תולעת ספרים
פרק 4 !!!! מה אתם אומרים??

נפגשנו מאוחר מידי 2 פרק 4 ניצוץ בעיניים

תולעת ספרים 18/05/2014 753 צפיות 2 תגובות
פרק 4 !!!! מה אתם אומרים??

המורה אמרה לטום:"אתה יכול לתפוס את מקומך..יש כאן כמה כיסאות פנויים-אתה רק צריך לבחור".מכיוון שרוי וירדן נפרדו,אז עוד בתחילת השיעור רוי יישב לבד באחד השולחנות שבכיתה,וגם ירדן.טום הלך לכיוון השולחן של ירדן,וישב לידה.הוא הסתכל עליה עם "ניצוץ בעיניים"…כאילו הוא התאהב בה ישר מהרגע שהוא ראה אותה..ירדן הסתכלה עליו במבט חייכני והסמיקה.כאשר הוא התיישב היא אמרה לו:"שלום קוראים לי ירדן…אני שמחה שאתה יושב ליידי.אם תרצה איזה עזרה,או היכרות עם מישהו או מישהי אני אשמח לעזור לך" טום חייך,וגם ירדן,ושניהם הקשיבו למורה שהתחילה באותו זמן ללמד.השעה הראשונה עברה,ואז הגיעה ההפסקה.בהפסקה ירדן הלכה עם טום הצידה בחצר,בזמן שתמר ורוי חיפשו אותה כל ההפסקה.תמר שאלה את רוי באמצע החיפושים:"נראה לך שהיא עם טום?" רוי אמר לה:"אני לא יודע,אבל מה שאני כן יודע בינתיים,זה שהחלום שלך בדרך להתגשם" תמר הסכימה עם רוי,שלפתע ראתה את ירדן והיא אמרה לרוי:"רוי הנה היא.עם…"רוי אמר לה:"נו עם מי?תגידי לי…בכל מקרה היא כבר לא אוהבת אותי ואנחנו לא חברים יותר אז זה לא משנה"ותמר אמרה לו:"היא עם טום".רוי ותמר הסתכלו דרך השיחים,וראו את ירדן ואת רוי יחד,וירדן בדיוק צחקה,ושמה את ראשה על כתפו של טום.טום גם צחק,ורוי אמר:"נראה שהם נהנים ביחד",והוא עשה פרצוף זעום והלך מהר משם,חזרה לכיתה.תמר התאכזבה בשביל רוי.ולא הבינה מה קרה פתאום לירדן,שהיא גם ככה לפתע הולכת למישהו אחר.ונראה שהם גם מאוהבים..בהישמע הצלצול,ירדן וטום הלכו יחד לכיוון הכיתה,שבדרך תמר עצרה את ירדן לשיחה פרטית,ואמרה לה:"ירדן..מה זה?מה קרה..?את נפרדת מרוי,ואחרי שיעור אחד של 45 דקות,את פתאום מתחברת עם הילד החדש?"ירדן הייתה המומה ואמרה לה:"אני לא רוצה שהוא ירגיש לבד,הוא בכל זאת ילד חדש,ומה את קובעת לי שאני איתו?אני סך הכל רוצה להכיר אותו…שהוא יסתגל למקום מהר ושלא יהיה לו קשה.תאמיני לי שהוא ילד מאוד נחמד וכדאי שתכירי אותו".וירדן ישר הלכה לכיתה,ותמר אחריה.בהפסקה הגדולה,המורה של כיתתה של ירדן,קראה לה לשיחה.ירדן שאלה אותה:"מה קרה?מה עשיתי?"והמורה אמרה לה:"ירדן אני צריכה לדבר איתך על שני נושאים:על היעדרותך בסוף שנה קודמת,ומשהו לגבי הילד החדש-טום".ירדן אמרה לה:"אני איבדתי את הזיכרון שלי.בגלל שירו בי.איך לא עדכנו אותך?"המורה הייתה המומה,וירדן המשיכה:"ו…מה לגבי טום?"המורה אמרה לה:"שני דברים:אחד זה שבשיעור הבא אעשה לך מין "היכרות חדשה" עם הילדים שבכיתה ואסביר להם על מצבך…ודבר שני אני הייתי מעוניינת שתתחברי עם רוי,תצאי איתו לבילויים…קצת קשה לו מבחינה חברתית וגם הוא ילד חדש…אני מאוד מקווה שהוא יסתגל במהרה-ואת תנסי לגרום לזה…בסדר?"ירדן ענתה בחיוב,והלכה חזרה לכיתה.היא קראה לתמר ולרוי,ואמרה להם:"עכשיו הייתה לי שיחה עם המנהלת…אני עכשיו עושה "היכרות חדשה" עם ילדי הכיתה,וגם…רוי אני מצטערת אם אתה תקנא או משהו אני לא רוצה להסתכסך..אבל היא ביקשה גם שאתחבר עם הילד החדש טום..היא רוצה שאבלה איתו יותר ואהיה איתו יותר..כדי שהוא יסתגל במהרה"רוי אמר לה:"זה בסדר אני לא מקנא.." אך בתוך תוכו הוא היה ממש מבואס ומדוכא.תמר אמרה לירדן:"אני שמחה שהעניינים ביניכם בסדר!למרות הפרידה..טוב תקשיבו…יותר נכון-ירדן את אמורה להקשיב..זוכרת את היומיים שהיית בניתוח..?בבית החולים?בקיצור אני ורוי חשדנו בשני דברים..:אחד,זה מה קרה לאבא שלך?למה הוא פתאום נעלם?ודבר שני,זה שראינו איש מוזר ליד ביתך.היום תבואו אליי בארבע,ונדבר על זה" ירדן אמרה לה:"איזה באסה!" תמר ורוי שאלו אותה:"מה קרה?",וירדן ענתה להם:"אני קבעתי דווקא בארבע עד מאוחר בערב להפגש עם טום..זוכרים?בגלל "התפקיד החדש שלי"…אני כל כך מצטערת ממש בא לי לצאת איתכם היום" תמר אמרה לה:"טוב…אז תבואי מחר.אני ורוי נחשוב היום על מה לעשות ומחר שניפגש נשתף אותך ושוב נראה מה עושים.."השלישייה הסכימה,ואז הם הלכו לביתם.לפני הפגישה של ירדן ושל טום,ירדן קראה לתמר בשביל לעזור לה במשהו.תמר הסכימה כמובן,והיא הלכה לביתה של ירדן.כאשר הגיעה,היא הלכה לחדרה.שם ירדן חיבקה אותה,ושאלה אותה:"אני ממש לא יודעת מה ללבוש לפגישה,וגם מה לומר ומה לעשות…את יכולה לעזור לי?" תמר אמרה לה בכנות:"ירדן..את לא לוקחת את זה רחוק מידי?זה לא איזה "דייט" או פגישה רומנטית כלשהי.נכון-תבואי יפה והכל אבל תהיי פשוט את…"ירדן אמרה לתמר:"אני כבר הסברתי לך ולרוי,שזה מין "שליחות" מהמחנכת.אני חייבת להשקיע בזה."כעבור מספר דקות של שתיקה,תמר שאלה את ירדן:"איך את עם ההורים שלך?את "דיברת" עם אמא שלך?"ירדן אמרה לתמר:"כן.האמתי באותו רגע זכרתי קטעים שלי איתה שהיו לפני המקרה שירו בי.אני אפילו התחלתי לבכות…זה קשה לראות את אמא שלך ככה" תמר כמובן הסכימה איתה,וכעבור כמה דקות,תמר ייעצה בשביל הפגישה של ירדן,בגד שגם היא,וכמובן שגם ירדן אהבו.ירדן יצאה מביתה לעבר הפגישה שלה עם רוי,בבית הקפה,שהיה במקרה בית הקפה שנפגשה איתו לראשונה עם רוי,ותמר אמרה לירדן לפני שיצאה:"תהני עם טום"וירדן אמרה לה:"אשתדל…" שתיהן התחבקו אחת עם השניה,ותמר הלכה חזרה לביתה,וירדן יצאה לעבר הפגישה.בבית הקפה,בדיוק כמו שהיה עם רוי,טום חיכה לירדן כבר בבית הקפה.כאשר היא הגיעה,הוא ראה אותה,ושניהם התחבקו.הוא הלך לכיסא שלה,והזיז אותו אחורה,ונתן לה לשבת ואז הכניס את הכסא חזרה.-"ממש ג'נטלמן" אמרה ירדן,ושניהם צחקו.ירדן אמרה לו:"אני רציתי ממש להכיר אותך…בעצם-זה הפגישה שלנו משום מה..ואני מאוד שמחה שהסכמת להפגש איתי.אתה בהתחלה נראתה לי נורא ביישן" טום אמר לה:"אני לא ממש ביישן..אני פשוט בהתחלה שאני מכיר או רואה מישהו חדש,אני טיפה מתבייש ופחות יוצר קשר,אבל זה תלוי..אם זה מישהו שאני "אוהב אותו" מההתחלה,אז אני לא כל כך מתבייש איתו" ירדן הזיז את הראש שלה טיפה אחורה,ואמרה:"מה אתה אומר בזה בעצם?שאתה "אוהב אותי"??" ירדן התחילה לצחקק,כשלפתע טום ניגש אליה,ונישק אותה!.


תגובות (2)

OMG
הם התנשקו.
תמשיך ומהר .
אבל מסכן רוי.

18/05/2014 19:01

    כן הם התנשקו…
    ותראי את ההמשך ועוד יהיה ממש ממש מ ו ת ח !

    18/05/2014 23:38
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך