תולעת ספרים
סליחה סליחה סליחה!! אני ממש מצטער שממש מלא זמן לא העלתי פרק!! *עוד שלושה פרקים לסיום העונה!!!!*

נפגשנו מאוחר מידי 2 פרק 21 מרדף

תולעת ספרים 02/07/2014 756 צפיות 2 תגובות
סליחה סליחה סליחה!! אני ממש מצטער שממש מלא זמן לא העלתי פרק!! *עוד שלושה פרקים לסיום העונה!!!!*

רוי ראה שירדן מרימה מולו נשק, והוא אמר:"חכי ירדן זה רו.." ולפני שרוי הספיק להשלים את המשפט, ירדן לחצה על ההדק,ירתה, ופגעה בבטנו של רוי! כאשר נשמעה הירייה, טום ותמר לא הבינו מאיפה היא מגיעה, וכך גם החוטפים. ישר, רוי התמוטט על הרצפה, וירדן ניגשה אליו, הרימה את המסכה שהייתה על פניו, והיא ראתה שזה באמת רוי.. "לא רוי..!לא…אני לא מאמינה" והיא החלה לבכות ולייבב בבכי..ישר, בלי לחכות שניה אחת, ירדן הוציאה את הפלאפון שהיה לה בכיס, והיא התקשרה למד"א..-"הלו?שלום, חבר שלי נפצע מירי בבטן, אני חייבת שתגיעו מהר" המזכירה שענתה לירדן שאלה אותה:"איפה אתם נמצאים?" וירדן ענתה לה:"אני ממש לא יודעת…אני לא יודעת אי.." מאחורי ירדן הגיע אחד החוטפים, והוא ניתק את השיחה! הוא הרים את ירדן למעלה, כדי לקחת אותה חזרה לבניין והוא אמר לה:"אני כבר אטפל בילד ואת יותר לא תחשבי אפילו לצאת מהבניין-הבנת?" אך ירדן לא חשבה אפילו, וישר היא נתנה לחוטף בעיטה לרגל, הוא התכופף, ואז ירדן ירתה לו בראש! היא אמרה:"אני לא מאמינה שעשיתי את זה" היא לקחה את הרובה יחד איתה, ורצה לעבר הבניין כדי לעזור לטום ולתמר להשתחרר ולהסביר להם מה קרה לפני שהחוטפים יבואו בגלל החשד בעקבות היריות..ירדן הגיעה לבניין, ואז ישר תמר שאלה אותה:"ירדן!!את יודעת מה פשר היריות שנשמעו?" ואז ירדן ענתה לה:"יריתי ברוי" תמר אמרה לה:"עשית מה?!" טום גם היה המום ממה ששמע..ואז ירדן הסבירה את עצמה:"בגלל החליפה שלבש עם המסכה חשבתי שהוא אחד מהחוטפים אז יריתי…יריתי בו בדיוק שהוא בא לומר שזה הוא…ועכשיו הגיע אחד החוטפים ועצר את השיחה שלי עם מד"א…הוא רצה להביא אותי חזרה לכאן אבל בעטתי בו ויריתי לו בראש…אני עדיין לא מאמינה שכל זה עבר רק בדקות האחרונות!!אבל עזבו הכל, מה שחשוב עכשיו זה שנמצא במהירות טיפול לרוי, ונתחיל בזה שנברח מכאן.." טום אמר לה:"ירדן-הרעיון שלך מעולה אבל…אנחנו אפילו לא יודעים איפה אנחנו נמצאים!" תמר אמרה:"תקשיבו…בכל רגע החוטפים יכולים לבוא, ורוי בינתיים גוסס!!ירדן בואי קודם תעזרי לנו להשתחרר, ואז נברח יחד עם רוי..נחפש טרמפ אולי אבל אנחנו נהיה חייבים לעשות משהו!!" ואז בלי לאמר או לשאול דבר נוסף, ירדן עזרה לרוי ולתמר להשתחרר מהחבל. ישר אחרי שהם השתחררו, הם רצו במהרה לעבר רוי שהיה מחוסר הכרה על הקרקע, אחרי שירדן הובילה את טום ואת תמר לעבר המקום בו הוא נמצא..כל הדרך לשם, וגם כאשר הם הגיעו לא נאמרה אף מילה. כנראה מהפחד. או מהטראומה שעברו כל הזמן. תמר וטום היו המומים שראו את רוי שרוע על הרצפה, עם דם בבטנו. מהר, בגלל שטום הוא היה חזק מהבנות, הוא הרים את רוי על גבו, וישר הרביעייה החלה לרוץ ריצה מטורפת לעבר היציאה, ואז להתרחק מהאזור ולנסות למצוא טרמפ, או אפילו מונית-אם יש בכלל באזור הזה..כאשר הם הגיעו ליציאה, שלושת החוטפים באו להכנס לבניין, אך הם ראו את הרביעייה יוצאת מהשער! החוטפים החלו לרוץ לעבר הרביעייה, וכך גם הרביעייה!! טום צעק:"זה מרדף!" בזמן שהם המשיכו לרוץ בשביל להמלט מהחוטפים. כל אחד מהילדים היה בלחץ מטורף, ובחשש של מה הולך לקרות..תמר אמרה לחבריה בזמן שם רצו:"יש פה שיח בצד שמאל..כנשגיע אנחנו ניתן את הריצה הכי מהירה שלנו…אוקיי? ואז כבר נראה מה עושים.."טום וירדן הסכימו עם הרעיון שלה, וכאשר הם הגיעו לאותו שיח, הם פנו אליו, שם הם הספיקו להסתתר בתוכו עד שהחוטפים ידיעו וכך הם יבלבלו אותם..וכאשר החוטפים הגיעו למקום הם המשיכו לרוץ מכיוון שחשבו שבכיוון זה נמצאים הילדים…הרביעייה שמחה על כך שהם ניצלו מהחוטפים, והם הלכו לחכות בצד הכביש לרכב שיבוא לאסוף אותם. אחרי מספר דקות, הגיח רכב מקצה הכביש, והוא הגיע לרביעייה. הוא פתח את החלון שברכבו, ושאל:"לאן אתם צריכים להגיע?" וירדן ענתה לו:"למד"א" הוא נתן להם להכנס, ואחרי שכולם נכנסו לתוך המכונית, האיש החל לנסוע לכיוון מד"א במהירות, אחרי שהבין את המקרה..כעבור נסיעה קצרה ומהירה, שבמהלכה לא נאמר דבר, האיש הניח את רכבו ליד מד"א, ונתן לרביעייה לצאת מהמכונית. אחרי שנתן לכולם לצאת, הוא פתח את חלון רכבו ואמר:"רפואה שלמה" והוא קרץ להם..הם לא הבינו למה הייתה חשובה הקריצה, אבל זה לא היה דחוף להם כרגע, כמו שהיה להם דחוף להציל את חייו של רוי. הם מהר ניגשו לתת לו עזרה, ובתוך דקות ספורות, אחרי לחץ היסטרי רוי כבר היה בתוך החדר ניתוח. בינתיים, השלישייה התיישבה אחד ליד השני, ותמר אמרה:"שוב פעם הסרט הזה..אני לא מאמינה שזה שוב קורה" היא לקחה את שתי ידייה וכיסתה אותן על עינייה. היא לא האמינה שככה ייצא מכל הסיפור הזה..ירדן אמרה:"זה באשמתי. הכל באשמתי.."והיא התחילה לבכות, ורוי אמר לבנות:"אף אחת לא צריכה להצטער, או לא להאמין לכך. אנחנו נהיה חזקים, אנחנו לא צריכים לבכות או להצטער עכשיו. ואגב-אין בכגלל על מה להצטער. את לא היית מודעת בכלל שמתחת למסכה יסתתרו פניו של רוי. ותאמינו לי, אם נאמין שהכל יהיה בסדר-אז הכל באמת יהיה בסדר" הבנות התנחמו לדבריו, והם חיכו שלושתם יחדיו, עד שתהיה תשובה לגבי מצבו של רוי. בינתיים, אותו איש שהסיע את הרביעייה לעבר מד"א, המשיך לנסוע לעבר בית המאסר בו הוחזק האיש..כאשר הגיע, הוא שם על עצמו מסכה שחורה, שיש פתחים רק לעיניים,לאף ולפה. הוא החנה, ויצא מהאוטו לעבר הכניסה של הבית מאסר. כאשר הגיע, הוא ירה בשומרים, נכנס וירה לכל עבר, בזמן שאף אחד לא מצליח להשתלט עליו! הוא הלך לאחד האנשים שבתפקיד, והוא כיוון עליו את האקדח ושאל:"איפה נמצא התא של האיש?" אותו בן אדם ענה לו:"איזה איש?" ואז הוא ירה בו! הוא המשיך ללכת, כדי לחפש את התא של האיש, וכאשר מצא, הוא הוציא את המפתחות של התא שהצליח להשיג, וכאשר האיש יצא הוא אמר לו:"תודה רבה לך" ואז שניהם יצאו מהבית מאסר(תשימו ברקע את השיר:)

בזמן שהאיש הוריד את בגדיו שמתחתיהם היו בגדים רגילים-לא של מאסר. הם הגיעו לרכב, נכנסו אליו, ועוזרו של האיש התניע את הרכב, והאיש אמר לו:"קדימה, סע" ואז שניהם ברחו מהמקום!.


תגובות (2)

תמשיך ומהר
מסכן רוי

02/07/2014 20:06
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך