הוספתי נקודות מבט וערכתי מחדש, כדי שתוכלו להכיר את הדמויות מקרוב.
מקוווה שתאהבו את הסיפור ותגיבו.
למי שעוד לא קרה את נעורים פרק 1 ו-2 הגיע הזמן לקרוא!!!!

נעורים – פרק 3 נקודות מבט (ערכתי מחדש)!

11/04/2013 892 צפיות 4 תגובות
הוספתי נקודות מבט וערכתי מחדש, כדי שתוכלו להכיר את הדמויות מקרוב.
מקוווה שתאהבו את הסיפור ותגיבו.
למי שעוד לא קרה את נעורים פרק 1 ו-2 הגיע הזמן לקרוא!!!!

נקודת מבט מאי:
יצאתי מהרכב, שכובע על ראשי וידיי אוחזות בספרי. נכנסתי לתיכון ובחנתי את כולם. הבנות לבשו, חצאיות מיני, סטרפלס ושמלות מהממות, ורק אני עם גינס פשוט וג'קט אפור. ראיתי את נועה מתמזמזת עם חבר שלה מייק, ליד הלוקרים שמול הכיתה שלי. השיער החום ,הארוך והגלי שלה, העיינים הכחולות והגוף ההורס שבו כל אחד. היא הייתה הבת הכי נחשקת בתיכון. מיהרתי להיכנס לכיתה, אבל היא קלטה אותי, והחלה מוחאת כפיים. כולם הסבו את פניהם כדי לראות מה דבר המהומה, ולאחר שקלטה שכולם מסתכלים היא החלה לומר : "בראבו, פשוט בראבו אין כמו חוש האופנה שלך, איפה מצאת את זה בפח הזבל?! ", כולם צחקו ושמעתי קריאה מהצד :" נו בטח, מסוממת מה רצית?". הייתי כ"כ נבוכה, וגרוני היה חנוק מרוב דמעות, פתאום הדרך לכיתה נראתה לי ארוכה ונוראה, עד שפתאום שמעתי קול מוכר, צועק : "חכי חכי אל תלכי", אני מסתובבת לאחור ורואה את רון ליד נועה ומייק. נועה השפילה את מבטה לרצפה, כנראה רון נזף בה. לא רציתי שרון יראה את הדמעה המבצבצת בפני והמשכתי ללכת עד שהגעתי לכיתה.

נקודת מבט נועה:
ראיתי אותה נכנסת לבית ספר עם הגינס המטריד הזה והגקט האפור, בזמן שאני ומייק התמזמזנו, קלטתי אותו מגניב אליה מבט, ובאותו רגע ממש פחדתי והייתי חייבת לפעול. חיפשתי מה גרוע אצלה היום ומצאתי שהבגדים שהיא הביאה היום פשוט היו פשע אופנתי.
מה היא חושבת לעצמה, שהיא באה לבית הספר בבגדים האלה. אני לא מאמינה שפעם היא הייתה החברה הכי טובה שלי. זה היה מגיע לה, כי היא עשתה עכשיו פשע אופנתי, והיא מנסה לגנוב את חבר שלי!. אבל אולי לא הייתי צריכה להשפיל אותה ככה בכל זאת היא הייתה הBFF שלי, אולי רון צודק אולי אני סתם ביצית חסרת מוסר. ומייק הזה למה הוא היה חייב לצחוק. למה הוא לא הגן עליי?!. אבל הייתי חייבת לעשות את זה, כי אם היא תחזור להיות מקובלת, אני עוד פעם יהיה ה"מלווה שלה" , אני אהיה מקום שני ואני לא רוצה את זה. היא לא הייתה צריכה לקבל את כל תשומת הלב הזאת, אחרת היינו ממשיכות להיות חברות טובות. רק לי זה מגיע!. אני לא אחזור להיות כמו שהייתי בחטיבה, אני לא אתן לה לנצח אותי!

נקודת מבט רון:
בדיוק נכנסתי וראיתי את נועה מוחאת כפיים לעבר מאי. חשבתי בהתחלה שאולי היא מודה על משהו ואולי הן חזרו להיות חברות. אבל עד מהרה הבנתי שהמעשה היה כדי להעליב את מאי. ניגשתי אליה ואמרתי לה : "אז זה מה שיש לך לעשות כל החיים, להתנהג כמו כלבה חסרת מוסר ולפגוע באנשים", אני יודע שזה לא היה יפה מצידי, אבל הפעם היא ממש הגזימה.
למה היא חייבת להתנהג בצורה כזאת. למה היא חייבת לפגוע במי שאני אוהב. היא לא חושבת שהיא מספיק פגעה בדנה שנה שעברה. כואב לי לראות את מאי כואבת, אני כ"כ אוהב אותה ואני לא יכול לסבול את היחס כלפיה. אבל למה היא לא עצרה, למה היא לא הסתובבה שקראתי לה. רציתי לנחם אותה ולעטוף אותה בזרועותיי. איך אוכל לומר לה שאני אוהב אותה, אם היא לא מתייחסת אלי. מדוע היא לא מבינה שאני רוצה רק לעזור לה.


תגובות (4)

וואו זה כלכל מעניין!!! (מדרגת 5)
בבקשה בבקשה בבקשה תמשיכייייי…
אשמח עם תקראי ותגיבי על הסיפור שלי ׳גורל לא צפוי׳ ❤

11/04/2013 10:19

וואי זה מעולה!!!

11/04/2013 11:01

מעולהההההההההההההההההה

11/04/2013 12:32

וואי ממש אהבתי את הסיפור תמשיכי

12/04/2013 04:29
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך