Pnina2612love
פרק 8!!!!!!!! כן,אנשים !!!!! וואו פרק מהממם אני אישית אהבתי מקווה שגם אתם אשמח לשמוע מה אתם חושבים ,לקח לי ים זמן לעבוד על הפרק הזה אז אני אפסיק לחפור וקריאה מהנה!!!! (תגובות אני רוצההה מלאאא!!!!) אוהבת .pnina😍

נשיקת שנאה 8

Pnina2612love 06/09/2018 628 צפיות 7 תגובות
פרק 8!!!!!!!! כן,אנשים !!!!! וואו פרק מהממם אני אישית אהבתי מקווה שגם אתם אשמח לשמוע מה אתם חושבים ,לקח לי ים זמן לעבוד על הפרק הזה אז אני אפסיק לחפור וקריאה מהנה!!!! (תגובות אני רוצההה מלאאא!!!!) אוהבת .pnina😍

אני מודה שהשאלה של קולטון הפתיעה אותי מאוד ,הוא שאל אותי אם מיתחשק לי לעשות משהו הערב,אני ממש מקווה שהוא לא מתכוון למה שאני חושבת שזה .לא ידעתי מה לענות לו, אם אני אגיד לא, אז הוא היתרגז והוא ילך ואם אגיד לו כן ,אני לא אדע מה הוא רוצה שנעשה,"לא אכפת לי ,אם אתה רוצה שנעשה משהו ,אז בסדר " אמרתי מקווה שהוא היתכוון רק להיסתובב איתי או משהו כזה ,הוא נעמד ,רכן מעליי והושיט לי יד לסייע לי לעמוד גם כן ,כשנעמדתי הרמתי את הז'קט שלו והחזקתי אותו בשתיי ידי.הנסיעה עברה בצורה רגועה ,אני השקפתי דרך החלון ,מתבוננת על הרחובות המוארים באור המעומעם של פנסי הרחוב ,עברנו על פני חנויות,פארקים,מועדונים,וכול המקומות שעברנו היו בכיוון לבית שלי,למה הוא לוקח אותי הביתה?!?,הסטתי את עיניי מהחלון והיסתכלתי על קולטון ,הז'קט שלו היה מונח על המושב שהוא יושב עליו,ותוך כדי הנסיעה קולטון גירד את עורפו,והיה ממוקד בנסיעה כאילו אני לא יושבת לידו.הוא ניכנס לחניה של ביתי ,"קולטון למה עצרת בבית שלי?" שאלתי וקיווצתי את גבותי בהבעה של "אני לא מבינה" הוא היסתכל עליי ,לאחר שהוא כבר אחנה את האוטו,הניח יד על פיו והיתעתש ,היה זה קול ממש חמוד, פרצתי בצחוק ,"הידבקת אותי" הוא אמר ומחה את ידו על מכנסיו,גיחתי "אתה זה שבחר לנשק אותי בזמן שאני לא מרגישה טוב" ציינתי הוא גילגל עיניים "נכון,אבל חשבתי שאת הרגשת יותר טוב אז הרשתי לעצמי לנשק אותך" הוא הסיט את מבטו והשקיף דרך החלון,ואז חיוך זדוני עלה על שפתיו וחשף את גומותיו המהממות ,הוא היפנה את מבטו אליי שוב ,"אבל את זאת שהמשיכה לנשק אותי" אמר כשהחיוך עדיין מרוח על פניו.לחיי היתלהטו ."קולוטון למה עצרת ליד הבית שלי?" שיניתי והוא יצא מהרכב ואני אחריו ,הוא נעל אותו והיתקדם לכיוון ביתי,מה הוא עושה לעזעזל?."יש לך מפתח?" הוא שאל כשנישאן על מפתן הדלת וחיכה שאפתח ,הכנסתי יד לכיסי הוצאתי את המפתח ופתחתי את הדלת ,כשניכנסתי,הבית היה חשוך ,קולטון ניכנס אחריי וסגר את הדלת ,אני גיששתי אחר מתג האור ,הרגשתי זוג ידיים גדולות עוטפות אותי במותניי והבל פה חם על עורפי,גוף חסון מצמיד אותי עליו מסובב אותי ומצמיד אותי לקיר ,לא יכולתי לראות מפני שהיה מאוד חשוך ,יכולתי לראות רק דמות אך מה שלא יכולתי לראות זה מי זה, "קולטון?" לחשתי והוא אחז עדיין במותני י"מה?" אמר חרישית ,"מה אתה עושה?" שאלתי כשראשו טמון בצווארי ,"אני רוצה …" הוא אמר בקול חלוש ,וזה בדיוק מה שחשבתי,ידיו החליקו ממותני לכיוון המכנס שלבשתי וידי החזיקו את ידיו עוצרות אותו ,אני מפחדת,"קולטון ,אני יכולה להוריד את הנעליים? ,הן מכאיבות לי" שאלתי כשקולי רועד ,באמת נעליי הכאיבו לי ,"לא" הוא אמר בפשטות ואחל לנשק את צווארי. החושך היה מפוזר ברחבי הבית ,והחלונות היו פתוחים מעט , כך ששמעתי את קולה של הרוח השורקת וכך גם יכולתי לראות את דמותו של קולטון "אני יכולה לפחות להדליק את האור?" שאלתי וקולי עדיין רעד,הוא הפסיק לנשק את צווארי "לא" אמר בקול נוקשה ואני בנתיים חשבתי על עוד שאלות לשאול אותו ,הוא הסיר את השרשרת שעל צווארי וזרק אותה על הריצפה בתנועה איטית והמשיך לנשק את צווארי ,"אממ…אני יכולה להרים את השרשרת?" שאלתי וידעתי שזה כבר יעצבן אותו "לא" הוא אמר בקול קצת נירגז,הוא החזיק בידי ,וזרק אותי על הספה שהיתה מאוד קרובה לקיר שהוצמדתי עליו לפני מספר רגעים.הוא שכב מעליי,והמשיך לנשק את צווארי ,ומפי יצאו אנחות קטנות ,ידו האחת היתה מונחת ליד ראשי וידו השניה ניכנסה מתחת לחולצתי ,מצחי היה מיוזע מרוב לחץ ,והצמרמורות רק היתגברו ,"קולטון ,מספיק"אמרתי ונשכתי את שפתיי , "מותר לי לעשות מה שמיתחשק לי,את חתיכת טיפשה" אמר וקולו היה שטני ,כאב חד עבר בחזי והזכיר לי שהכול הוא שקר אחד ענק ,קולטון הישתמש בי,שוב,הוא שקרן ,ואני בטוחה שהוא לא הרגיש אליי כלום ,דמעות ניקבו מעיניי ,וזלגו במורד לחיי,בכיתי בשקט לא רציתי שישמע אותי ,הוא משך את חולצתי מעליי ,ואחל לנשק את בטני ,מצד ראשון רציתי שיראה את דמעותיי אך מצד שני זה לא יעניין אותו,אנחות מיוסרות יצאו מפי ,הוא הפסיק לנשק את בטני ,ולאחר מכן הרגשתי את הבל פיו על לחיי ,שפתיו ניצמדו לשפתיי והדמעות זלגו ללא הרף ,הוא נינתק ממני ועביר את אצבעותיו על לחיי הרטובות מדמעות כדי לנגב את דמעותיי,"למה את בוכה?" לחש ,ואני היתייפחתי "אני לא רוצה יותר,נימאס לי ,אני לא יודעת מה אתה מרגיש כלפיי ,אני לא יודעת מה אתה מרגיש בלי שום קשר ,אני לא יודעת אלייך כלום ,ואתה משחק בי כאילו אני בובת סמרטוטים ,אני לא יכולה יותר" כבר פרצתי בבכי ,והוא שתק ,הוא נישכב על גבו ,משך אותי אליו ,וכרך את זרועותיו סביבי ,הוא פשט את חולצתו מעליו מכיוון שהיה חם,כך שפלג גופו העליון היה חשוף ,וראשי היה טמון בחזהו,נתתי לדמעות לשטוף אותי,הוא ליטף את שיערי כשאני מחובקת אליו,"אני מצטערת" אמרתי בקול צרוד והוא השתיק אותי,הוא הצמיד את שפתיו לשפתיי,ונישק אותי נשיקות מתוקות,שמעתי את הלב שלו דופק,הרגשתי אותו כאילו הוא נימצא בבעלותי ,הוא חיבק אותי חזק.אני יודעת שלא נתתי לו את מה שהוא רצה ,אך פחדתי מאוד ,לא רציתי לעשות איתו כי לא רציתי שיום אחרי זה יתעלם ממני או יגיד שקיבל את מבוקשו ,הוא הניח את סנטרו על ראשי ואני שכבתי עליו,מחובקת ונימצאת בין זרועותיו ,הרגשתי כול כך מוגנת,"בפעם הבאה אני רוצה…" אמר אך הישתתק ,אני חושבת שזה ביגלל שהיתחלתי לנשק את צווארו ללא הרף ,חיזקתי את החיבוק והרגשתי איך הלב שלו מעיץ בחזהו,"אני אוהב אותך" אמר ועיניי ניפערו לרווחה.


תגובות (7)

עם הוא כול כך אוהב אותה למה הוא מניאק כולכך ומתנהג עליה כאילו היא איזה צעצוע לתשוקותיו וכשלא מתחשק לו אותה יותר הוא פשוט זורק.?מה הבעיה שלו?

06/09/2018 23:21

אני במתח תמשיכי!

06/09/2018 23:21

צודקת, חייב המשךך!!

07/09/2018 10:14

אהבתי מאוד את הסגנון כתיבה שלך אבל לעזאזל למה הוא כזה מניאק באמת?!

14/10/2018 00:20

    חחח זה חלק מהסיפור 😉 זאת הדמות שלו😉😉😉

    14/10/2018 00:49

את לא הראשונה שאומרת לי את זה,שמחה לשמוע☺😊

14/10/2018 00:50
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך