אני מתלבטת אם להמשיך או לא, כי אין כעט קוראים לסיפור הזה...

נערה מתבגרת… פרק 14

24/03/2012 868 צפיות 3 תגובות
אני מתלבטת אם להמשיך או לא, כי אין כעט קוראים לסיפור הזה...

תזכורת מהפרק הקודם:
ישבתי בחצר האחורית של בית הספר, וחשבתי לעצמי כל מיני מחשבות. פתאום עמרי עגיע, התחלנו לדבר וקצת התווכחנו, ואז עמרי נישק אותי, נשיקה הכי מדהימה ורומנטית שיש…
חזרה לפרק:
אני ועמרי התנתקנו מהנשיקה, הוא הסתכל עליי הייתי כל כך נבוכה ולא ידעתי מה לומר, אז פשוט ברחתי משם השארתי מאחורי את עמרי מבולבל, ומופתע מהתגובה שלי…
חזרתי לכיתה וליאן התחילה לחקור אותי, על איפה הייתי, עם מי הייתי ומה עשיתי, וליאן היא כמו חוקרת פלילית, כשהיא רוצה לדעת משהו היא פשוט לא מפסיקה לחפור, עד שמספרים לה, ואני נישברתי וסיפרתי לה הכל, על כל מה שהיה עם עמרי, וגם על זה שברחתי לו מקודם. פתאום עמרי נכנס לכיתה, הוא הסתכל עליי במבט מוזר, וישב במקום שלו. השיעור התחיל, ואני קיבלתי הודעה מעמרי, הודעה שהיה כתוב בה:
נמאס לי מהמשחקים שלך, פעם את רוצה, פעם לא, את משגעת אותי, נמאס לי לעמוד דום ולחכות לתגובה שלך, אז שתחליטי מה את רוצה דברי איתי, עד אז אני מבקש ממך אל תפני אליי, ההתנהגות שלך סתם פוגעת…
לא ידעתי מה לענות לו… באמת קצת שכחתי שגם הוא פה, ושאני לא יכולה לשחק לו ברגשות, זה לא פייר, שלחתי לו הודעה שהיה כתוב בה:
עמרי, אני מצטערת אם השלתי אותך, אבל אני לא רוצה קשר עכשיו, ישלי רגשות אלייך אבל אני עדיין לא מוכנה לקשר… מצטערת :(
עמרי לא החזיר לי תשובה, ודווקא שמחתי שהוא לא ענה, כי לא כהיה לי מה לומר לו, מצד אחד הוא צודק, אני צריכה להגיע להחלטות עם עצמי, אבל מצד שני, אני בעצמי לא יודעת מה אני רוצה…
נכנסתי לפייסבוק, תכלס אין דבר יותר טוב בשביל להתנתק מהמציאות מאשר הפייסבוק. רק שמה שראיתי שם, זה לא מה שציפיתי לראות, עמרי ומילי התכנו " במערכת יחסים" אוומייגד אני פשוט הייתי בהלם. כל הרגשות שהיו לי אל עמרי פשוט הפכו לרגשות של כעס, שנאתי את מילי, יותר מבדרך כלל, פעם ראשונה בשנה האחרונה שהרגשתי קנאה כל כך חזקה, קנאה ששרפה לי את הנפש מבפנים…
פתאום, שמעתי דפיקה בדלת, וליאן נכנסה לחדר שלי, והישחה התנהלה כך:
ליאן: שירוש? בואי נלך לאיזה מקום… משעמם לי ובאלי טיול.
אני: אין לי חשק.
ליאן: אני מבינה שכבר ראית
אני: ראיתי את מה?
ליאן: את הפייסבוק, כולו מלא בתמונות של מילי ועמרי מתנשקים…
אני: מה? מתיי הם הספיקו? ראילו ראיתי שהם עשו "מערכת יחסים" אבל לא תארתי לעצמי שזה כזה רציני…
ליאן: נו יאלה בואי נלך לסיבוב שופינג שיוציא לנו את כל הבאסה!
אני: יש לי ברירה? הרי אם אני לא יסכים את תחפרי לי ותשגעי אותי עד שאנהי ישבר, נכון?
ליאן: נכון מאוד יאלה בואי…
יצאנו לקניות, ותאמת שהיה ממש כיף, קנינו הרבה בגדים טיילנו בלי סוף ואז ראיתי משהו שלא כל כך רציתי לראות…

המשך יבוא?


תגובות (3)

תמישכיייייייייייייייייי

24/03/2012 11:28

תמשיכי מהררר

25/03/2012 00:17

בבקשה בבקשה למה את צריכה להתלבט באם להמשיך למה ???? הסיפור מקסים אהבתי מאד מאד ולגבי התגובות אל תתייחסי אליהם כלל אם יגיבו מה טוב ואם לא ממש לא רע.
חייבת לומר כי לגבי התגובות מאד דלילות אם בכלל אך זה לא חשוב מאחר ואני כותבת להנאתי בלבד ואם מישהו יגיב אומר בשמחה תודה רבה ♥♥♥♥ ואת בעצמך יכולה לראות כמה סיפורים כבר כתבתי וידי עדיין נטוייה בע"ה.

שבוע טוב ויום מקב ים ממני ב ♥ בקי ♥

25/03/2012 03:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך