תולעת ספרים
פרק 13!!!! מה אתם חושבים???

נפגשנו מאוחר מידי 2 פרק 13 חשדות

תולעת ספרים 10/06/2014 725 צפיות 2 תגובות
פרק 13!!!! מה אתם חושבים???

לאחר שירדן פקחה את עינייה,טום שאלה אותה:"ירדן!את בסדר?קרה לך משהו…?"ירדן הסתכלה על טום,על תמר,ועל אמא שלה במבט מוזר,והיא אמרה:"אני זוכרת!"ואז היא הרימה מעט את ראשה.תמר שאלה אותה:"מה את זוכרת?למה את מתכוונת?"ירדן אמרה לה:"אני זוכרת הכל!את כל מה ששכחתי!מהירייה בכנס של המשטרה!אני זוכרת אותך,את בר-החבר שלך!שכבר הספקתם להפרד…אני גם זוכרת אפילו את עידו רגב!וגם את רוי..רגע.איפה הוא?אני חייבת לאמר לו ש…"ואז היא הסתכלה על טום והיא נזכרה שהיא וטום חברים…טום שאל אותה:"מה…מה קרה?מה רוי?זה מה שאני חושב שאת מתכוונת אליו?את עכשיו רוצה לחזור אליו?"וירדן לא ענתה לו,והסתכלה עליו בצורה כזו,שהיא ניסתה לאמר לו שאין לה מה לאמר…בלי לאמר שום מילה,טום יצא מביתה של ירדן,ולפני שטרק את הדלת,ירדן צעקה לו:"טום חכה רגע!" והדלת נטרקה.ירדן הסתכלה על אמא שלה,והיא אמרה לה:"אמא.." ואז היא קמה,וחיבקה אותה..שתיהן חייכו,ואחרי שהרפו אחת מהשנייה,ירדן אמרה לאמא שלה ולתמר:"אתן לא מבינות כמה כיף זה להרגיש שוב "ירדן".עם כל הזכרונות מפעם…איפה רוי?אני צריכה לדבר איתו!בואי תמר,נלך לבית שלו."אמא של ירדן שאלה את בתה:"ירדן?מה..את לא זוכרת?"וירדן שאלה אותה בחזרה:"אני לא זוכרת מה?"אמא של ירדן אמרה לה:"את נראה לי איבדת את הזיכרון שלך של הטווח הקרוב…בקיצור-הזיכרון שלך מהזמן האחרון נראה לי נעלם!אל תדגי-לכ,תדברי עם תמר והיא כבר תרענן לך את הזכרון…'ואז תמר נעמדה במקום,בזמן שירדן הושיטה לה את היד והיא ניסתה לקחת אותה.ירדן שאלה אותה:"מה קרה תמר?בואי ! מה זה בגלל שעכשיו לא התנהגתי יפה לטום?זה בסדר…אני אדבר איתו וזה כבר יסתדר…עכשיו בואי נלך לרוי!ואז כבר תזכרי לי מה ששכחתי"ירדן כל כך התרגשה ושמחה,אך תמר הייתה עם פנים עצובות.אמא של ירדן באותו זמן נתנה לתמר להסתדר בעצמה…ואז תמר אמרה לירדן:"ירדן זה לא קשור לטום.מה שבעצם שכחת…זה בעצם ש..רוי מת.את זוכרת את האיש שחטף אותו נכון?ושהלכנו לפני זה ועם תכנית.."ירדן הייתה המומה מהידיעה על רוי,ואז היא ענתה לתמר על שאלתה:"כן…כן..אני זוכרת.אבל לגבי רוי אני לא זוכרת.שהוא…"ירדן החלה לבכות,ותמר עזרה לה ללכת לספה,והיא ליטפה את שערה של ירדן,ואמרה לה:"די…הכל בסדר.."וירדן המשיכה לבכות,ואז תמר אמרה:"אבל..יש עוד משהו"ואז ירדן הרימה את ראשה מכתפה של תמר,ושאלה:"איזה עוד משהו?יש משהו יותר נורא מזה…??"ואז תמר אמרה לה:"הרוצח..שזה בעצם האיש שפעם היה חבר של אמא שלך ובגללו כל הסיפור..לקח את גופתו של רוי וברח.ככה חושדים"ירדן ישר אמרה לה:"חושדים?למה שהם פשוט לא יתחילו בחיפושים!"ואז תמר ענתה לה:"ירדן זה לא פשוט ואת בעצמך יודעת..רוצה שנייה לדבר איתי אולי על מה קרה פה עם טום?"ירדן אמרה לה:"לא קרה משהו כל כך מיוחד.פשוט וקל-אני מלפני שאיבדתי את הזיכרון הייתי החברה של רוי את כמובן יודעת…ואני פשוט נורא אהבתי אותו.ועכשיו..כשחזר הזיכרון-חזר הרגש…ואני לא יודעת.לא נעים לי מטום.כי לפי מה שהכרתי אותו הוא באמת בן אדם טוב.והוא חבר מאוד טוב.אני בבעיה…אבל אני בתוך תוכי איכשהו יודעת שרוי הוא האחד בשבילי.אבל..כנראה שלא.."ואז שוב ירדן החלה לבכות.היא הייתה ילדה רגישה,אבל תמר אף פעם לא ראתה את ירדן במצב כזה רגשני..לפתע ירדן קמה,והיא תפסה בידה של תמר,ותמר שאלה אותה:"מה את עושה ירדן?"ואז ירדן ענתה לה:"אני הולכת לעזור בחיפושים.ולכי תדעי-אולי אפילו האיש רוצה שאנחנו נבוא אליו.בכוונה!אבל מה הוא רוצה בכך..?"תמר ענתה לה:"ירדן אני חושבת שזה מאוד מסוכ.."ולפני שסיימה את משפטה,ירדן קטעה אותה ואמרה לה:"תמר עשינו דברים הרבה יותר גרועים מאלה!"ואז היא בעצם הזכירה לתמר משפט,שתמר אמרה לירדן כבר בעבר..ואז ירדן ותמר יצאו מביתה של ירדן,לעבר האיזור של ביתו של האיש.בדרך,ירדן אמרה בלחש לתמר:"יש מאחורינו איש בחליפה שחורה.נראה לי שזה האיש אבל אני לא בטוחה.תפני שבפנייה הבאה,נבלבל אותו.אסור לנו עכשיו לשחק לו לידיים!.תמר הציצה מעט אחורה,והיא ראתה את האיש שירדן מדברת עליו..ירדן ותמר החלו ללכת הליכה יותר מהירה,וכאשר שתיהן הגיעו לפנייה,ירדן סימנה לתמר,והן החלו לרוץ באותו רחוב…האיש החל לרוץ אחריהן,ואז תמר שמה לב לעגלה ריקה,שנמצאת בכניסה לשטח של בניין.מהר,היא אמרה לירדן:"תעזרי לי עם העגלה"ואז שתי הבנות שמו את העגלה באמצע המדרכה,ובדיוק האיש עבר,ונתקע בעגלה!הוא הגיע למצב שהבנות רצו-הוא היה בתוך העגלה!במהרה,שתיהן דחפו את העגלה לכביש,ובדיוק אוטו נסע בכביש,והבנות החלו לרוץ לפני שהאיש יצליח לברוח,אבל לא היה לו סיכוי והמכונית בלמה את עצמה,אך לא הספיקה ממש לעצור,והיא נתקעה בעגלה,והעגלה התהפכה שבתוכה האיש!.הבנות הספיקו לראות את זה מרחוק,והן התחבקו,ואז הן המשיכו לעבר ביתו של האיש.כאשר הן הגיעו תוך מספר דקות,ואז תמר לקחה את ידה של ירדן,ואמרה לה:"בדיוק כמו שעשית לי…"ואז שתיהן צחקו,והן הלכו לאחד השוטרים.הן הגיעו אליו ושאלו אותו:"סליחה?אתם עדיין עורכים חיפושים בעקבות הרוצח והגופה?"ואז השוטר אמר לה:"העלנו עוד מספר חשדות..מכיוון שזאתי כבר לא נראתה להם הגיונית.הם עשו חיפושים ולא מצאו דבר."ואז הבנות שאלו אותו:"אילו עוד חשדות?"והשוטר ענה לה:"על זה אני לא אוכל לענות לך יותר.אני בכלל מציע שתלכו מהאזור הזה-וכן אני יודע שאתן חברות טובות מאוד של הנרצח כבר הייתם פה היום לפני כמה זמן.פשוט אני מעדיף שתלכו"ואז לבנות לא היה מה לעשות,אלא ללכת מהאזור.בדרכן הביתה,כה מבואסות ומיואשות,ירדן אמרה לתמר:"תמר מה יש לך בתוך הכיס?זה נראה כמו דיסק"ואז תמר אמרה לה:"אין לי שום דבר בתוך ה…כיס"ואז היא הוציאה את הדיסק שהיה לה בתוך הכיס,והיא שאלה את ירדן:"אני יכולה לבוא אלייך עכשיו ונראה מה יש בדיסק?"ירדן אמרה לה:"בטח!אולי זה קשור אפילו לאיש…?"תמר אמרה לה:"מה שהכי מעניין אותי זה בכלל איך זה הגיע אליי..כבר נגלה אצלך בבית."ואז הבנות המשיכו ללכת,ובתוך כמה דקות הם היו בביתה של ירדן.הן עלו לחדרה,שם ירדן לקחה מידה של תמר את הדיסק,ובמחשב נפתח הקובץ.בקובץ-הבנות ראו את האיש ואת רוי קשור.תמר אמרה לירדן:"זה קשור לאיש!!ובטח הוא שם לי את הדיסק בזמן ששמנו אותו בעגלה!!האיש עמד ליד רוי,והבנות ראו שהדיסק לא משודר בשידור חי אלא מוקלט.במיוחד מהעובדה שכרגע האיש כנראה בבית חולים,או שכנראה הוא אפילו הצליח להמלט!מה שהיה חשוב באותו זמן,זה להקשיב.ואז האיש אמר:"אני חושב בנות יקרות,שמגיע לכן לדעת,את הסיפור האמיתי".


תגובות (2)

אומייגאדדדדדדדדדדדדדדדדדדד אני קופצת מרוב מתח!!!!
וואי הרגת אותי בקטע עם העגלה חחחחחחחחחח, כזה מצחיק..
די די מה קרה לרויייייי?!?!
אה ואתה מושלם!

10/06/2014 20:43
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך