batel-ben
זה רק חלק קטן מתוך ספר שאני עובדת עליו:)

נשיקה ראשונה

batel-ben 01/10/2017 1753 צפיות 2 תגובות
זה רק חלק קטן מתוך ספר שאני עובדת עליו:)

עיניה הצטלבו בעיניו והרצון להתקרב אליו עוד יותר כרסם בה בכול נים בגוף.
אדם הרים את אצבעו מכף ידה והניח את הכרית שלה על פניה באיטיות. ובתנועות רכות החל לצייר קו דמיוני לכול אורך פניה. הוא החל בגבותיה ועבר באיטיות אל עבר מצחה וקו שיערה, לא מפספס אף קונטור אפשרי.
אלה התמכרה להרגשה ונתנה לו את האפשרות לגעת בפניה בשחרור ועונג צרוף. היא עצמה את עיניה וחיכתה לראות לאן יעז להגיע.
"את בסדר?" הוא שאל בשקט, ממשיך עם אצבעו אל עבר גשר אפה. נשימתו מהולה בשלה והרגשה שקטה ונעימה אוחזת בשניהם.
"כן" היא פלטה וחיוך התנוסס על שפתיה.
אצבעו של אדם עברה בחלקלקות סביב שפתיה הדשנות והוורדרדות. היא חשה בחום שהפיצה קצה אצבעו ובצורך לסגור את שפתיה ולנשק אותה קלות. בנגיעה חטופה ועוטפת בשר שפתיה התנתקו מכרית אצבעו והרגשה חמימה עטפה את כול גופה וגברה עוד יותר עם כול פעימה של ליבה. נראה היה שאדם הופתע עוד יותר ממנה מן הנעשה. הוא הביט בה במבטו הכחול העמוק, כאילו ניסה לקרוא מתוכה את הרצונות שלה.
אלה התרוממה ממנו והביטה אליו ישירות, בוחנת את מבטו ואת פניו. היא קירבה את גופה אט אט אליו והרגישה את החשק העצום שהחל להיווצר בה לנשק את שפתיו המפתות. היא נשכה את שפתה התחתונה והישירה את מבטה אל תוך עיניו בביטחון. מלקקת את השפתיים במהירות כדי לתת לקשיחות שלהן להתמוסס.
אדם אחז בה בשקט והסיט את שיערה אל מאחורי אוזנה, ממשיך ליהנות ממבטה העוצמתי שהיה מרוכז כול כולו בו. הוא פלט חיוך בטוח ואמר בשקט בזמן שעבר עם אצבעו על שפתיה שוב "אני לא מאמין שאני עומד לומר את זה. אבל כול כך בא לי לנשק אותך עכשיו. אבל.."
אלה הביטה בו בשקט, מנסה לחשוב מה לומר או איך להתנהג עם מה שהוא מנסה לומר לה.
"אני פשוט חושב שכדאי שנחכה עם זה קצת" הוא אמר והעביר את אגודלו באיטיות סביב גבעות שפתיה בזמן שהיא מביטה בו בבלבול.
"אין לך מושג כמה שבא לי לטעום את הטעם של השפתיים היפות ביותר שראיתי מימי" הוא ציין בשקט ממשיך ללטף את לחיה בחום, מחכה לתגובתה.
אלה פלטה חיוך מתנצל ואמרה "אולי אחרי מה שקרה היום אתה צודק. אבל-".
היא אחזה בידו והפסיקה את טיולה סביב פניה, היא הקרבה אליו עוד קצת, מתגרה בסנטימטרים המתקרבים והקטנים בניהם. הרגשה חזקה של משיכה העפילה עליה הרבה מעבר למה שחשבה שתרגיש בשלב הזה.
היא התקרבה אליו את המעט שנשאר וכבלה את ידיו שלא יאחז בשיערה חלילה. פניה היו סנטימטר אחד הפרש מפניו, מרגישה את נשימתו על עורה ומתמכרת למבטו שננעץ בה ובחן אותה מקרוב. עיניה נעצמו מעצמן . שפתיה התקרבו אליו באיטיות כובשת. תחילה מגששות אחר הצורה המוכרת, הגבעות הנעימות שהיו עד לפני כמה שניות עוד בטווח הראיה. חום נעים בקע מן ההתחברות המידית של השפתיים. שפתיה נגעו כה קרוב לשפתיו, דוחקות אותן אחורה ומתגבשות מחדש בתנועות אדוקות. היא הרגישה את הלשון החמה שלו נוגעת בשפתה התחתונה באיטיות, מחממת ומרטיבה את גבעות הבשר הוורודות בתשוקה איטית. כול גופה יכול היה להרגיש את גלי המשיכה שעטפו אותה וגרמו לעורה להצטמרר. היא אחזה בשפתו התחתונה בשיניה בעדינות והרגישה את לשונה מתפרצת באיטיות. מחפשת אחר לשונו בהסתחררות של רגשות, דחפים ותשוקות. הכול נעשה בתזמון שהיא רצתה בו, כאשר היא יכולה לשלוט על האופן שבהם הדברים מתנהלים והכוח נמצא בידיים שלה. ואילו אדם התמכר לתחושה ונתן לה את מלוא השליטה בשלב הזה.
היא נשקה לו עם שפתיה ברכות, מדביקה את שפתותיהם זו בזו. רכות, רטובות וחמימות. בתשוקה חזקה דחקה אותו אחורה עוד יותר והרגישה את שפתיו מדביקות פערים ומחפשות אחר שפתיה שלה. כמו ריקוד זוגי מוצלח, כשאחד הוא שולט יותר ומחליט מאיפה מתחילים ואיך מסיימים והשני מתמכר להרגשה וזורם עם הלהט.
ריחו של אדם נכנס אל תוך נחירה ועטף אותה, הפעימות בגופה הלכו והתחזקו. היא הרגישה את החזה שלה מתחכך בחזהו, את החום שהצטבר בין שניהם ואת הרצון החזק של הידיים שלה ללפף אותו ולקרוע מעליו את כול הבגדים. שפתיה של אלה התרחקו מאלו של אדם באיטיות, היא הורידה את מבטה אל עבר ידיו שהיו כבולות תחת ידיה בכול הזמן בחוזקה והרגישה את הנשימה נעתקת ממנה.


תגובות (2)

וואו, מדהים!

02/10/2017 15:21
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך