תולעת ספרים
פרק 2 !!!

נפגשנו מאוחר מידי 2 פרק 2 חלום בלהות

תולעת ספרים 17/05/2014 655 צפיות 8 תגובות
פרק 2 !!!

רוי הלך מהדלת כניסה לחדר ניתוח,לכיוונה של תמר שחיכתה לו.כשהגיע אליה,היא שאלה אותו:"נו…מה קורה שם?הכל בשליטה?"רוי ענה לה:"הגעתי בדיוק בזמן שאחת המנתחות עשתה את"הקליר"..המצב לא נראה טוב כל כך…אני די דואג"תמר סימנה לו לבוא,והוא הניח את ראשו על הברך שלה,והיא אמרה לו:"רוי…אתה יודע..יש תמיד רגעים קשים בחיים.אי אפשר לקבוע אותם מראש..צריך לדעת איך להתמודד איתם.אפשר גם עזרה ממישהו ומה שאני אומרת לך בזה-שאני פה לצידך.אם אתה צריך כמו עכשיו לפרוק איזה משהו תדע שאני פה"רוי חייך ואמר לה:"תמר את באמת חברה טובה…אני לא מתפלא למה ירדן ואת חברות…"תמר החזירה לו חיוך ורוי "תפס תנוחה" על הברך של תמר וככה הם היו שעות.באמצע הלילה,תמר חלמה חלום ממש מוזר..היא חלמה שירדן יוצאת מהניתוח בשלום,אך שקורה לה משהו נורא,אך היא לא זוכרת בדיוק מה…והיא גם חלמה שכאשר תחל שנת הלימודים הבאה בבית הספר שלהם,יבוא ילד חדש לכיתה,שיגרום לשינויים בין החברים…והיא חלמה עוד משהו נורא ואיום…אבל היא לא כל כך הצליחה פענח את זה..היא חלמה על איזה מישהו…שקשור לעבר משפחתה של ירדן…וגם לחברת סחירה בנשק!היא ישר פתחה את עיניה וצעקה!אחיות הגיעו אליה,ושאלו אם הכל בסדר,והיא אמרה להן:"כן…סתם חלמתי "חלום בלהות"…אני בסדר עכשיו"האחיות נרגעו,והביאו לתמר ליתר ביטחון כוס מים להירגע..תמר לא הצליחה לאחר מכן לישון,וכל הלילה חשבה על אותו חלום מוזר…לאחר מכן,בשש וחוצי בבוקר רוי התעורר,וישר אפילו לפני "הבוקר טוב"תמר אמרה לו:"רוי…אתה לא מבין מה חלמתי בלילה…"והיא התחילה לספר לו על כל מה שעבר לה בחלום..אחרי שסיימה רוי אמר לה:"תמר…את יודעת שזה רק חלום נכון?" ותמר ענתה לו:"כן רוי..חלום שפעם ירדן גם חלמה אבל אחר,והוא איך שהוא התגשם!ואני ממש פוחדת מזה.." רוי אמר לה בחזרה:" אין לך ממה…מה שהיה עם ירדן היה צירוף מקרים אל תדאגי-וגם סיימנו את ה"קשר" הכה מיוחד שהיה לנו עם החברה של הסחירה בנשק.עכשיו הכל רגוע.וילד חדש?בברכה שיבוא…אני ידידותי.והאיש המסתורי?תמר…יש מאות עובדים בחברה של הסחירה בנשק.לא כל אחד הוא כזה "רשע".." תמר טיפה נרגעה ורוי ישב לידה ושניהם עדיין חיכו שירדן תצא.במשך הלילה היא הייתה סגורה באחד החדרים.לפתע,הפלאפון של רוי צילצל,והוא ראה שזה מגיע מהפלאפון של העוזרת של ירדן.הוא לקח את המספר שלה ליתר ביטחון-אם היא צריכה משהו…או עזרה כלשהי..הוא ענה,ושמע ברקע קולות מוזרים,וגם איש אחד שאמר במקוטע:"תביאי לי את זה..עכשיו!אם לא…אנ..מה זה?מה הפלאפון שלך עושה כאן?תביאי את ז.."וישר השיחה נותקה.תמר,הייתה לצידו של רוי ושמעה את השיחה.רוי אמר מהר:"מהר,לבית של ירדן עכשיו!קרה משהו למטפלת!" בלי להמשיך לומר מילה,רוי,יחד עם תמר רצו במהירות לתחנת האוטובוס ותוך דקה הגיע האוטובוס.הם בדרך ניסו להבין מה פשר הדבר ששמעו מביתה של ירדן…כאשר הגיעו,הם רצו לדלת הבית,שם המטפלת פתחה את הדלת ורוי ישר שאל אותה:"מה קרה?התקשרת לפלאפון שלי ושמעתי קול של מישהו שאומר לך להביא משהו…מי זה היה??ומה הוא רצה בדיוק??" המטפלת ענתה לו:" זה…זה היה בן דוד שלי.פשוט יש איזה משהו עם המשפחה..זה עניין ממש מסובך.אבל עכשיו הכל..הכ.."המטפלת עצרה לשניה..והמשיכה:"הכל טוב..אני פשוט דאגתי אז מיהרתי להתקשר אליכם כדאי שתבואו מהר אבל הוא כבר הלך…" רוי שאל אותה:"הוא עשה לך משהו?"היא אמרה לו:"לא..הכל טוב-באמת…אתם יכולים להיות רגועים..ומה בקשר לירדן?היום הניתוח שלה אמור להיגמר סוף סופ לא?"רוי ותמר ענו בחיוב.אחרי דקה הם יצאו מביתה של ירדן,חזרה לבית החולים.כאשר הם עלו לאוטובוס,רוי אמר לתמר:"הנה..עוד חשד,ל"ערימת החשדות" שלנו…היא נראתה ממש מוזר.אני לא כל כך מאמין שזה מה שקרה" תמר אמרה לו:"נטפל בזה.אני מבטיחה לך.רק תן זמן.קודם שהכל יהיה טוב עם ירדן ונשתף אותה בהכל!במה שקרה עם אבא שלך,באיש המוזר שאתמול ראית,ו"בסיפור השקר" שאתה חושב שהוא שקר,של המטפלת של אמה של ירדן"רוי לא ענה לה,אך הוא הסכים איתה.הם הגיעו תוך מספר דקות לבית החולים.שם,הם פגשו בשומר שהגיע איתם ביום שעבר,והם חיכו שעתיים,שבזמן הזה הם גם הספיקו לנוח מהכל…עד שלפתע באה המנתחת שטיפלה בירדן ואמרה לרוי,לתמר ולשומר:"אתם..קשורים לירדן?" הם כמובן ענו בחיוב,והיא אמרה להם:"איפה הוריה?" תמר אמרה לה:"הם לא יכלו להגיע..זה סיפור ארוך" המנתחת אמרה להם:"אוקיי..אני באתי אליכם בכדי לומר לכם שירדן התעוררה.אבל…לא בדיוק.בואו איתי.." השלישייה הלכה אחרי המנתחת,ורוי ותמר כל כך שמחו שירדן בסדר,אבל הם לא "פסחו" על המילה שהמנתחת אמרה.."לא בדיוק"…וכאשר הגיעו לחדר בו שהתה ירדן,היא הייתה עם עיניים פקוחות,והיא הסתובבה לעברם.רוי ותמר כל כך שמחו והתרגשו לראות שירדן חיה,ורוי הגיע לעבר,לחבק ולנשק אותה,אך ירדן התרחקה ממנו טיפה,עוד לפני שהוא הגיע לחבק אותה.רוי לא הבין מה קרה,וגם תמר לא,והשומר..וירדן שאלה אותם:"מי אתם?"


תגובות (8)

ירדן איבדה את הזיכרון?
תמשיכי

17/05/2014 12:40

תמשיךךךךךךךךךךךךך

17/05/2014 12:42

יש לך כתיבה מאוד יפה

17/05/2014 12:42

תודה רבה!
וכן…היא איבדה את הזיכרון!
אני אמשיך מיד…

17/05/2014 12:53

כן אני יודעת פשוט התבלבלתי אני מאוד מצטערת,

17/05/2014 12:56

מתי אתה ממשיך?

17/05/2014 12:56

עכשיו…עוד כמה דקות

17/05/2014 13:06
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך