תולעת ספרים
פרק 5!!! המוןן דברים לא צפויים,מפתיעים,מותחים, ועוד היום או אפילו מחר,אעלה את פרק 6-פרק ''רבע מהסיפור''.. ואז אעשה הפסקה ממש קצרה...הפרק יסתיים ממש מותח!!(פרק 6 ) אז...איך הפרק של היום??

נפגשנו מאוחר מידי 2 פרק 5 שעת צרה

תולעת ספרים 19/05/2014 674 צפיות 4 תגובות
פרק 5!!! המוןן דברים לא צפויים,מפתיעים,מותחים, ועוד היום או אפילו מחר,אעלה את פרק 6-פרק ''רבע מהסיפור''.. ואז אעשה הפסקה ממש קצרה...הפרק יסתיים ממש מותח!!(פרק 6 ) אז...איך הפרק של היום??

באותו זמן שטום וירדן התנשקו,רוי עבר ליד בית הקפה,מכיוון שהיה בדרך חזרה מהסופר.הוא הסיט את מבטו לעברם,וראה אותם.ידיו השתחררו מן ידיות השקיות שהחזיק בידו,והשקיות נפלו.הוא היה מאוד עצבני,וממש מבואס יותר מכל הרגעים שהיו מאז שהם חזרו לביה"ס.הוא החזיק את עצמו בידיים,ולקח את השקיות,והמשיך ללכת לביתו,וכאשר הוא הגיע,הוא הסתגר בחדרו.בינתיים,ירדן הפסיקה את הנשיקה,וריחקה את ראשה אחורה.רוי אמר לה:"אני אוהב אותך.אפילו שאני מכיר אותך בקושי שלושה ימים..לא רק שאת יפה מבחוץ אלא אפילו מבפנים.את מושלמת"ירדן הסמיקה והתרגשה,אך היא אמרה לו:"התאהבות זה תהליך מתמשך…אי אפשר בכמה ימים פתאום להתאהב…אולי זה נדיר שזה קורה אבל…ועוד דבר-אני לפני כמה ימים רק נפרדתי מרוי ואני ארגיש ממש רע עם זה שאהיה חברה פתאום שלך…בוא ניתן לה זמן ונראה איך זה מתקדם".טום הסתכל עליה,ואמר לה:"רוי?רוי מהכיתה??היית חברה שלו…?" ירדן אמרה לו:"ברור!כבר משנה שעברה…אבל אל תהפוך את זה ליותר קשה,גם תזכור שאני שכחתי את הזיכרון שלי.."טום אמר לה:"בטח שאני זוכר..אני אתן לך את כל הזמן שצריך בשביל להתגבר על הפרידה ולחשוב להיות חברה שלי…כמה שצריך"ירדן אמרה לו:"נראה מה יהיה בתקופה שתהיה ואז אחליט.."ירדן חייכה אליו והוא אליה,הם התחבקו והלכו הביתה-כל אחד למקומו.בינתיים,בחדר,רוי הייה מאוד עצבני על טום,ומאוד עצוב ומבואס..הוא התקשר לתמר,וביקש ממנה שהיא תבוא אליו.היא הסכימה,ולאחר כמה דקות היא ישר הגיעה אל חדרו.כאשר נכנסה,היא שאלה אותו:"מה קרה רוי?" ורוי התחיל לספר לה מה שראה..כאשר סיים,תמר אמרה לו:"ידעתי..ידעתי שזה לא סתם פגישה..אני גם לא מאמינה על ירדן..אבל אתה צריך לזכור את העובדה שהיא שכחה את הזיכרון..ועדיין אתה חייב להבין שהיא בוחרת לבסוף עם מי להיות.." ורוי אמר לה:"ומה בדיוק יעזור לי לשכוח מכל זה?אני כבר כמה ימים מבואס" תמר חייכה ואמרה לו:"אתה יודע מה?אין מה לעשות…חוץ מ..ללכת למועדון!רוי מחר יום שישי,ערב,ואין משהו מיותר מבאס לשבת בבית ולהתבאס בעצמך על דברים משונים.פשוט בוא,תתארגן,ונלך יחד למועדון.מחר-ני כבר אבוא אלייך…סגרנו?" רוי אמר לה:"סגרנו…ואני רק רוצה לומר לך חוץ מתודה..מה מחר אומר לירדן?" תמר אמרה לו:"את מה שיש לך על הלב.אבל תנסה לא להראות קנאה כי זה יותר "יחליש" אותך מולה..תהיה אתה זה הכל."רוי חייך אליה,ושמח שהיא עוזרת לו,ואז הוא חיבק אותה,והיא יצאה חזרה לביתה.בלילה,רוי לא הצליח להרדם..המון מחשבות הופיעו והציקו בראשו..כולל הרגשותיו..לפתע,שמע רוי רעש חזק,איום ונורא שנשמע כאילו קרתה תאונה!מהר רוי הלך לחלונו,וראה שהוא באמת צדק…מיד הוא לקח משקפת,והשקיף על כל מה שקורה..הוא ראה שהמכונית שפגעה עשתה סיבוב,והמשיכה לנסוע!ומה שעוד יותר היה מצמרר…זה שאותו איש שישב בתוך המכונית שפגעה,נראה לרוי בדיוק כמו דמותו של האיש שהיה ליד ביתה של ירדן,ביום שבו הוא ותמר באו אליה..הוא חשב לעצמו:"פגע וברח…"הוא לקח מהר מצלמה,והספיק לצלם את המכונית שפגעה,ואת התמונה של האיש בתוכה…לא כל כך בבירור אבל עדיין…והמכונית הזאת ברחה..אבל רוי שם לב כאילו האיש שבתוך המכונית שפגעה,הסתכלה עליו במבט מוזר,וישר רוי התכופף למטה מפחד.אם מקודם הוא לא הצליח לישון,אז עכשיו בכלל…הוא שמע שהוריו ירדו לכביש,וקראו לכל מי שצריך..בבוקר,רוי קם,עם שקיות בעיניים ועייף מאוד.הוא חשב לא ללכת לבית הספר,אך החליט בכל זאת כן ללכת.הוא היה חייב לקיים שיחה עם ירדן..וגם עם תמר לגבי התאונה הנוראית שקרתה בלילה..כאשר הגיע לבית הספר,הוא ראה את ירדן בתוך הכיתה.הוא קרא לה,והיא הגיעה.שניהם הלכו לאיזה "מקום מבודד" בבית הספר,שאף אחד לא יכול לשמוע אותם.הוא אמר לה:"ירדן.."היא לא הצליחה להבין מה הוא הולך לומר,ואז הוא המשיך:"אני ראיתי אתכם.אתמול.למה את עושה את זה?" ירדן אמרה לו:"הנשיקה??אתמול??מה עקבת אחריי?ומה זה עניינך מה קורה איתי??אתה ממש חוצפן!" רוי התחיל לומר לה:"לא ירדן רג.." אבל ירדן לקחה את היד שלו,משכה אותה לעבר הכיתה,וביד השניה שלה היא לקחה את טום,שלא הבין מה קורה,וירדן חזרה עם שניהם לאותו "מקום מבודד",היא עזבה את שני ידיהם,ואמרה לרוי:"אם רצית לדעת-אנחנו חברים!"וישר היא התחילה לנשק את טום,והוא לא הבין בכלל מה קורה באותו זמן,ורוי עמד מולם,והרגיש מבויש.הוא הסתכל עליהם בפרצוף זעום,ורץ לכיתתו במהירות.ירדן וטום המשיכו באותו זמן להתנשק,עד שהם הפסיקו,וירדן אמרה לו:"לא הייתי צריכה לחשוב.אני רוצה להיות איתך"טום ממש שמח,אך הרגיש טיפה רגשות אשם לגבי כל מה שקרה עם רוי…אבל עדיין רגשות השמחה גברו על הכל..בכיתה,תמר ראתה את רוי ושאלה אותו:"רוי מה קרה??"ורוי ענה לה בעצבנות:"תשאלי את ירדן ואת טום החברים החדשים שהתנשקו מולי מה קרה!" ותמר הבינה כבר מה קרה..היא לא יידעה מה לעשות,כי מצד אחד היא לא יכולה לקבוע לירדן עם מי להיות,אבל מצד שני היא גם לא תעזוב את רוי בשעת צרה לבד..היא החליטה שלא להתערב,אבל היא תמכה ברוי כל היום…כשהגיע הערב,רוי החליט ללכת למועדון יחד עם תמר..הוא התארגן יפה,וכשתמר הגיעה לביתו,היא ראתה אותו ואמרה:"איזה יפה אתה רוי!" ורוי הסמיק,ואמר לה:"גם את.." שניהם צחקו,והתחילו ללכת למועדון.בדרך הם דיברו על מלא דברים-שכלל לא קשורים לירדן או לטום או לשניהם ביחד..כאשר הם הגיעו,בדיוק התחילו לשים שירים קצביים ושמחים..תמר אמרה לרוי:"קדימה,בוא לרקוד!כולם ברחבה!" רוי אמר לה:"תיכף אני בא..' רוי הלך לבר,לשתות מיץ כלשהו לפני.הוא היה מוטרד ממחשבותיו…לפתע,כאשר הסתובב בשביל ללכת לרחבה,הוא ראה את טום,וגם את ירדן בתוך הרחבה,בדיוק שהם רוקדים יחד ונהנים..הוא לא יכל להשתלט על העצבים שלו,והוא הלך בצעדים גדולים לעבר טום,וכאשר הוא הגיע אליו-הוא החטיף לו בוקס לתוך הפנים!


תגובות (4)

אתה כותב מאוד יפה.
איזה מסכן רוי.
יקרה לטום משהו?,
איך ירדן תגיב?
תמשיך ומהר
+5

19/05/2014 13:48

    תודה!!
    כל התשובות-בפרק הבא שאעלה תיכף ומיד!
    אל דאגה..
    אגב רק לידע כללי-הפרק הבא ייגמר בסוף מאוד מפתיע ומסתורי….
    ואז אני אעלה את פרק 7 בקרוב!

    19/05/2014 13:53

ותודה שהגבת לי על השירים תודה רבה
מתי אתה ממשיך?
ואני מאוד מצטערת עם אני חופרת

19/05/2014 14:36

    חחח זה בסדר אין על מה…
    ואני אמשיך תיכף..

    19/05/2014 14:55
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך