תולעת ספרים
פרק ארוך ומותח במיוחד!!!!!! מה דעתכם???

נפגשנו מאוחר מידי 2 פרק 20 חטיפה

תולעת ספרים 23/06/2014 939 צפיות 6 תגובות
פרק ארוך ומותח במיוחד!!!!!! מה דעתכם???

האנשים שהיו מאחוריהם של השוטר,ושל הרביעייה,התקדמו לעברם בהליכות גדולות,והם הרימו את החבל שכל אחד מהם החזיק בידו,ובזמן שאף אחד מהאנשים בתחנה לא שם לב לאנשים הללו,הם שמו את החבל על צווארם של כל אחד מהילדים!כל אחד מהילדים החל לצעוק,והשוטר שהיה לצידם בא לעזור להם,אך אחד האנשים הוציא רובה מידו,וירה לשוטר בליבו…השוטר התמוטט,ושאר האנשים בתחנה לא יכלו לעשות כלום,מכיוון שארבעת האנשים הוציאו רובה,וכיוונו אותו על כולם.בינתיים,הילדים היו חסרי אונים,והם לא יידעו לאן לוקחים אותם..האנשים נעלמו מעיניהם של השוטרים,ואחד מהשוטרים הודיע:"מתקיימת חטיפה!"כל השוטרים בתחנה החלו לפעול,והם לא יכלו גם לצאת מהתחנה,מכיוון שחששו מאותם אנשים שחטפו את הרביעייה.באותו זמן,בכלא שבו יישב האיש,הוא שמע את כל מה שהתרחש מהתא,והוא חייך חיוך רחב פנים..בינתיים,המשטרה הזעיקה את מד"א,שתבוא לקחת את האיש שאחד מהאנשים ירה בו,בשביל לטפל בו בדחיפות.האנשים שחטפו את ארבעת הילדים,הלכו כל אחד לאוטו אחר שהוצבו אחד ליד השני.הרביעייה,הסתכלו אחד על השני,ורוי סימן להם שהם ידברו בפלאפון.כל איש,זרק את הילד שאותו הוא לקח לתוך תא המטען,והוציא חומר מרדים,ואז בזמן שכל אחד מהילדים לא הבין מה הולך לקרות,כבר כל אחד מהאנשים שם להם חומר הרדמה,ובגר את התא מטען,והם התחילו לנסוע למקום לא יידוע.אחרי חצי שעה,תמר התעוררה בתא מטען.היא הייתה מעורפלת.היא ראתה שהיא בתוך תא מטען,והיא הייתה המומה!היא מהר חיפשה את הפלאפון שלה,וכאשר היא מצאה אותו,היא התקשרה למספר של איחוד ההצלה.הם מהר ענו לה,והמוקדנית ענתה לה.תמר אמרה לה בשקט,בזמן שדמעות יורדות מפניה:"נחטפתי.יחד עם חברים שלי"היא החלה לבכות בשקט,בזמן שהמוקדנית אמרה לה:"חמודה,הכל יהיה בסדר..אנחנו עכשיו מנסים לאתר אותך דרך הפלאפון,תנסי לשמור על סוללה..את יכולה בינתיים לאמר לי איך קוראים לך,ולתאר לי את המקרה?"תמר ממש נלחצה,והיא דאגה למצבה..היא ענתה למוקדנית:"לי קוראים תמר..והיינו בתחנת משטרה,וארבעה חוטפים חטפו אותנו…אותי ועוד שלושה מהחברים שלי.אני חושבת ש..שהם שמו אותם גם בתא מטען.כל אחד באוטו שונה..אני לא יודעת מה הם הולכים לעשות..אני לא רוצה למות,אני לא רוצה למות בבקשה לא"תמר בכתה,וניסתה לשמור על שקט כדי שהאיש שנסע במכונית לא ישמע אותה..המוקדנית לא יידעה איך להרגיע את תמר,אבל היא אמרה לה:"חמודה,אנחנו מנסים לאתר אותך,זה טיפה בעייתי כי אנחנו משערים שאת במקום ללא קליטה…אבל הכל יהיה בסדר,ואת תחזרי להיות עם חברים שלך והמשפחה שלך…בינתיים תוכלי לתאר לי כל אחד מהאנשים?ואולי גם את המכונית?אני אוכל בכך לעזור לך."תמר ענתה לה:"הם לבושים כל אחד בחליפה שחורה,ובמכנס שחור,לכל הרביעייה יש זיפים,משקפי שמש שחורים,ושיער שחור.צבע עורם לא קהה מדי ולא לבן מדי…והם נוסעים לפי דעתי כל אחד במכונית ישנה…אבל אני לא בטוחה..בבקשה תצילו אותנו!אתם תצילו?"המוקדנית הסתכלה על חברה שלה שישבה לצידה והקשיבה לשיחה,והיא עשתה פרצוף שהיא לא יודעת מה לומר…אבל היא התעשתה על עצמה,ואמרה לתמר:"אוקי חמודה..בשביל שאני אוכל להבטיח לך שאת תינצלי…את צריכה קודם להקשיב לי…ולהיות רגועה.קודם כל-אני מבקשת שתנתקי את השיחה,ותבדקי אם חברייך התעוררו.תתקשרי לאחד מהם.תאמרי להם שאת מדברת איתי כדי שהם לא יתחילו לדאוג.לאחר מכן-תתקשרי אליי חזרה ואני כבר אודיע לך מה לעשות שלב אחרי שלב…בסדר?אל תדאגי את תצאי מזה!את סומכת עליי?"תמר ניסתה להשתלט על עצמה,והיא אמרה למוקדנית:"סומכת.."והשיחה נותקה.במיידי,תמר התקשרה לירדן,ובלחץ רב,בזמן שהיא רועדת היא ניסתה לשמור על שקט כדי שהאיש שחטף אותה,ונסע באוטו שבו היא נמצאת,לא ישמע שהיא התעוררה כדי שהוא לא ישים לה את החומר המרדים שוב…בינתיים,ירדן ענתה לתמר!תמר ענתה לירדן בהתרגשות,אבל בלחץ מטורף:"ירדן??ענית??"ירדן אמרה לתמר:"תמר מה קורה פה?אני זוכרת רק ששמו אותנו פה לאן אנחנו נוסעים??"תמר אמרה לירדן:"ירדן קודם כל תהיי רגועה…אני לא יודעת לאן אנחנו נוסעים אבל התקשרתי לאיחוד ההצלה ואחת המוקדניות ענתה לי..היא עוזרת לי אבל היא אמרה לי רק להודיע לך,ולבנים שאני מדברת איתה,והיא תעזור לכולנו לצאת מזה…עכשיו אני אעלה לשיחה את רוי ואת טום,ואני גם אומר להם.."ירדן אמרה לתמר:"אבל שניה תמר!למה לוקח למוקדנית כל כך הרבה זמן פשוט לאתר אותנו וזהו?"תמר אמרה לה:"זה דיי בעייתי.."ולאחר מכן,היא התקשרה לטום ולרוי בשביל שהם יצטרפו לשיחה,מכיוון שהיא רצתה לאמר לכולם משהו חשוב,ורוי ענה,אך טום לא ענה.תמר שאלה:"טום?רוי??אתם שומעים אותי?"רוי ענה לה:"אני שומע אותך תמר…לאן לוקחים אותנו?"ולאחר מספר שניות,גם טום ענה ואמר:"מה קורה פה??"תמר אמרה להם:"תקשיבו בנים…אני לא יודעת כל כך מה קורה,אבל כבר אמרתי גם לירדן…התקשרתי לאיחוד ההצלה ואחת מהמוקדניות עוזרת לי.אל תדאגו-נצא מזה בזכותה.בינתיים התפקיד שלכם,זה להיות בשקט.התפקיד של כל אחד ואחד מכם.הרי..אתם לא רוצים שוב שאחד מהאנשים ישים לכם חומר הרדמה נכון?אז פשוט תהיו רגועים ותחכו לתשובה ממני"השיחה נותקה,ואז תמר התקשרה שוב למוקדנית,שלאחר דקה ענתה לה:"תמר?את איתי?"תמר ענתה לה:"אני איתך…עכשיו מה השלב הראשון שדיברת עליו?"המוקדנית ענתה לה:"דבר ראשון,תבדקי אם יש לך גישה לפנסים אחוריים..אמור להיות לך אור אדום תחפשי אותו"תמר בדקה,וענתה לה:"אני מצאתי…אני מצאתי את זה מה לעשות עכשיו??"המוקדנית אמרה לה:"עכשיו שלב שני…תבעטי באור האדום שמצאת,ולאחר מכן תמצאי מוט,או כל דבר שיכול לסמן למסוקים שנשלח אלייך איפה את,או שאפילו אחד מהאנשים שנוסעים ברחוב שהאוטו נוסע בו,יתקשר אלינו ובכך נוכל לאתר אותך"תמר לקחה את ידה,ובעטה באור האדום,וכל החלק של הפנס עף מהמכונית לכביש..מה שנשאר זהו חור.לאחר מכן,היא חיפשה ומצאה מוט ברזל לא כל כך ארוך,והיא אמרה למוקדנית:"מצאתי מוט..להוציא אותו מחוץ לחור?"המוקדנית ענתה לה:"כן..עכשיו יהיה לנו יותר קל,ואני באמת מבטיחה לך תמר-אנחנו נעשה ככל שביכולתנו בשביל להציל אותך,ואת חברייך…תנופפי במוט בזמן שאת מוציאה אותו"תמר הוציאה את המוט,והחלה לנופף בו.מכונית שהייתה בדיוק מאחוריי המכונית שנמצאה בה תמר,זזה לצידו של המכונית,והנהג שנהג בה,סימן לנהג שחטף את תמר ונסע גם במכונית שהיא הייתה בו,שייפתח את החלון.הוא פתח את החלון,ושאל:"מה קרה?"והנהג שסימן לו לפתוח את החלון,טיפה חשד,אך ענה לו:"אני חושב שיש לך איזה מוט שנתקע לך בתא מטען.תטפל בזה."הוא אמר לו:"תודה רבה..כמובן שאטפל"הוא חייך חיוך ממזרי,סגר חזרה את החלון,והסתכל במראה הצדדית,וראה את המוט..הוא הודיע לחבריו במכשיר שהיה לכל אחד מהם:"חירום-נסיעה מהירה לבניין"ותוך שנייה,אחרי שהרמזור שינה את צבעו לירוק,האיש נסע נסיעה מהירה מאוד,ובפנייה ימינית הוא פנה ואחריו חבריו,ובינתיים בתא מטען,תמר צעקה בפלאפון,ואמרה:"תעזרו לי!!תעזרו לנ.."והשיחה נותקה.המוט,יחד עם הפלאפון עפו לכביש,בזמן שהמוקדנית קמה מהכסא שלה מרוב פחד!.ארבעת המכוניות,בהם הוחזקו תמר,רוי,ירדן,וטום עצרו כל אחד מהם ליד בניין,באזור מבודד.ארבעת החוטפים,יצאו כל אחד לעבר התא מטען.כאשר הם פתחו אותו,הם שמו לכל אחד מהרביעייה כיסוי עיניים,והובילו אותם לתוך הבניין.אף אחד מהרביעייה לא ידע היכן הוא נמצא,ולאן הוא נלקח.כאשר הם היו בתוך הבניין,חיכו להם בפנים ארבעה כיסאות,עם חבל לצד כל כסא.כל חוטף,שם כל ילד על כל כסא.הם קשרו כל אחד,הורידו את הכיסוי עיניים,וייצאו מהבניין,בזמן שהם השאירו בתוכו את כל הרביעייה.תמר אמרה לשאר חבריה:"תקשיבו…לא הצלחתי לדבר עם המוקדנית בגלל הנסיעה המהירה..אני מצטערת"רוי ענה לה:"לא צריך להצטער לפחות ניסינו.עכשיו תקשיבו.אני אקרא לאחד מהחוטפים,וכאשר הוא יבוא אני אשים לו רג,ואתה טום-תתן לו בעיטה עם הרגל שלך.אחרי זה אני אשתחרר בעזרת הסכין שלי,אתן לכם אותו כדי שאתם תשתחררו,ובינתיים אני אלבש את הבגדים של החוטף שייבוא לכאן,ואני אצא לראות איפה אנחנו נמצאים,ואני אתחבא ואזעיק עזרה דרך הנייד שלי.תסמכו עליי ועל רוי-אנחנו סומכים עליכן…בסדר?"כולם אמרו:"בסדר".רוי אמר בצעקה:"סליחה!אחד מכם יכול לבוא הנה?קרה משהו!!"אחד מהחוטפים נכנס,ואז הוא שאל:"מה אתם רוצים?"רוי ישר שם לו רגל והוא נפל,ולפני שהגיע לרצפה טום נתן לו בעיטה לתוך הבטן.אותו חוטף התמוטט על הרצפה,ואז ירדן אמרה לבנים:"כל הכבוד לכם!",ולאחר כמה דקות רוי כבר השתחרר,והוא נתן את הסכים שבעזרתו השתחרר לירדן.הוא בינתיים התלבש תוך דקה בבגדיו של החוטף,וייצא מהר מחוץ לבניין.הוא ניסה להתנהג רגיל,בלי לעורר חשד,והוא הלך כמה שיותר רחוק.באותו זמן,ירדן כבר הספיקה להשתחרר,והיא אמרה לחבריה:"יצאתי לעזור לרוי,תשארו כאן ותשחררו בעזרת הסכין גם"היא הרימה את הרובה של החוטף מהרצפה,והיא יצאה גם מהבניין.היא הלכה בשקט,בלי שאף אחד יחשוד(שימו את השיר ברקע:)

אז היא ראתה שאחד מהחוטפים בא לעברה,ואז היא גם באה לקראתו,והיא הרימה מולו את הנשק,אך היא לא ידעה,שאותו "חוטף"זה בעצם רוי!!.


תגובות (6)

פאק יאוווווו תולעת המדהיםםםם פספסתי כמה פרקים כי לא הייתי פה! רצה להשלים עכשיוווווו

23/06/2014 20:16

    חחחחח טובב תקשיבייי דווקא את המתח פיספסת!!!

    23/06/2014 20:37

omg
רוי יהיה בסדר?
תמשיך
מתי אתה מעלה עוד פרק?
איזה מתחחחחחחחחחחח

23/06/2014 21:03

+5

23/06/2014 21:03

מתי אתה ממשיך?

23/06/2014 21:03

אני אמשיך מחר!!!
ולצערי הרב אני כבר אומר לך שמשהו ממש אבל ממש לא יהיה בסדר :(
כבר אני מצטער!!

23/06/2014 21:13
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך