תולעת ספרים
פרק מותח עם סוף מפתיע ומותח לגמרי!!!!! מחר אעלה שוב-כי כנראה שאף אחד כמעט לא מחובר עכשיו..

נפגשנו מאוחר מידי 2 פרק 16 בלי לומר מילה

תולעת ספרים 14/06/2014 741 צפיות 6 תגובות
פרק מותח עם סוף מפתיע ומותח לגמרי!!!!! מחר אעלה שוב-כי כנראה שאף אחד כמעט לא מחובר עכשיו..

לפתע,אחרי שנשמעה אותה ירייה,תמר וירדן הסתכלו על השוטר,והן ראו שבמצחו היה סימן של ירייה!אחרי שנייה הוא התמוטט על הרצפה,והבנות מהר רצו לאחור,וקראו לשאר השוטרים.-"הוא התמוטט…מישהו התנקש בו!בואו מהר!!רק תיקחו אותו מהר יש שם מישהו שיירה בו וכנראה יש לו עוד כדורים!!"אמרה בלחץ תמר,והיא וירדן חיכו ליד המכונית,בפקודת אחד השוטרים.השוטרים במהרה הלכו לשוטר שנורה,ובזמן שנורו לעבריהם עשרות כדורים,הם נמלטו עם גופתו של השוטר חזרה אל המכונית.בלי לומר מילה,תמר וירדן נכנסו למכונית,וגם השוטרים,והשוטרים החזירו את הבנות לביתיהן.בדרך,ירדן שאלה את השוטרים:"מה?אתם לא הולכים לעשות משהו בנידון??אתם ככה משאירים את המצב?"ואחד השוטרים שהיה במכונית,ענה לה:"ממש לא.יש לנו עוד תכנית אבל את זה נעשה כבר לבד.לא שאני אומר שמה שקרה פה לשוטר עכשיו זה באשמתכן-אבל הפעולה הבאה תהיה רצינית יותר,וכואבת יותר בשביל האיש.הוא לא יידע מאיפה זה בא לו…בכל זאת-תודה שבאתן אבל לא ייצא מזה כלום.."תמר וירדן נפרדו מהשוטרים,והן נכנסו לביתה של ירדן.שם,הן עלו לחדרה,ותמר וירדן ישבו אחת ליד השניה,ותמר אמרה לירדן:"העניין לגבי רוי-נפתר.השוטרים כבר ייפעלו.העניין לגבי טום-הבטחת שייפתר.העניין עם הטבעת-לא נפתר.מה את חושבת לעשות??ואגב…נכון שעכשיו אנחנו יודעות את כל התמונה…אבל משהו ממש מוזר שאני חושבת עליו מטריד אותי.איך נראה לך,שהאיש הצליח להמלט מהירייה,ובכלל-ממה שאמא שלך ארגנה לו בחו"ל?"ירדן ישר ענתה לתמר:"תמר..אלה עניינים ממש חשובים..גם לי!אבל אני חושבת שנתעסק בעניין טום,הטבעת,ו"המידע החסר"אחרי שהעניין עם רוי יסתדר.כי ככה אני לא יכולה להסתדר…ואת יודעת כמה שקשה לי בלעדיו…"ירדן החלה לבכות,ובין לבין,היא המשיכה ואמרה:"ומה עוד?שאפילו לא הספקתי לאמר לו כמה שאני אוהבת אותו..ועכשיו כמה שהוא חסר לי כל כך…"ירדן לא יכלה להמשיך,והיא התנחלמה אצל תמר ובכתה..אחרי הירייה,התגלה הצד הרגיש של ירדן.צד שהיא לא כל כך הראתה אותו בעבר..תמר אמרה לירדן:"ירדן..מחר בבוקר,נלך לבית הספר כמו בכל יום…והכל יהיה בסדר."ואז ירדן ענתה לה:"נלך לבית ספר..בלי רוי"היא המשיה לבכות,ואז תמר הרימה אותה חזרה למצב של ישיבה,ואמרה לה:"תשלטי על עצמך!אל תחשבי על זה פשוט…עכשיו תהיה תקופה קשה-זה נכון…אבל נעבור אותה.ביחד".לאחר מספר דקות ששתיהן דיברו אחת עם השנייה,תמר ייצאה מביתה של ירדן,נפרדה ממנה לשלום,והלכה לביתה חזרה.בדרך לביתה,שמה לב תמר,שבפארק שבעיר,מסתובב איזה איש.היא נעצרה,והיא חשדה שאותו איש,זה אותו איש שרצח את רוי.היא טיפה הלכה קדימה,והיא ראתה שזה באמת הוא!היא המשיכה ללכת מהר לביתה,מחשש שהאיש יזהה אותה ויעשה משהו,ואז היא גם באיזה שהוא שלב אפילו החלה לרוץ,עד שהגיעה לביתה.כאשר היא הגיעה,אמה שאלה אותה:'מה קרה תמרי,למה את אדומה בפנים?רצת?"תמר אמרה לה:"כן..אני..ממש רעבה אז רצתי כי אני לא אכלתי כמעט כל היום…"אמא של ירדן אמרה לה:"טוב מתוקה,אני אכין לך אוכל"תמר חיבקה את אמא שלה,ואמה שלה טיפה התרחקה…ואז תמר עלתה בריצה לחדרה,ונעלה את הדלת.היא מהר התקשרה לירדן,אך ירדן לא ענתה לה.היא ניסתה שוב,ושוב,אך ענה התא הקולי.תמר החלה להילחץ,כי היא קישרה את האיש,שראתה לכך שירדן לא עונה לה.תמר רצתה ללכת לביתה של ירדן לבדוק אם הכל בסדר,אבל כשירדה בריצה לעבר הדלת בשביל לצאת מביתה,אמא שלה אמרה לה:"עצרי תמר!מה קרה לך?את נראית ממש לחוצה מאז שחזרת הביתה…עכשיו את לא יוצאת לשום מקום לא משנה מה קרה..האוכל מוכן.ואני לא אתן לך לצאת עכשיו מהבית לפחות עד שתאמרי לי מה קרה"תמר אמרה לה:"אבל לא קרה כלום אמא"ואמא שלה ענתה לה:"לא משנה..בכל מקרה האוכל מוכן.אז בואי שבי לאכול,תלכי לישון יותר מאוחר ומחר יש בית ספר.."תמר "נכנעה"לאמא שלה,והיא הלכה לשבת.היא התעודדה במחשבה שאולי לירדן נגמרה הסוללה,ובגלל זה היא לא עונה לה לשיחות.תמר אכלה מהר את הארוחה,אך ניסתה שלהתנהג בטבעיות כדי שאמא שלה לא תחשוד שוב פעם..אחרי שסיימה את הארוחה,תמר עלתה שוב לחדרה,וניסתה לצלצל לפלאפון של ירדן,אך ללא שום הצלחה.עבר הלילה,בו תמר לא הצליחה להרדם.היא חשבה כל הלילה למה ירדן לא עונה לה,למרות שיש מצב שהיא סתם דואגת,והסוללה שבפלאפון שלה נגמרה.אבל היו לה תחושות לא טובות…אחרי לילה חסר שינה,תמר התעוררה,אכלה ארוחה קלה,התארגנה במהירות,סידרה את התיק,והיא ייצאה מביתה.למזלה,אמא שלה לא הייתה בדיוק בבית,מכיוון שהלכה מוקדם לעבודה.תמר הלכה הליכה מהירה לבית הספר,ולאחר מספר דקות היא הגיעה לכיתתה.היא הניחה את תיקה,וישבה על הכיסא.היא ניסתה שוב להתקשר לירדן,אך ללא שום הצלחה.הדקות החלו לעבור,וכל דקה יותר ויותר הרגישה לתמר ארוכה מקודמתה.ביוק דקה לפני הצלצול,כאשר רוב הילדים בכיתה כבר הגיעו,ושתמר הייתה בשיא הלחץ,ירדן נכנסה לכיתה במהירות,וכאשר נכנסה,אפילו לא היה לתמר זמן לדבר איתה,וכבר אחרי שירדן הניחה את התיק שלה,נשמע הצלצול.במהלך השיעור תמר לא הקשיבה כלל,והיא חשבה כל הזמן על ירדן ועל האיש…כאשר הסתיים השיעור,ישר תמר הלכה במהירות לירדן שישבה במקומה,והיא אמרה את ירדן בלחץ:"תגידי לי,את השתגעת??את יודעת איך דאגתי לך?!"ירדן שאלה אותה:"למה דאגת לי??מה קרה?"ואז תמר אמרה לה:"אני אתמול ראיתי את האיש מסתובב בפארק!ואחרי זה התקשרתי כדי ליידע אותך על זה,ולא ענית!!דאגתי לך ממש!חשבתי כבר שהוא עשה לך אולי משהו!תתכונני כי נראה לי הוא מתכנן לעשות משהו…הוא לא סתם להנאתו היה מחליט להסתובב ב"יום בהיר ויפה" בסביבה שלנו.תתכונני.."ירדן אמרה לה:"בסדר אל תתדאגי…את יודעת מה?היום..כל היום נסתובב יחד-בסדר?שלא תילחצי ושאני לא אלחץ כמוך"שתיהן צחקו,ואז תמר אמרה:"כאילו שאנחנו בכלל כל יום אל ביחד…"ואז הן המשיכו לצחוק..יום הלימודים עבר די מהר מהרגיל,ואז תמר וירדן בסופו של היום,הלכו יחד לביתה של ירדן כפי שאמרו-שהן לא ייעזבו אחת את השנייה במיוחד באותו יום…הן הגיעו לביתה של ירדן תוך מספר דקות של הליכה,והן הרגישו כרגיל-כאילו שום דבר לא מוזר..לפתע,לאחר שירדן סגרה את דלת ביתה,היא ותמר שמעו דפיקות בדלת.ירדן שאלה:"מי זה??"ולא היה מענה.היא פתחה מעט את הדלת,וראתה את האיש!(שימו את השיר)

היא צעקה,וסגרה מהר את הדלת!האיש התאזר בכוחותיו,וניסה להיאבק בירדן,והוא ניסה לפתוח את הדלת..ירדן אמרה לתמר:"בואי תעזרי לי..זה האיש!!"תמר באה,וניסתה חעזור לירדן,אך הן עפו מעט אחורה,והאיש נכנס כמה צעדים לתוך בייתה של ירדן-"מה אתה רוצה??"שאלה ירדן.האיש התקרב לירדן,הוא משך אותה קדימה,החזיק אותה חזק,והסתכל לה בעיניים.ירדן ממש פחדה,ותמר טיפה התקרבה,והאיש אמר:"שלא תעזי להתקרב"תמר הלכה טיפה אחורה,והיא וירדן פחדו ממה שהאיש עומד לעשות-והן לא יידעו אפילו מה!.האיש התחיל,ואמר:"ירדן..אל תפחדי.באתי לפה כדי..לאמר לך.."הוא גימגם מעט,ואז המשיך ואמר:"ירדן אני אבא שלך".


תגובות (6)

היי. סליחה? אדון/מאסטר תולעת, אני ער! (שחכת ממני?)

14/06/2014 21:07

    ממש לא !
    פשוט אני מתכוון למי שקורא את הסיפור :P

    14/06/2014 21:09

אדון/מאסטר תולעת, למה אתה לא אומר לי היי, או מה קורה? כאילו לאף אחד לא אכפת ממצבי!!!!!!

14/06/2014 21:12

תמשיך
ואני מאוד מצטערת שלא הגבתי לך .
פשוט אני במשבר שקשה להתמודד איתו.
הפרק מאוד יפה .
תמשיךךךךךךךךךך
+5

15/06/2014 21:27

רק שתדע שאני מאוד אוהבת את הכתיבה שלך ותמיד אני יאהב אותה

15/06/2014 21:27

    יואוו בת אל !!!!!! התגעגעתייי
    תודה רבה!!!
    ואם את צריכה אני תמיד פה!!!!

    15/06/2014 21:48
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך