ניראלי שגם הפרק הבא יהיה מנקודת מבטה של שיר...

נערה מתבגרת…פרק 10

21/10/2011 898 צפיות 3 תגובות
ניראלי שגם הפרק הבא יהיה מנקודת מבטה של שיר...

אני רק מזכירה, גם הפרק הזה הוא מנקודת מבטה של שיר…

תזכורת מהפרק הקודם…
הגיע לכיתה שלנו בחור חדש, קוראים לו עמרי… וקבענו ללכת לפיצה עם כל החברה…

חזרה לפרק:
השעה הייתה כבר 5 וחצי. התקלחתי, ודיי התלבטתי מה ללבוש, בסוף החלטתי ללבוש, שמלה בצבע כחול רוייל, ונעלי בובה שחורות. התאפרתי קצת , בצורה דיי עדינה וסידרתי את שערי. השעה הייתה כבר רבע ל7, וידעתי שאם לא ייצא עכשיו לכיוון הפיצה אני יאחר.
הגעתי לפיצרייה ב7 ועשרה, כולם כבר היו שם, כול כולל עמרי . הוא לבש חולצה לבנה עם כתוביות בשחור וג'ינס כהה הוא נראה ממש טוב. נכנסתי לפיצרייה וליאן התקדמה לעברי, היא אמרה לי שהיא רוצה לדבר איתי. והשיחה בנינו התנהלה כך:
אני: מה רצית ליאני?
ליאן: קדימה אני רוצה פרטים..!
אני: מה? על מה את מדברת?
ליאן: אני מדברת על עמרי, נשמע לך מוכר?
אני: אה זה…
ליאן: כן זה , מה יש בניכם משהו?
אני: לא, כאילו לא יודעת. סתם נפגשנו שיצאתי לנשום אויר. וזהו
ליאן: וזהו? אז מה זה כל המבטים האלה ?
אני: על איזה מבטים את מדברת?
ליאן: על המבטים שאת תוקעת בו בלי הפסקה..! ועל המבטים שהוא שולח לעברך מהרגע שהוא נכנס לכיתה…
אני: ליאן את מדמיינת, אני לא שולחת לו שום מבטים..!
ליאן: כן בטח… טוב בוא נחזור לפני שיתחילו לשאול לאן יצאנו.
אני: ליאן חכי שניה.
ליאן: מה ?
אני: הוא באמת שולח לי מבטים?
ליאן: שירוש ברור , הוא נועץ בך מבטים מהרגע שנכנסת לפיצה, ואיך לא תיראי איזה יפייפיה את…
אני: טוב בואי ניכנס ניראלי גיא מחפש אותך.
ניכנסנו לפיצה וישבנו עם כולם. גיא וליאן התנשקו ללא הפסקה. דניאל ומעיין ישבו קצת מרוחקים מכולנו. ושלי ומאור לא הפסיקו להתווכח, מאור אמר שהשמלה של שלי קצרה מידי, חחחח הם פשוט זוג מוזר… ורק אני ועמרי ישבנו ושתקנו זה היה דיי מפדח. השעה הייתה כבר 10 והחלטנו שנתפזר. גיא וליאן הציעו ללוות אותי הביתה. ואז עמרי אמר שהוא יכול ללוות אותי. ממילא אנחנו גרים באותו אזור. גיא וליאן הלכו לדרכם ואני רציתי לרצוח את ליאן. איזה פדיחות עכשיו אני יהיה לידו כל הדרך . אבל מצד שני זה יהיה די נחמד… אוף אני מרגישה כמו ילדה בת 10 שהתאהבה בפעם הראשונה…
ת'אמת שהדרך לא הייתה כל כך גרועה, עמרי סיפר לי כל מיני סיפורים מצחיקים, על הבית ספר הקודם שלו. הוא גר פעם בחיפה, ולמד בבית ספר לאומניות. ששאלתי אותו מה היה התחום שלו בבית הספר, הוא אמר, שהוא מנגן הגיטרה ושהוא שר ובכלל תחום המוזיקה דיי קרוב אליו. הגענו לבית שלי ולא כל כך ידעתי מה לעשות אז אמרתי לעמרי, להתראות נתתי לו נשיקה בלחי ונכנסתי לביתי…

ההמשך יבוא רק אם יהיו תגובות…


תגובות (3)

תמשכי זה מקסים :)

22/10/2011 04:26

תיקראי את זה :
ע ל – אבל ע ל! ת פ ס י ק י -את נ ע ר ה מ י ת ב ג ר ת !

22/10/2011 04:37

תודה רבה אני שמחה שאהבתם..:)

22/10/2011 05:53
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך