תולעת ספרים
העלתי בכוונה עכשיו,כי רציתי שתראו את הפרק.אתמול העלתי בלילה והבטחתי שאעלה גם היום. הפרק בכוונה ארוך,בגלל שלא העלתי מלא זמן! אז...מה אתם אומרים?

נפגשנו מאוחר מידי 2 פרק 10 צפצוף מחריש אוזניים

תולעת ספרים 05/06/2014 713 צפיות אין תגובות
העלתי בכוונה עכשיו,כי רציתי שתראו את הפרק.אתמול העלתי בלילה והבטחתי שאעלה גם היום. הפרק בכוונה ארוך,בגלל שלא העלתי מלא זמן! אז...מה אתם אומרים?

בזמן שהאיש הקשיב לדברי הרביעיה,בתוך חדרה של ירדן,רוי המשיך את דבריו ואמר:"טוב…אז זאת התוכנית שמטרתה היא בעצם,להוציא מהאיש מידע.את כל מה שהוא יודע.זה יכול להשלים לנו את מה שאולי חסר.אז חשבתי על כך,ש…"ירדן קטעה את רוי ואמרה לו:"מה זה רוי??יש לך משהו ליד האוזן!"רוי הלך למראה שבחדרה של ירדן,וראה שזהו מכשיר ציטוט!ישר הוא הוציא את זה מאוזנו,הניח על רצפת חדרה של ירדן,והחל לדרוך באגרסיביות על המכשיר.האיש שמע רעש חזק מאוד באוזניות שמיעה ,צפצוף מחריש אוזניים!וישר הוא צרח צרחה חזקה,והניח בחוזקה את שתי ידיו על שתי אוזניו,ולאחר מספר שניות,הוא התמוטט מהכיסא עליו ישב,והיה ממוטט על רצפת חדרו.בינתיים,בחדר של ירדן,רוי הרים את מכשיר הציטוט ההרוס מהרצפה,ואמר:"האיש הזה עשה תחכום לא קטן…מה הוא חשב?שלא נשים לב למכשיר הזה בסופו של דבר?"וישר רוי זרק את המכשיר לפח,ירד למעגל שבו ישבו שאר חבריו,והוא המשיך ואמר:"אז כמו שאמרתי…חשבתי על כך,שנלך היום בערב לביתו.אל תדאגו-אני זוכר איפה הוא גר…בקיצור-אנחנו נקשור אותו בכיסא,ונתחיל לשאול את כל מה שהוא יודע על אמה שלך-ירדן..אבל זה לא יהיה סתם ככה…אני אכנס קודם כל,לבוש בחליפת שליח פיצה,עם הקסדה והכל,ומתי שאכנס אני אתן לכם סימן של שריקה,וישר תיכנסו ותעזרו לי לקשור אותו.הבנתם?"כולם ענו בחיוב,ובדיוק אמה של ירדן נכנסה לחדר,ואמרה לירדן:"ירדני,אני רציתי לומר לך,שאני עושה שיפוצים לבית!" כולם היו המומים לבשורה,ואמה של ירדן המשיכה:"השיפוץ יתחיל בעוד כיומיים,והייתי שמחה אם היית עוזרת עם הארגזים של כל החפצים של הבית..תוכלי אפילו להזמין את חברייך שיעזרו לך!מה את אומרת?"ירדן שתקה למספר שניות,והרגישה אפילו מעט מובכת,ורוי אמר לפתע:"אני אשמח לעזור לך!אפילו אם ירדן לא תרצה..אני אוהב דברים כאלו"אמה של ירדן חייכה לרוי ואמרה לו:"אוי,אתה ילד מתוק שזה משהו!"טום הרגיש טיפה מחוץ לעניינים,והרגיש שהוא מאוד רוצה "להכנס אליהם",אז הוא גם אמר:"אני גם אשמח לעזור" אמה של ירדן אמרה לו:"בשמחה!תוכל לבוא יחד עם רוי!אני מתחיה לחבב אותך טום…ואל תחשו שזה בגלל זה כן!"כולם צחקו,וגם תמר אמרה שהיא רוצה לעזור,ובלית ברירה,ירדן אמרה שהיא כמובן גם תעזור לאמה בשיפוצים בבית.אמה של ירדן אמרה לכולם:"יופי!אז תבואו בעוד יומיים אחר הצהריים לכאן,וכבר נראה מה עושים!" כולם אמרו לאמה של ירדן להתראות,והיא סגרה את הדלת וירדה לסלון.בינתיים,רוי אמר בחדר לחבריו:"אז…סגרנו?נצא יחדיו מפה בעוד כמה שעות.בינתיים נשאר פה.."תמר קטעה את רוי ושאלה אותו:"רוי…?יש בעיה קטנה בתוכנית שלך" רוי שאל אותה:"מה?איזו בעיה??"ותמר אמרה לו:"מאיפה תשיג חליפה של שליח פיצה בדיוק??"טום וירדן גם חשבו כמו תמר,ורוי חייך חיוך ערמומי שכזה,ואמר להם:"תמר?ממך הייתי מצפה לזכור שאמא שלי עובדת כמנהלת של חברת הפיצות הכי טעימה שיש באזור!!!אכלנו שם כל הקיץ!" תמר אמרה לו:"טוב,זה שאנחנו אוהבים לאכול פיצה,לא אומר שום דבר…"כולם צחקו,ואז רוי המשיך ואמר:"עכשיו אני אצא לכיוון העבודה של אמי,יש לי כבר רעיון איך לקחת חליפת שליח פיצה…" כולם סמכו על רוי שיצליח במשימתו,והם נפרדו ממנו לשלום ואיחלו לו בהצלחה,והוא ייצא מביתה של ירדן לכיוון הסניף הראשי,שנמצא בשכונה,שם אמו נמצאת.לאחר כמה דקות של הליכה מהירה,הוא הגיע לסניף,שם הוא הלך לאימו,והיא אמרה לו:"רוי!חמוד,מה אתה עושה פה?"רוי ענה לה:"אמא…?אני אוכל אולי לקחת לי ולחברים פיצה משפחתית אחת?אנחנו ממש רעבים…"אמו של רוי אמרה לו:"בטח שאתה יכול!חכה פה,בשער האחורי של הפיצרייה ועוד כמה דקות זה ביד שלך!"רוי שמח,והוא חיבק את אמה שלו,וישר הוא ייצא החוצה דרך השער האחורי,שם חיכה לפיצה.רוי נורא שמח,כי שם נמצא חדר החליפות של השליחים!אז מהר,בלי לבזבז זמן הוא חיפש איפה נמצא החדר,והוא מצא לפי השלט:"חדר תלבושות".הוא ניסה במהירות לפתוח את הדלת מעט,כדי לא לבזבז לאחר מכן זמן,אך הדלת הייתה נעולה!מהר רוי נכנס בשקט לפיצרייה דרך השער האחורי,כדי לחפש את המפתח!.למזלו,המטבח-שם אמו הכינה לו את הפיצה היה בחדר נפרד..רוי פתח את מגירת המפתחות,שם היו עשרות מפתחות!רוי התחיל לפזר את כולם,ולחפש מפתח שרשום עליו אולי את השם של החדר.לאחר מספר דקות,הוא מצא מפתח,שרשום עליו:"תל.."אבל ההמשך היה מחוק.רוי היה בטוח שזהו המפתח,וישר הוא הלך לחדר בשביל לפתוח אותו,ושרוי ניסה לסובב את המפתח,גילה שהמפתח הוא לא נכון!הוא לא הבין איך זה ייתכן,והוא מהר רץ בחזרה למגירת המפתחות לפני שאמו תבוא,והוא מצא עוד מפתח,שהיה רשום עליו במלואה:"תלבושות",וישר רוי רץ לחדר,והצליח לפתוח אותו!הוא חזר למגירת מפתחות בשביל להחזיר את המפתח,והוא סגר בשקט את המגירה,והוא שם לב שאמו בדיוק מגיעה.מהר הוא חזר למקום שבו היה אמור להיות בשביל לחכות לאמו,ואמו הגיעה עם הפיצה המשפחתית.בדרך,ראתה שהמגירת מפתחות טיפה פתוחה,ומתי שהגיעה לרוי,הוא חיבק את אמו והודה לה,אך לפני שהלך היא עצרה אותו ואמרה לו:"רוי…אתה יודע אולי אם מישהו פתח את המגירת מפתחות שפה?" רוי אמר לה:"אני לא יודע על מה את מדברת" ואמו שמה לב גם שחדר התלבושות פתוח טיפה,והיא אמרה לו:"ולמה החדר תלבושות פתוח??אתה בטוח שלא ראית מישהו נגע במפתח של החדר הזה??" רוי אמר לה:"אני לא יודע שום דבר על זה אמא,אולי בכלל זה היה כך לפני שהגעתי הנה,רק אל תגידי שאת חושדת בי!"רוי לא אהב לשקר.הוא לא היה שקרן,והוא ממש לא אהב לשקר,אך היה באותו מקרה חייב לשקר..אמה שלו אמרה לו:"הבנתי…"והיא הלכה חזרה לחדר,ולאחר דקה היא חזרה עם המפתחות לחדר תלבושות,ונעלה את החדר!היא חזרה לרוי,ואמרה לו:"ביי מתוק שלי,ותהנה עם הפיצה ועם חברים שלך!" רוי חיבק את אמו,והיא נכנסה חזרה לפיצרייה.רוי מהר הלך לפינה,והוציא משם תלבושת,שהספיק לקחת לפני שהחזיר את המפתח למקומו!הוא ישר החל לרוץ מהמקום לעבר ביתה של ירדן!.כאשר הגיע,הוא צלצל בפעמון של הדלת,ותמר פתחה,והיא כל כך שמחה לראות שרוי הצליח במשימה,והיא חיבקה אותו..שניהם עלו לחדר,וכולם שמחו על שהצליח,וירדן אמרה:"איזה כיף רוי!ידענו שתצליח!!!"רוי שמח,ואמר:"הנה גם פיצה,שנשבע "על הדרך"…" כולם צחקו,והתחילו לאכול מהפיצה.הגיע הערב,והרביעייה כרגיל-הצטיידה בחבל,וכלי נשק שלקחו מביתו של רוי,ליתר ביטחון..הם הלכו די הרבה זמן,עד שהגיעו לביתו של האיש.רוי לבש במהירות את החליפה,ולפני שנכנס לביתו,רוי אמר לחבריו:"בהצלחה חברים!"כולם התחבקו,ואז רוי צילצל בפעמון ביתו של האיש.לא היה מענה,ואחרי כמה פעמים הוא התייאש,ופתח את הדלת שהייתה פתוחה.הוא הלך באיטיות,וחבריו שצפו מהצד,לא הבינו מה קרה..הוא הגיע לחדר,וראה את האיש ממוטט על רצפת החדר!הוא גם שם לב למכשיר הציטוט..הוא התקרב אליו בזהירות עם החליפה שעליו,ואמר:"סליחה..?אדוני?"וישר האיש הרים את היד שלו,והוא תפס ברגלו של רוי,והפיל אותו בחוזקה על רצפת החדר!.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך