תולעת ספרים
פרק 3 !!!!!! יצא לי פרק ממש ארוך! מה אתם חושבים עליו..?

נפגשנו מאוחר מידי 2 פרק 3 סיפור חיי

תולעת ספרים 17/05/2014 736 צפיות 3 תגובות
פרק 3 !!!!!! יצא לי פרק ממש ארוך! מה אתם חושבים עליו..?

רוי צעד טיפה אחורה.הוא לא ידע איך להגיב.מה לומר.הוא,תמר והשומר היו בהלם.ירדן שאלה אותם:"מה…מה קרה?אנחנו מכירים?ומה אני עושה פה?"רוי יצא מהחדר,בזמן שתמר התקדמה לעברה של ירדן לאט לאט,ואמרה לה:"ירדן..אנחנו היינו החברות הכי טובות ! ומה את עושה פה…?זה סיפור ארוך..אבל מה שבקיצור קרה,זה שירו בך בחזה.אם את רוצה לשמוע את כל הסיפור אין לי בעיה לספר לך אותו.."ירדן אמרה לה:"אני רוצה לשמוע את כל הסיפור.ואגב..אני ממש מצטערת שאני לא זוכרת שהיית החברה הכי טובה שלי.זוהי לא אשמתי…ו..רגע.מי שהיה פה לפני רגע ויצא מהחדר..הוא גם היה חבר טוב שלי?" תמר אמרה לה:"ירדן.הוא היה החבר שלך"ירדן לא יידעה איך להגיב,והיא אמרה לתמר:"תקראי לו לכאן..אני רוצה לדבר עם שניכם.לבד"ירדן ייצאה לקרוא לו,והיא מצאה אותו בחוץ,יושב על ספסל.היא באה אליו,ואמרה לו:"מה קרה לך?אגב..היא רוצה שאנחנו נבוא ונזכיר לה את כל מה שהיה.שנדבר איתה.."רוי אמר לה:"תמר..אני לא יכול לחשוב אפילו מה יהיה עכשיו.זה פשוט נורא !אולי היא לא תאהב אותי כמו שהיא פעם אהבה אותי?" תמר הסתכלה עליו,לעיניים הירוקות שלו,ואמרה לו:"רוי..אם היא התאהבה בך בפעם הראשונה…לא יכול להיות שהיא לא תתאהב גם בפעם השנייה.אהבה לא שוכחים" רוי אמר לה:"במקרה הזה דווקא כן..אבל את יודעת מה?אולי שוב נתאהב.כמו בפעם הראשונה.זה אפילו נותן לי "מילים" למה שאני הולך עכשיו לדבר איתה איתך" תמר הבינה שהוא מוכן ללכת לדבר עם ירדן יחד איתה,והיא ממש שמחה.שניהם הגיעו לחדר שבו שהתה,והשומר אמר להם:"תשמרו עליה טוב טוב..אני סומך עליכם" הם באו וחיבקו אותו,והודו לו על הכל.הוא ייצא מבית החולים וחזר לביתו.בינתיים,גם המנתחת ייצאה מהחדר.מי שנשאר בו הם ירדן,תמר ורוי.ירדן שאלה אותם:"טוב..אז מה עבר עליי במשך כל התקופה האחרונה?ספרו לי את סיפור חיי…"תמר החלה לספר לה על הכל!על תחילת שנה על כמה שהייתה מאוהבת,על בר-החבר שלה,על עידו רגב אפילו…על החברה שסוחרת בנשק,על ההסתבכות של אביה עם החברה(שהוא בעצם עבד בה…),על מצב ההורים שלה…,על איך שהחברה הזאת סוחרת בנשק לאנשים עם מטרות זדוניות,ועל הנקמה הארוכה של השלישייה באיש שמפקד שם על הכל(מכיוון שהוא יירה באביה של ירדן כי רצה לדווח על החברה והמטרות הזדוניות שלה….),והמאבק שלהם בחברה כולה.וכמובן על התוצאות הסופיות…ששלחו מישהו להרוג את ירדן בכנס של המשטרה.כמובן שהם פירטו על הכל,ולקח מלא זמן,אבל ירדן אמרה להם אחרי הכל:"אוקיי..אני דיי המומה שאני לא זוכרת את כל זה..אבל זה נשמע ממש רציני.אגב..תפסו את מי שירה בי?ו…זה באמת מה שקרה עם ההורים שלי?"רוי ענה לה:"כן.תפסו אותו.אך לא את הבוס שלו.לא מוצאים אותו וגם האיש שתפסו אותו לא נתן שום פרטים..ואבא שלך..באמת עיוור אך לא מוצאים אותו,ואמא שלך היא צמח,והיא נמצאת בביתה כרגע"ירדן אמרה לו:"הבנתי…אני לא מאמינה…" ירדן לקחה כמה נשימות..היה לה מאוד קשה עם המידע על הוריה אך היא המשיכה ואמרה:רגע..אתה היית חבר שלי-נכון?אתה…רוי?תמר אמרה לי..תקשיבו אני ממש מצטערת שאני לא זוכרת..זה בגלל אותו איש שירה בי הרי…?" תמר ורוי הנהנו בראשם ולאחר מכן הייתה "שתיקה מביכה".לא היה להם כל כך מה להגיד יותר,עד שירדן אמרה להם:"אני אפתח איתכם דף חדש.אני אהיה..או בעצם אנסה להיות ירדן שהייתה פעם,לפי איך שהסברתם לי על כל הסיפור ועליי..אני אנסה להתאהב בך מחדש..גם אתה נראה לי "הטעם שלי".ואני אנסה להיות גם חברה שלך מחדש.אני אהיה "ירדן החדשה".."רוי אמר לה:"אנחנו לא מצפים ממך להשתנות למי שהיית פעם..אבלשמחים על מה שהצעת כי אנחנו מאוד רוצים ששום דבר לא ישתנה"ירדן אמרה לו:"גם אני" ותמר גם אמרה:"גם אני".שניהם התחבקו יחד,ואז ירדן שאלה אותם:"אני רק רוצה להבין עוד דבר אחד..מה נסגר עם כל הסיפור של החברה שסוחרת בנשק?הרי לא תפסו את אותו "בוס",וגם בעצם המשטרה לא יודעת בכלל שום דבר על זה!מה תעשו עם זה?"תמר אמרה לה:"השוטרים חשדו למה ירו בך…והסברנו להם.הם מצאו את מיקום החברה וסגרו אותה.אבל עניין "המפקד"הזה…נשאר פתוח עדיין.בינתיים אנחנו לא כל כך מתכוונים לעסוק בזה..אלא יותר בך.יותר מאוחר נתעסק עם זה…ירדן הסכימה איתה,והשלישייה שמחה שהם חזרו להיות יחד,ושירדן תתאמץ עבורם,להיות כמו שהייתה פעם.~עברו מספר חודשים,ושנת הלימודים החדשה החלה!ירדן,תמר,ורוי נמצאים כעת בכיתה ח'~במהלך חופשת הקיץ,השלישייה בילו יחד,וירדן מאוד שמחה בחברתם.אבל…לגבי "הקשר הזוגי" בינה לבין רוי יש בעיה..ירדן ניסתה לאהוב אותו אבל היא לא כל כך הצליחה.כאשר השלישייה נכנסה לבית הספר,הם נכנסו ברגל ימין,ושמחו..עידו רגב,ישר בא אליהם ושאל את ירדן:"תראו מי הגיעה לבית הספר..מה קרה לך בסוף שנה קודמת ?? " ירדן שאלה אותו:"אתה בטח עידו רגב נכון?" עידו צחק ואמר לה:"את צוחקת איתי נכון?" תמר אמרה לו:"זוז מפה עידו..ירדן איבדה את הזיכרון וחוץ מזה-אתה לא צריך יותר כלום!"עידו הלך מהם,וירדן לקחה את ידו של רוי והיא הלכה איתו לצד,בזמן שתמר מחכה לה.היא אמרה לו:"רוי תקשיב רגע…" רוי שאל אותה:"מה קרה?"והוא ניגש אליה,ונישק אותה.לאחר מכן היא התרחקה עם ראשה אחורה,ורוי לא הבין מה קרה,והיא אמרה לו:"עברו מאז הבית חולים מספר חודשים..ואני הספקתי להכיר אותך.ואתה באמת בן אדם מדהים..אבל אני לא מרגישה כלפיך שום רגשות..אני לא יודעת למה"רוי אמר לה:" אני די מבין אותך..אבל את רק מספר חודשים "מכירה אותי"..את לא רוצה אולי לנסות עוד טיפה..?" רוי התחיל להיות מאוד מבואס כי הבין מה הולך להיות המשפט הבא שייצא מפיה של ירדן,והיא אמרה לו:"נראה לי שאנחנו צריכים להפרד רוי".ירדן נישקה אותו בלחי,והלכה.רוי נדהם ! .הוא היה מאוד מבואס..ועצוב.הוא חשב לעצמו:"אם זה ההתחלה של השנה הזו,אני לא רוצה לחשוב איך היא תסתיים…"הוא הלך עצבני,ומאוד מבואס לכיתה בהישמע הצלצול,כלשפתע,נכנס דרך השער,לביה"ס,ילד חדש.הוא נכנס לכיתה של ירדן,תמר,ורוי.המורה נכנסה גם,ואמרה לכולם:"בוקר טוב לכולם!שנה חדשה החלה!אני מקווה שהיא תהיה מוצלחת כמו שנה שעברה.." היא הסתכלה על ירדן ואמרה:"הו..תראו מי הגיעה!ירדן!איפה היית בחלק מהזמן בשנה קודמת?" ירדן אמרה לה:"אני אוכל לדבר איתך על זה בסוף השיעור?" והמורה שלה הסכימה..לאחר מכן המורה אמרה:"אני רוצה להציג בפניכם ילד חדש שהגיע לכיתתנו,קבלו בבקשה את טום!ותכבדו אותו,כמו שאתם יודעים לכבד יפה.." טום נכנס לכיתה,והוא נראה די ביישני.רוי הסתכל על תמר,והיא עליו,והבין שחלומה מתחיל להתגשם…


תגובות (3)

איזה מסכן רוי.
של מי ירדן תיהיה חברה בסוף.
תמשיך.

17/05/2014 14:14

אתה כותב מאוד יפה אני מאוד אוהבת לקרוא את הסיפורים שלך , מדרגת לחמש

17/05/2014 14:15

תודה רבה!!!!!
אני אמשיך מחר :)
תודה שאת קוראת….. :)
של מי היא תיהיה חברה?
את תראי עוד…ומחכות עוד מלא הפתעות בהמשך :)

17/05/2014 14:29
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך