לכל הקוראות והקוראים הקבועים שלי קודם כל אני ממש שמחה שאתם אוהבים את הסיפורים שלי והתגובות שלכם זה מה שותן לי מוטיבציה והשראה להמשיך ולכתוב אני מצטערת שכבר המון זמן לא העליתי פרק פשוט הייתי "תקועה" לא ממש הצלחתי לכתוב... מקווה שתאהבו את הפרק ותזכרו שאני מקבלת כל תגובה באהבה, גם אם היא שלילית קל וחומר אם היא חיובית...

נערה מתבגרת…פרק 7

19/09/2011 853 צפיות 8 תגובות
לכל הקוראות והקוראים הקבועים שלי קודם כל אני ממש שמחה שאתם אוהבים את הסיפורים שלי והתגובות שלכם זה מה שותן לי מוטיבציה והשראה להמשיך ולכתוב אני מצטערת שכבר המון זמן לא העליתי פרק פשוט הייתי "תקועה" לא ממש הצלחתי לכתוב... מקווה שתאהבו את הפרק ותזכרו שאני מקבלת כל תגובה באהבה, גם אם היא שלילית קל וחומר אם היא חיובית...

לכל הקוראות והקוראים הקבועים שלי קודם כל אני ממש שמחה שאתם אוהבים את הסיפורים שלי והתגובות שלכם זה מה שותן לי מוטיבציה והשראה להמשיך ולכתוב אני מצטערת שכבר המון זמן לא העליתי פרק פשוט הייתי "תקועה" לא ממש הצלחתי לכתוב… מקווה שתאהבו את הפרק ותזכרו שאני מקבלת כל תגובה באהבה, גם אם היא שלילית קל וחומר אם היא חיובית…

תזכורת מהפרק הקודם:
אני וגיא נפגשנו בלידריה והחלטנו שניתן לזה צאנס…
חזרה לפרק:
אני וגיא ביחד כבר שבועיים. זה קצת מוזר לי, כי אני מכירה את גיא כבר יותר מ4 שנים, תמיד ראיתי אותו רק בתור ידיד. אבל הוא בחור מאוד חמוד ואני חושבת שמגיע לו צ'אנס, וגם ניראלי שאני מרגישה אליו משהו…
עכשיו שאני וגיא ביחד, אז החלטתי שאניחנו צריכות להתאחד כל החברות ולמצוא גם לשיר מישהו, היא לא יכולה להיות הרווקה היחידה. וחוץ מיזה מגיע לה מישהו שהיא באמת תאהב. זה קטע די הזוי שהילדה הכי יפה ומצחיקה ומדהימה מכל החבורה נישארה לבד, בעוד שלכולנו יש חברים. שלא תבינו אותי לא נכון, לשיר יש המון מחזרים ,ושאני אומרת המון אני באמת מתכוונת לזה, חצי שיכבה דלוקים עליה, אבל היא לא מעוניינת באף אחד. היא מחכה לבחור שהיא באמת תאהב, היא רוצה שהחבר שלה יהיה האחד שברגע שהיא תראה אותו, היא תדע שהיא אוהבת אותו, בלי להכיר אותו אפילו. היא לא מוכנה "ללמוד" לאהוב… ואם שואלים אותה משהו כמו: "שיר לא מפריע לך להיות היחידה בלי חבר?" היא פשוט עונה בקלילות ובציניות תשובה שנונה כמו: "סתכל רגע אחורה אתה רואה שמישהו רודף אחראי? כי אני לא רואה את זה, אני לא ממהרת לשום מקום..!"
בקיצור קבעתי עם שלי ומעיין אצלי בבית ב6 בערב…
השעה הייתה כבר רבע ל6 ונשמעה דפיקה על דלת ביתי, כשפתחתי ראיתי את שלי ומעיין, עלינו לחד שלי והפגישה התנהלה כך:
אני: אוקיי בנות תשמעו, זה לא יהיה קל, אבל חייבים לעשות את זה, אנחנו חייבות למצוא לשיר את הבחור המושלם שהיא באמת תאהב אבל מכיוון שיש לה טעם לא כל כך מוסבר וגם דיי בררני אז יכול להיות שזה יקח לנו קצת יותר מדיי זמן אבל אנחנו נעמוד בזה…(אמרתי את כל זה בקול רציני כאילו אני נועמת בפני קהל של אלף איש…) שלי ומעיין ממש התאפקו שלא לצחוק מהאופן בו דיברתי, אך לבסוף פרצו בצחוק מתגלגל…
שלי: חחחחחחחחחחחחחח טוב דיי אנחנו צריכות באמת לחשוב על משהו… יש למישהיא הצעות?
מעיין: אממ ישלי רעיון..! במהלך הימים הקרובים, נשים לב עם מי היא מדברת, ומה היא מחפשת בבחור המושלם שלה. כדי שיהיה לנו לפחות כיוון…
אני: ניראלי שמעיין צודקת, ואז שוב התחלתי לדבר בטון של "הנאום" ואמרתי:אוקי חברה הוועדה הגיעה להחלטה, שכדי למצוא לשיר את הבחור המושלם צריך קודם לדעת מה היא מחפשת בו. לכן ממחר יתחילו חברות הוועדה שאלו אחנו בברורים..!

ההמשך יבוא… ( רק אם יהיו תגובות ) 6 תגובות ואני ממשיכה..!


תגובות (8)

תמשיכי ! D:

20/09/2011 13:26

אויש תודה לאל !
חשבתי שאני משתגעת !
תמשיכי ודחוף !

28/09/2011 05:16

תודה… אבל אני חושבת להפסיק לפרסם את הסיפור כי לא ניראלי שיש אנשים שאוהבים אותו… תודה בכל אופן.

30/09/2011 14:14

תמשיכי סיפור מקסים :) אני מצפה להמשך =)

30/09/2011 15:27

תמשיכי סיפור מקסים :) אני מצפה להמשך =)

30/09/2011 15:27

תודה אני שמחה שאהבת אך כמו שכבר אמרתי אני חושבת להפסיק לפרסם את הסיפור הזה… אבל תודה בכל מקרה..:)

30/09/2011 15:36

לא אפילו אל תעזי לחשוב על זה !!!
אני מתה על הסיפור הזה!

20/10/2011 05:57

יפה ביותר אני אשמח גם עם את תגיבי לסיפורים שלי

28/04/2012 03:51
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך