היה הבא והייתי כל כך גאה בו, לא היה לו מושג בכלל. "בהצלחה הלילה, בן דוד בוגר מקסים! הגעת כל כך רחוק. זוכר שהיית חלק מהלהקה הזאת ?"
הוא גיחך, "טוב עכשיו, אתה 1/5 של הלהקה, יש לך את זה בגדול, הנדרסון." הוא נתן לי חיבוק מוחץ עצמות והלך להתחמם עם לואי .

קנדל וליאם תקפו אותי משני הצדדים וצחקתי כל כך חזק "בהצלחה שניכם! אתם תהיו מושלמים, אני פשוט יודעת את זה"

הם הלכו, והשאירו אותי עם רוס אחרון.

הוא התקרב אליי עם הזרועות פתוחות "מה? אין נאום מעודד בשבילי?"

חייכתי "ברור שיש" עטפתי את זרועותיי בקלילות מסביב לצווארו, "אני כבר יודעת שתהיה נהדר הלילה. אני לא יכולה להאמין כמה רחוק כולכם הגעתם ביחד. רק לצפות בכם והכל היה נהדר. אני לא יכולה לחכות להמשך הקיץ!"

רוס הסמיק קצת "טוב, תודה לך אנני. אולי אחרי המופע תרצי ללכת לאכול איתי משהו?"

הופתעתי, אני? "אה, כן! אני אשמח"

הוא חייך בבהירות "נהדר ! אז זה מקדונלד"

"תיקחי תמונה זריזה איתי כדי שאוכל לשים אותה בטוויטר" הוא אמר לי והושיט את הטלפון שלו לעוזרת שהייתה שם וצילמה תמונה חמודה שלנו עומדים צמוד ביחד.
הוא הקליד משהו במהירות בטלפון שלו והלך להתחמם על שאר הבנים.

ברגע שהוא הלך נכנסתי לטוויטר כדי לראות מה הוא כתב עם התמונה.

"@רוסאופיסל: היא ממש מציאה, תראו כמה חמודה היא! @ביגסלינטור "

הסמקתי למראה מה שהוא אמר. אני חמודה? טוב ברור שהוא לא הסתכל במראה… סמקתי למראה מה שהוא אמר, ידיים רזות נעטפו סביב המותניים שלי וסובבו אותי

שתי ידיים רזות נעטפו סביב המותניים שלי וסובבו אותי. צחקתי "תוריד אותי!"

הסתובבתי, מצפה לראות את רוס אבל זו הייתה האנה. חייכתי בבהירות "האנה!"

היא השתיקה אותי, "לואי חושב שאני מבקרת את אמא שלי! אני רוצה שזה יהיה הפתעה. יש לי שני כרטיסים לשורה הראשונה. בואי ותצטרפי אלי?"

הנהנתי ועשינו את דרכינו למושבים עם העזרה של האבטחה.

האנה ואני התיישבו במושבים שלנו באמצע השורה הראשונה, בדיוק איפה שלואי אמור להיות במשך ההופעה… האנה טובה!

"הוא בטוח יראה אותך, האנה!"

היא צחקה "זאת הנקודה. הוא תמיד אומר שהוא לחוץ כשהוא יודע שאני בקהל, אבל הוא לא ידע שאני פה עד מספר מסוים של שירים, כשהוא יתרגל לקהל ויסתכל אליו, במקום אל החבר שלו לוגן."

האורות התעמעמו והאנה ואני צווחנו ביחד עם כל שאר המעריצות.

הטלפון שלי רטט. הוצאתי אותו החוצה, זה היה מקוס.

איפה את? נעלמת ממאחורי הקלעים!

הקלדתי במהירות בקהל

הרצפה איפה שהבנים היו אמורים לצוץ בכל רגע התחילה לעלות, המתח התחיל להשפיע על כולם. האנה הסתכלה עליי בלחץ ולחצה לי את היד.

נתתי לה חיוך מבטיח "לואי יהיה נהדר, כרגיל. אל תדאגי אני כבר נתתי להם שיחת עידוד."


תגובות (7)

תמשיכי! (היום!)

10/08/2013 11:06

תמשיכי

10/08/2013 12:05

תמשיכי בבקשהההההה!!!!
אני מאוהבת בסיפור שלך !!

10/08/2013 13:09

תודה אמשיך מחר

10/08/2013 14:10

תמשיכי

10/08/2013 15:24

תקשיבי זה לא בסדר ! את העתקת ממש את ההתחלה של הסיפור הזה וגם מלא משפטים שאני זוכרת מעל פה משם ויוכולים לתבוע אותך על זה !
אם אני הייתי הכותבת שתרגמה או כתבה את זה הייתי נורא נעלבתאם ככה היום משתמשים בסיפור שלי
תראי מה רשום באותיות הקטנות לפני שאת מעלה את הסיפורים שלך אין להעתיק בלי אישור של הכותב עצמו או משו כזה

20/08/2013 14:37

תקשיבי זה לא בסדר ! את העתקת ממש את ההתחלה של הסיפור הזה וגם מלא משפטים שאני זוכרת מעל פה משם ויוכולים לתבוע אותך על זה !
אם אני הייתי הכותבת שתרגמה או כתבה את זה הייתי נורא נעלבתאם ככה היום משתמשים בסיפור שלי
תראי מה רשום באותיות הקטנות לפני שאת מעלה את הסיפורים שלך אין להעתיק בלי אישור של הכותב עצמו או משו כזה

20/08/2013 14:37
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך