Pnina2612love
זה הסיפור שכתבתי אני לא בטוחה שאני יעשה המשך אבל אם תרצו אני אשמח לעשות , תגיבו ותגידו לי מה דעתכן ,כי אם לא תגיבו אני אדע אם לעשות המשך או אם הכתיבה שלי בסדר או אם אהבתן את הסיפור אז אני מבקשת השמח לדעת את דעתכן!!! Pnina😍.

נשיקת שנאה 1

Pnina2612love 15/08/2018 833 צפיות 5 תגובות
זה הסיפור שכתבתי אני לא בטוחה שאני יעשה המשך אבל אם תרצו אני אשמח לעשות , תגיבו ותגידו לי מה דעתכן ,כי אם לא תגיבו אני אדע אם לעשות המשך או אם הכתיבה שלי בסדר או אם אהבתן את הסיפור אז אני מבקשת השמח לדעת את דעתכן!!! Pnina😍.

השמש האירה מחלון חדרי ושלחה קרניים חמימות לכול מקום אשר האירה,הציפורים צייצו וניגנו לי מנגינה נעימה לאוזן שהזכירה לי כמה אני אוהבת את הציוצים השקטים של הציפורים,העננים היו פזורים ברחבי השמיים הכחולים הבהירים וריח של יום חדש ניגלה לפניי,הבקרים הם הזמנים האהובים עליי ביום .יש אנשים שאומרים שהם יותר מעדיפים את הלילה ,אבל אצלי זה שונה כי הבוקר תמיד היה מועדף עליי,השמיכה הדקה שכישתה אותי רק הזכירה לי כמה אני אוהבת את הקיץ ואת ריחו המתוק של החופש. אימי נהגה לומר לי "החופשים הם רק סימן של התחלות חדשות" בכול פעם כשהייתי מגישה לה את תעודת סיום הלימודים שלי. הציונים שלי לא היו גרועים אף פעם .הייתי לומדת כול כך הרבה עד שראשי התחיל לכאוב,רוב ילדי הכיתה היו מכנים אותי"חנונית" או "לקקנית" כי הם היו חושבים שאני עושה זאת כדי שהמורה תאהב אותי ,ממש לא ,אני לא עושה זאת בשביל שהמורה תואהב אותי או שכול אחד אחר יואהב אותי ,אני עושה זאת לעצמי כדי שההורים שלי יהיו גאים בי.אם כבר אני מנתחת את המילים 'כול אחד אחר יואהב אותי' אז אני מתכוונת שחוץ מאחד ,הוא בחור ממש שונה זה הישמע לכם כמו סיפור אהבה או משהו כזה . אבל לא אצלי , קולטון זהו שמו .הוא שונה מכול הגברים שהיכרתי אני חושבת שהוא אפילו יותר שונה מרוב הגברים שבנות אחרות הכירו.לא הייתי אומרת שהוא רע או חסר לב אבל הייתי אומרת שיש בו משהו די שטני. לפני כמה חודשים הוא אמר שהוא לא רוצה שאני אסע במונית לבד ,אז הוא הסכים להסיע אותי במיני קופר שלו,זו היתה הפעם הראשונה שראיתי אותו כול כך נחמד אליי או אל כול בחורה אחרת. הוא שוביניסט ואת זה כולם יודעים.כשניכנסנו למכונית ,אני היתיישבתי לידו במושב הנהג.הוא לבש חולצה שחורה שישבה עליו ממש טוב ,בלי קשר , אני היתיישבתי במקומי בשקט חיכיתי רק שיתניע את הרכב ויסע ,אך לא הוא ישב שם בשקט והביט בי מזווית עינו.דממה מביכה הישתררה באותם רגעים והרגשתי דחף עז לשבור את השקט עם איזו מילה ,אך הוא הפריע לזה ,הוא הניח את ידו על המושב שלי מעל ראשי והביט בי ,הרגשתי איך הסומק מטפס על לחיי,הוא תפס קצווה מהשיער שלי והתחיל לשחק בה,תחילה ליפף אותה על אצבעו אחר כך סתם נגע בה ברכות ולאחר מכן רכן והריח את שערי ,כול הגוף שלי היתמלא צמרמורות לא הבנתי מה קורה איתו, הוא שפוי?,הוא היתרחק ושמעט את ידו משערי ,זה היה נחמד אך רק לכמה דקות ואז הוא שוב הפנה את מבטו אליי וזווית פיו העלתה והראתה לי שהוא מחייך אליי,גומות עמוקות ויפיפיות היו מונחות על לחייו והוא היה ניראה כול כך חמוד ואם לא היה מתנהג כמו שהוא מתנהג בחיים לא הייתי חושבת שמתחבה בתוכו משהו שטני ורשע,הוא רכן לעברי עט עט והסומק שבלחיי רק עלה ועלה לא הבנתי מה קורה ובטח מה הוא רוצה .הרמתי את מבטי אליו ,הרשתי לעצמי להביט בו למרות שהייתי סמוקה ולא הרגשתי בנוח ,אולי היה לי לכלוך על הפרצוץ וביגלל זה יכול להיות הוא מביט בי כך .אז מתוך הרגל פשוט שפשפתי את פניי כדי להוריד את הלכלוך הלא קיים ,לפתא הוא רכן מאוד קרוב לפניי כך שאפינו כימעט היתנגשו,הרגשתי את נשימותיו על עורי,הפנתי את מבטי לנעליי לרגע הן היו נראות כול כך יפות ,נעלי בובה עדינות בצבע ורוד חלש,הרגשתי את ידו מלטפת את פניי בעדינות יתר ,כבר לא יכולתי לספוג את זה יותר .למה הוא כול כך קרוב אליי,מה ניכנס בו? ,לרגע אחד הוא נעץ בי מבט חלומי, לא הבנתי ,אך כאשר שפתיו טפחו קלות בשפתי הבנתי , הרגשתי שזה חלום שמיתגשם להיתמזמז עם קולטון באוטו שלו .הרגשתי באותו רגע באיזה סרט רומנטי,נישקתי אותו חזרה בחוזקה,היתיישבתי עליו בכיסא הנהג כשהוא יושב עליו,היתנשקנו בלי הכרה,הדופק שלי עלה למיליון קמ"ש והמוח שלי הפסיק לפעול באותו רגע, קברתי את ידי בשערו החום המושלם שהיה כול כך מסודר לפני מספר רגעים, אבל אין מה לעשות כשאתה בוחר להיתמזמז דווקא איתי ועוד באוטו שלך אל תתפלא שתצא מפה כאילו עברת מלחמה,הוא נישק אותי בחוזקה חשבתי שיהיה בנינו משהו אחרי כול זה ,אבל לא לפתא הוא הושיב אותי בחזרה למקום שלי חגר את עצמו ,התניע את הרכב ונסע, הנסיעה הזאת היתה אחת הנסיעות השקטות בחיי ,הוא השאיר אותי סמוקה וקיצרת נשימה, עד שהעצר את הרכב מול ביתי והוראה לי לצאת מהרכב .יצאתי ללא מילים וכשהיסתובבתי כדי לראות שהוא עדין מאחורי , הוא כבר נסע , ויום למחרת הוא לא הוציא מילה על מה שקרה יום לפני במכונית שלו, וגם אני לא שאלתי,היתביישתי חשבתי שהוא ניגעל ממני או משהו כזה ,אבל זה עוד בסדר לפחות הוא הפסיק קצת להיתעלל בבנות , תמיד הוא היה אומר שבנות "הן רק פרצוף יפה , ללא מוח או חוט מחשבה" וגם תמיד הוא היה אומר שהוא שונאה בנות , הוא גם היה אומר שבנות הן היצור הכי פטפטן שיש . כול מילה רעה שהוא היה אומר לאחר מכן הוא היה מתעלל בנו , אבל אני עדיין לא הבנתי איך בנות מסתובבות איתו עדיין,לא משנה כמה מניאק הוא. וגם תמיד אחרי שהוא היה מסתובב איתן הוא היה אומר לי שבנות אוהבות שמיתעללים בהן , מזוכיסטיות כך תמיד היה אומר,שנאתי את זה שהוא היה צודק אך היתקשתי להאמין לזה. קולטון ,על פי רושם ראשוני ניראה בחור מקסים עם הרבה קסם אישי ,אכן יש לו קסם אישי והוא בחור מקסים,אך שטני, ואחרי שהמשיך להיתעלם ממני כך לאחר שהיתמזמזנו באוטו שלו זה כבר נימאס עליי אני לא אתן לו להמשיך להיתעלל בי ולא בכול בת אחרת. ירדתי למטה אחרי שהיתארגנתי הייתי צריכה ללכת לעבודה, אלו הימים האחרונים של החופשת הקיץ,אני עובדת במוסך. אין לנו הרבה כסף בבית אז אני עוזרת להורים שלי בהכנסות .לבשתי טישרט לבנה ,וסרבל בצבע ירוק חזק .אופנה אף פעם לא הייתה הצד החזק שלי וגם היא לא עניינה אותי . חטפתי לעצמי תפוח אדום מהמקרר ויצאתי מהבית ,הגעתי למוסך, גו'אן ניקה את השמשות של המכוניות המתוקנות,גו'אן הוא אדם בן ארבעים לפחות אך הוא ניראה יותר. תמיד חשבתי שהוא בשנה החמישים לחייו אך טעיתי."בוקר טוב " אמרתי כשזרקתי את התפוח שחיסלתי לפח ,נטלתי בידי סמרטוט והתחלתי לעזור לו בניקוי השמשות ,"בוקר טוב,אלרי" אמר כששפשף כתם מהזכוכית של הרכב האדום .אני עמדתי ושפשפתי את הרכב הלבן שהיה ניראה כמעט חדש,"אני רואה שתיקנת את המכונית הזאת סוף סוף" אמרתי ביראת כבוד, הוא חייך אליי בחזרה שערו הלבן רק ביגר אותו וזיקן אותו בעשר שנים מגילו,אך הוא תמיד הזכיר לי את סבי שניפטר לפני כמה שנים,גו'אן הוא המנהל של המוסך והוא גם האחראי עליי ועל עוד כמה עובדים, אך אני עובדת קבועה אצלו אין יום שאני לא מגיעה לעבודה, "עוד שלושה ימים את חוזרת ללימודים נכון?" שאל כשהיתעמק בשיפשוף הכתם. "כן,זה לא יהיה אותו דבר בלי לעבוד בבקרים" אמרתי בחיוך של עצב ,"את צודקת בהחלט,יהיה לי קשה לעבוד בלי העוזרת האישית שלי והקיטורים שלה על הבוקר ,אבל את מזכירה לי מאוד את הבת שלי לפני כמה שנים כשהייתה בגילך ,תמיד חייבת לעזור לי כאילו אני קשיש ואני בסך הכול אדם צעיר בן ארבעים" הוא צחק וגם אני "גו'אן אין יותר צעיר ממך " אמרתי ולא שיקרתי. גו'אן אומנם היה ניראה מבוגר .אך הנפש שלו היתה של אדם בשנות העשרים לחייו."רוצה לאכול משהו?" אמר כשהצביע על הקערת הכריכים,"כן ברור שאני רוצה לאכול משהו זה ניראה כול כך טעים" אמרתי והיתקדמתי לכיוון קערת הכריכים . חטפתי לי אחד ונגסתי בו.ישבנו שם שעות,ניקנו את המכוניות המתוקנות.תיקנו את המכוניות עם הבעיות . ואני חיסלתי אני חושבת את כול הקערה אבל גו'אן אמר שזה בסדר כי אני בגיל התבגרות וצריך לצמוח צחקתי כשאמר את זה .זה היה נישמע כאילו הוא אומר במילים אחרות "ילדה שמנה סיימת לי את כל הכריכים " אבל גו'אן הוא אדם טוב אפילו אם היתכוון לזה אני סולחת לו כי לו יזיק לי להוריד שניים או שלושה קילוגרמים. אחרי שסיימנו את העבודה . גו'אן פרס שמיכה על הריצפה בכניסת המוסך וישבנו בשמש ,ושמענו שירים ישנים ברדיו שלו.ראיתי מכונית מיני קופר לבנה נעצרת ליד המוסך . ואז הוא יצא משם מהדלת של מכוניתו .בא באיחור אופנתי מהסרטים ,קולטון, הוא גם עובד איתי ,הוא אתחיל לעבוד יומיים אחרי תחילת חופשת הקיץ ,את האמת אם הייתי בחורה אחרת שמאוהבת בו הייתי מתעלפת מכול תזוזה שלו . אך ביגלל שאיני בחורה אחרת אני לא אתעלף בחיים מכול תזוזה שלו. למה? כי הוא שוביניסט מניאק. אבל אני עדיין אוהבת אותו. "סליחה על האיחור" אמר כשהיתקדם עלינו ונעצר לידי. והינה עכשיו אני יגיש לו את רשימת הקללות שלי נגדו ,כי אחרת הוא יתחיל את רשימת הקללות שלו נגדי,וזה לא ייגמר בטוב ,הבטתי בו בכעס ,פתחתי את פי כדי להתחיל לומר את הקללות כמו מתוך רשימת קניות ,אך לא יכולתי.


תגובות (5)

תמשיכייייייי הסיפור מושלםםםםם!!!!!!!
אני במתחחחחחחח!!!!!

25/08/2018 20:32

    שמחה שהסיפור מעניין ,אני בדיוק עובדת על ההמשך אני אשתדל לעלות אותו בהקדם האפשרי ,תודה על תגובתך חיממת את ליבי😍

    25/08/2018 23:36

אין בעד מה יפהשלייי אני מתה כבר להמשך תודהההה!!!

26/08/2018 04:54

פנינה חשבתי שאת יפה שלייי 😜 סתם… פנינה הסיפור מושלם! וסגנון כתיבה שלך מושלם את קצת מזכירה לי את הכותבת של הקיץ… ואת של אודם ספיר וברקת …. ביחד שילוב יפה סיפור באמת מושלם !!!!ממני 5 דירוגיים בקליל 💕😘

27/08/2018 16:09

    תודה חיים שלי מקווה שזה טוב קיבלתי השראה מהטובות ביותר 😉. קראת את שני ההמשכים??? זה לא הכול!!!

    27/08/2018 16:52
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך