תולעת ספרים
פרק 8 !!!! איך הוא?

נפגשנו מאוחר מידי 2 פרק 8 השלמת פערים

תולעת ספרים 24/05/2014 707 צפיות 6 תגובות
פרק 8 !!!! איך הוא?

רוי ענה לאיש:"אני.תזריק לי את החומר ראשון"שלושת חבריו נדהמו,והאיש אמר:"יופי!תודה רבה ילד נחמד,עשית לי את החיים אפילו יותר קלים!"רוי הסתכל על חבריו ועשה להם פרצוף מוזר..כאילו הוא מתכנן משהו…כאשר האיש ניגש עם המזרק לעבר רוי,רוי שחרר את ידיו מהחבל בעזרת סכין קטן שהחביא בכיסו,והוא הצמיד את האיש לקיר,וחנק אותו!פניו של האיש נעשו אדומים,ובינתיים המזרק נפל מידו על רגלו של רוי!רוי הוציא את ידיו מגרונו של האיש,והוא זעק מכאבים..האיש מהר ייצא מהמקלט,ונעל אותו והוא רץ לשתות מים…באותו זמן תמר אמרה:"רוי!!תביא לי מהר את הסכין אני אעזור לך!!" רוי היה על רצפת המקלט,וירדן אמרה לו:"רוי בבקשה…"רוי היה ממש חלש,והוא הגיע עם ידו הארוכה לעבר הסכין שהיה קרוב לכיסא,והוא ניסה בכל כוחו להעביר את הסכין לידה של תמר..תוך כמה דקות תמר השתחררה,והיא נתנה את הסכין לירדן שתשתחרר ואז שהיא תעביר לטום..תמר בינתיים שחררה את המזרק מרגלו של טום,והיא ראתה שהחומר כמעט ולא נכנס לגופו!אבל הוא הרגיש כאבים עזים…בינתיים גם ירדן וטום השתחררו,והם ניסו להשתחרר מהר מהמקלט ולטפל ברוי..רוי מהר אמר להם:"חברים…יש פה ח..חל..חלון אפשר לצאת מכאן!" השלושה הסתכלה אחורה,ובאמת היה חלון!מהר,כל אחד יצא בנפרד,וירדן הייתה למטה,ואז היה תורו של רוי לעלות..תמר נשארה אחרונה מבנים ועזרה לו,והוא ירד למטה בזמן שירדן תפסה אותו והוא הודה לה.בדיוק כשתמר ירדה,היא שמעה שהאיש בא לפתוח את הדלת של המקלט,והיא נתקעה בחלון כי עשתה תנועה לא נכונה!!ירדן,רוי וטום ניסו לעזור לה ושלחו לה ידיים,ובדיוק כשהאיש נכנס,הוא ראה שתמר יוצאת,והוא רץ לעבר החלון,אך לא הספיק לתפוס אותה… מהר הוא ייצא מביתו,וניסה לתפוס את הרביעייה…טום ראה את האיש יוצא מדלת ביתו,והוא אמר:"האיש ייצא!מהר תברחו!!" ישר החל מרדף בין האיש,לרביעייה בין רחובות העיר!טום עזר לרוי ללכת,והוא הודה לו..הרביעייה רצה במהירות והם הרגישו שהם נהיים חלשים,ומתעייפים אך הם לא הפסיקו לרוץ..בדרך תמר אמרה:ההרפתקה מתחילה שוב…". הם היו קרובים למרכז חנויות קטן,והם נכנסו אליו,שם הם נכנסו לחנות,אך לא יכלו לצאת ממנה…האיש הגיע,ובדרך נתקע בעגלת אוכל,אך הצליח להשתחרר,והילדים לא הספיקו לצאת מהחנות…האיש שמח ואמר:"זהו…נגמרו המשחקים"הוא התקרב אל הרביעייה,בזמן שמאחורה הגיע אליו האיש שהוא נתקע בעגלת האוכל שלו,והוא שבר על ראשו בקבוק זכוכית!האיש נפל,והילדים המשיכו לרוץ עד שהגיעו לביתה של ירדן,והם ניסו לא להראות שלא קרה כלום…הם רצו לשמור על הכל בסוד..כשנכנסו,הם ראו את אמה של ירדן הולכת בבית.ירדן,רוי,תמר וטום היו המומים…במיוחד ירדן!היא אמרה:"אמא…?" אמה הסתכלה עליה,ואמרה לה:"ירדני שלי!!אני כל כך התגעגעתי אלייך!לראות אותך!" ירדן אמרה:"אמא…אני לא מאמינה שהתעוררת!" ירדן החלה לבכות,וחבריה יצאו החוצה מהבית..לפני שסגרו את הדלת,ירדן שלחה את ידה ופתחה את הדלת ואמרה להם:"בואו תיכנסו גם אתם"והם נכנסו אחד אחד,ואמה של ירדן אמרה לכל אחד שלום,ואז מתי שטום נכנס היא שאלה:"שלום..רגע..מי זה?"ירדן צחקה והיא אמרה:"טום..הוא ילד חדש בכיתה.הוא חבר שלי.."האמא נדהמה ואמרה:"אבל לא רו..לא משנה..ברוך הבא טום!" טום הסמיק ואמר:"תודה רבה!" כולם התכנסו בסלון,והתחילו לעשות השלמת פערים לאמה של ירדן…על המצב בחטיבה..על בעלה שנעלם..וכמובן על ירדן..האמא לבסוף הודתה להם,והיא אמרה:"תודה רבה…עכשיו אני לפחות אדע הכל ובכך אדע איך להתנהל יותר טוב…תודה" הילדים חייכו,והם עלו לחדרה של ירדן.שם,הם התיישבו במרכז החדר במעגל,וירדן התחילה:"טוב..כנראה ששוב כמו שאמרה תמר,נכנסו להרפתקה.ואתה טום-להרפתקה חדשה וראשונה אם אפשר לקרוא לזה ככה.."כולם צחקו,והיא המשיכה:"אנחנו צריכים לברר מה האיש הזה רצה…מה המטרה שלו?ולפי מה שאמרתם לי תמר ורוי..שרוי הוא גאון בדברים האלה-אז מה אתה אומר?"רוי הגיב:"אני יכול לברר…אתם יודעים אבל איך?"כולם כמובן ענו שלא..חוץ מתמר שעמדה לצידו ואמרה:"אני כן יודעת…"היא קרצה לרוי והוא אמר:"מתי שאני ותמר הלכנו לבית שלך ירדן-כדי לבדוק את החשדות..הצטיידנו בכל מיני דברים…ברובים,במכשירי ציטוט זעירים.." ירדן אמרה לו:"אז מה שאתה רוצה לומר לי זה שבעצם השתלת לו את המכשיר ציטוט הזעיר??"רוי ענה לה:"בדיוק..מתי שחנקתי אותו הוא אפילו לא שם לב!והנחתי לו את זה על האוזן..עכשיו אני יכול גם לדעת בכל מקום איפה הוא נמצא וגם לראות!וגם מה שהוא אומר או שומע אני יכול לשמוע" כולם התפעלו ממה שהוא עשה,אפילו הם לא שמו לב לזה!ואז רוי ניגש למחשבה של ירדן,והוא תוך חצי דקה אמר לכולם:"הוא נמצא באותו מקום שהוא סגר אותנו בו…בבית שלו..והנה מה שהוא אומר"ואז הם שמעו קטעי מילים,בגלל שזה היה קטוע,והם הספיקו לשמוע אותו אומר:"אני…שוב צר…….את היל…ובמיוחד את הילדה….בגלל אמ….של.."טום אמר:"הבנתם מה הוא בעצם אמר?שהוא צריך שוב לתפוס אותנו או מה שהוא כזה…ובמיוחד איזו ילדה בגלל אמא שלה…" תמר אמרה:"בטח את ירדן!!אתם לא זוכרים שהוא אמר משהו על אמא של ירדן??ובאמת מה יש לו ממנה?"רוי אמר:"את זה אנחנו צריכים לברר…בטח יש איזה קשר…אנחנו לא נשאל את אמה של ירדן אלא ממש את האיש. אנחנו נקשור אותו ונוציא פרטים!בדיוק כמו שהוא עשה לנו!"כולם הסכימו עם רוי,וירדן אמרה:"חייבים אבל לעשות הכל די במהירות..שלא ייעשה משהו לפני"והם קבעו שמחר הם ייפגשו שוב וייקבעו מתי להפגש,איפה והכל…בינתיים הגיע ערב,וכולם ייצאו מביתה של ירדן ונפרדו ממנה לשלום..ירדן בינתיים נחה טיפה על מיטתה,ושמעה מוזיקה באוזניות.עברה שעה,ואמה אמרה לה:"ירדן בואי לאכול ארוחת ערב,מחר יש בית ספר"ירדן כמובן לא שמעה,ואחרי כמה פעמים שאמה אמרה לה את המשפט,היא התייאשה,ונכנסה לחדרה.ירדן הורידה מיד את האוזניות ואמה אמרה לה:"אני כבר כמה פעמים מנסה לומר לך שתבואי לאכול מכיוון שמחר יש בית ספר…קדימה בואי" ירדן הלכה אחרי אמא שלה,וכשבאה לשבת על הכיסא,היא שמה לב שיש כתם דם על השטיח שבסלון!.


תגובות (6)

תמשיך ומהררררררררררר
בבקשה
+5

24/05/2014 15:44

    תודהה!!!וואי חחח תודה לך באמת :)
    את מוכנה לפרק הבא….?
    כי…נראה לי שאת תהיי המומה ממנו ;)

    24/05/2014 15:45

ברור שאני מוכנה
אני נולדתי מוכנה.
אתה כותב מדהים וכל פרק הוא מותח עוד יותר

24/05/2014 16:00

מתי אתה מעלה עוד פרק אני כבר מתה לקרוא את הפרק הבא

25/05/2014 17:32
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך