תולעת ספרים
אני אמחק את זה בערב,ואעלה מחר כדי שכולם ייראו... בינתיים איך הפרק?? מותח???מפתיע...????

נפגשנו מאוחר מידי 2 פרק 7 סיפור האהבה הטרגי

תולעת ספרים 24/05/2014 826 צפיות 4 תגובות
אני אמחק את זה בערב,ואעלה מחר כדי שכולם ייראו... בינתיים איך הפרק?? מותח???מפתיע...????

אמה של ירדן זזה אחורה,והיא נדהמה לראות את אותו איש..היא שאלה אותו בפחד:"מה אתה עושה כאן??"המטפלת של אמה של ירדן הייתה המומה,והיא באה לעבר האיש ואמרה:"תעזוב אותה בשקט ולך מכא.." ולפני שהיא סיימה את המשפט האיש לקח את ידו והזיז אותה הצידה..בינתיים המטפלת יצאה מהבית.האיש חזר לאמה של ירדן ואמר לה:"אז ככה?ככה חשבת להפטר ממני?עם ירייה??ועם זריקה לתוך נהר??בחוץ לארץ???מה חשבת לעצמך בכלל??"אמה של ירדן אמרה לו:"אתה השתגעת לגמרי…כאילו אתה לא זוכר מה ניסית לעשות!!ואיך בכלל חזרת פתאום?!"הוא הסתכל עליה,בכעס גדול,והיא עליו,ובינתיים המטפלת נכנסה חזרה הביתה…היא הייתה עם מוט ברזל ביד,ובלי שהאיש שם לב,בתוך מספר שניות היא דפקה את המוט ברזל בגבו!האיש נפל,והאמא כל כך שמחה ואמרה למטפלת:"מי את…ומה קרה לי?"המטפלת אמרה לה:"אחרי שראית את בעלך פוגע בבתך,בגלל שהוא היה לא שפוי,ושזרקת על עיניו מין "מחזיק עיניים" כי הוא רצה להפנט אותך,נהיית במצב של צמח.וטיפלתי בך במשך כל תקופת המחלה"והאמא שאלה:"ומה…מה מצב בעלי?"המטפלת ענתה לה אחרי מספר שניות של שתיקה ואמרה לה:"גילינו שהוא באמת הופנט..והוא נהיה עיוור.אבל מספר חודשים שהוא כבר לא בבית.הוא נעלם."האמא שאלה אותה:"ומישהו ניסה למצוא אותו איפה שהוא?"והאישה אמרה לה:"לא…אבל מי זה היה האיש הזה?מה הוא רצה לעשות לך?"האמא נשמה נשימה עמוקה..ואמרה לה את סיפור האהבה הטרגי שלה:"זה התחיל לפני מספר שנים…הייתי נשואה כמובן לבעלי,וירדן שלי הייתה בת 5.לפני תשע שנים…זוהי הייתה תקופה שהייתי הולכת הרבה לעבודה של בעלי בסחר בנשק.במהלך התקופה,אחד העובדים שעבד יחד עם בעלי התאהב בי,למרות שיידע שאני והוא נשואים יחד עם ילדה…ואז ייצא מצב שאני גם התאהבתי בו!אני לא ידעתי מה לעשות…אני תמיד חיכיתי לערב בשביל להגיע ולראות אותו…הוא תמיד שלח לי הודעות שהוא אוהב אותי…ושהוא רוצה שנהיה ביחד..עד כדי כך שהמצב שהייתי נשואה עם ילדה לא הפריע לו.התחלנו לנהל קשר זוגי מאחורי גבו של בעלי..היינו מאושרים יחד.אבל גם הייתי מאושרת לא פחות עם הבעל שלי.זה היה ככה שנה.אני עדיין לא מאמינה שעשיתי את זה…" בינתיים המטפלת הלכה להביא לה כוס מים,וכשחזרה אמה של ירדן המשיכה ואמרה לה:"בקיצור…כשהיינו בדיוק שנה וחצי,הוא אמר לי שהוא רוצה לעשות איתי ילדים…פה התחיל הסיפור להשתבש…אני אמרתי לו שיש לי ילדה וזה ממש רציני הסיפור הזה ושאולי נחכה טיפה עד שאני אספר לבעלי הכל ושאני אתגרש ממנו…אבל אז,הוא התקרב אליי ואמר לי:"האהבה שלי אלייך גדולה מאי פעם..אני רוצה להקים איתך משפחה אני רוצה שנהיה יחד לעולמים!"אמרתי לו שהוא רוצה.ואני לא..באותה תקופה אני שמתי לב שהוא מתחיל גם להתנהג ממש נורא!וחוץ מזה לא הייתי עושה דבר כזה לבעל שלי ולירדן..הוא יום אחד איים עלי שאם לא נקים משפחה ונעשה יחד ילדים וששנינו נהיה יחד מאושרים לא משנה מה…הוא יגלה הכל לבעלי.הוא התנהג באכזריות רבה!הוא נהפך להיות בן אדם רע..עד שיום אחד.החלטתי לשים לזה סוף.ועשיתי צעד מאוד קיצוני…אמרתי לו שאני רוצה לנסוע איתו לחו"ל.ורציתי להראות לו שהאהבה שלנו "באמת חזקה" כמו שהוא אמר..המצאתי לבעלי שאני רוצה טיפה חופש לבד..הוא היה כזה מתוק ונחמד והוא הבין…ואז נסענו יחד במטוס עד לארצות הברית.שם הסתרתי ממנו נשק שלקחתי מפה.מבעלי..ואז יצאנו יום אחד במהלך החופשה לאחד הנהרות.עשינו פיקניק.היינו שם לבד..הוא שם מחצלת,עם פירות ואוכל..הוא היה נורא שמח ומאושר ואני הייתי מאושרת במסווה..ואז…הוצאתי מהתיק שלי את האקדח,וטענתי אותו.הוא הסתובב אליי,ואני קמתי והוא גם, והוא שאל אותי:"מותק…מה את עושה??" ואמרתי לו בחזרה:"עושה לזה סוף" וישר יריתי בלבו,והוא נפל על המחצלת,ממש קרוב לנהר.במהירות אני גילגלתי את המחצלת שהוא בתוכה,וזרקתי את גופתו לתוך הנהר..אני ניקיתי את הנשק ואת המחצלת לפני הכל,וברחתי מהמקום הזה וחזרתי לפה.חזרתי והתנהגתי כאילו הכל רגיל.והייתי מאושרת.למרות המעשה שעשיתי..אף אחד לא חשד בכלום ולא ראה או אמר כלום.אף אחד לא יידע על כלום.ועכשיו…הוא פתאום חזר אליי!ואני לא מבינה כלום!אולי נחכה שהוא יתעורר….?אגב…רציתי לשאול אותך מה קורה עם ירדן?איפה היא עכשיו?" המטפלת הייתה עדיין המומה מכל הסיפור,והיא ענתה לה:"אני ממש המומה ממה שסיפרת לי..אל תדאגי אני לא אגלה לאף אחד..ובאמת נחכה שהוא יתעורר כדי לשאול אותו שאלות.תשאירי אותו ככה עד הבוקר ואז נקשור אותו נשאל הכל!.וירדן?אני לא יודעת…אבל בטח היא תחזור הביתה היא הרי אמורה לחזור לפה מתי שהוא"האמא הבינה והסכימה עם הרעיון.בינתיים,במהלך הלילה האיש התעורר!הוא קם,ואמר:"אני עוד אחזור לפה…תתכונני" והוא ייצא מהבית בלי שהמטפלת או אמה של ירדן שמו לב!והוא הגיע לביתו.שם,בתוך המקלט,הוא החזיק את ירדן,תמר,רוי ואת טום!.הוא נכנס לתוך המקלט,ואמר להם:"שלום חמודים…עשיתי ביקור בית קצר אצל אמא שלך ירדן…אוי…היא כל כך חמודה.."ירדן לא הבינה מה הוא קשור לאמה ומה הוא עושה ולמה!והאיש המשיך ואמר:"טוב.אז ככה.בגלל ששמעתם,וראיתם יותר מידי..הלילה תחזרו הביתה!אבל…אני כל כך מצטער לבאס אתכם…שתחזרו בלי כל המידע שאתם יודעים מהשעות האחרונות!" הרביעייה לא הבינה למה הוא מתכוון…כשלפתע,הוא הוציא מזרק,ואמר:"אלו הן "טיפות זיכרון"…ככה אני קורא להן.מהרגע שאני אזריק אותן לגופכם,אתם לא תזכרו שום דבר!אתם תתעלפו…וכבר תחזרו לבתים שלכם כאילו לא קרה דבר!" הוא צחק צחוק מאוד מרושע,והוא הכין את המזרק,והרביעייה מאוד חששו מהכל ופחדו…בינתיים האיש שאל:"טוב…אז מי ראשון??"


תגובות (4)

אמאל'ה תמשיכייייייייייייייייייייייייייי
+5

24/05/2014 14:47

    תודה!!!!!!!!!
    אני בן…את לא זוכרת ? ….
    אבל זה בסדר.אני אמשיך אל תדאגי!!!
    ונכון שזה עשה שינוי משמעותי בעלילה … ? ;)
    אויי אני אוהב את זה!!חחחחחח

    24/05/2014 14:48

לא אני זוכרת אותך פשוט אני כותבת מהאייפון ונגמר לי האינטרנט

24/05/2014 14:51
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך