הפרק הבא יהיה מנקודת מבטה של שיר ותגייייייייייייייבווווווווווווווווו..:)

נערה מתבגרת…פרק 8

20/10/2011 878 צפיות 2 תגובות
הפרק הבא יהיה מנקודת מבטה של שיר ותגייייייייייייייבווווווווווווווווו..:)

תזכורת מהפרק הקודם:
אני , מעיין ושלי, החלטנו למצוא לשיר חבר. ומכיוון ששיר מחפשת את הבחור המושלם , אז אנחנו החטלנו לשים לב בימים הקרובים ולראות מזה בשבילה הבחור המושלם…

חזרה לסיפור:
קמתי בבוקר, התקלחתי התארגנתי וממש לא היה לי כוח לבית ספר, אבל מה לעשות יש דברים שחייבים לעשות, כמו ללמוד (לצערי המאוד רב…). לבשתי חולצת תלבושת לבנה, וג'ינס כהה סקיני. ירדתי למטה אמא ישבה במטבח כמו כל בוקר, ישבתי לידה, שתיתי שוקו אכלתי קצת, ויצאתי לדרכתי בידיעה שהולך להיות לי יום ארוך ביותר…
כשהגעתי לבית ספר, ראיתי את גיא. הוא התקרב אליי אמר לי בוקר טוב ונתן לי נשיקה..:* נכנסנו לכיתה ואז ראיתי את שיר, אמרתי לה בוקר טוב וישבתי לידה.
היו לנו שעתיים איומות שנמשכו ממש כמו נצח באנגלית. (סיוט)
בהפסקה ישבנו בכיתה אני , שיר, שלי ומעיין ודיברנו, והשיחה התנהלה כך:
מעיין: שמעו מלא זמן לא יצאנו כבר.
אני: כן אבל משעמם, כבר אין לאן לצאת. באולינג כבר נמאס, קולנוע אני לא חושבת שקיים סרט שעוד לא ראינו… מ-ש-ע-מ-ם…
שיר: כן אבל תכלס מעיין צודקת כבר הרבה זמן לא נפגשנו ככה כולנו אחרי הצהריים.
שלי: על מה את מדברת אתמול נפגשנו אצל ליאן, אה שחכתי את לא היית.
שיר: מה נפגשתם בלעדי? למה לא אמרתם לי?
אני: שירוש אל תפגעי פשוט רצינו לדבר על משהו.
שיר: אה הבנתי , ממתי אתן מסתירות ממני דברים? ומה היה כל כך סודי שלא יכולתן לדבר על זה לידי? ( שיר אמרה עם דמעות בעניים)
מעיין: טוב אנחנו נספר לך, אבל רק בתנאי שאת מבטיחה לא לכעוס, ולא להכאיב לנו יותר מדי (פיזית)…
שיר: נו דברו כבר, מה העניין?
שלי: זה קשור אלייך…
אני: טוב בנות דיי למשוך ת'עניין הזה אני יאמר לה וזהו, שירוש אנחנו רצינו למצוא לך מישהו.
שיר: אתן יודעות אתם ממש מעצבנות, אני שונאת ת'קטע הזה, שכל פעם שיש למישהיא חבר, היא מרגישה שהיא צריכה לשדך לכל העולם.
אני: שיר זה ממש לא ככה פשוט אנחנו לא רוצות לראות אותך לבד, את יודעת כמה אנחנו אוהבות אותך…
שלי ומעיין ביחד: כן נכון…
שיר: טוב עזבו לא משנה.
מעיין: אז את כבר לא כועסת עלינו?
שיר: לא אני לא כועסת , טוב אני יוצאת קצת לבחוץ לנשום אוויר. אני יחזור עוד מעט, ממלא יש שיעור חופשי…

תקראו את רציתי להוסיף…


תגובות (2)

פשוט מדהים אני כבר מתה לפרק הבא-!!!!! :)

21/10/2011 04:49

העלתי עוד פרק , פרק 9 כבר מופיע….

21/10/2011 05:04
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך