נתי ושירן-פרק 12

time machine123 27/09/2018 466 צפיות אין תגובות

שירן ירדה במדרגות ולא היה אכפת מכלום, אפילו לא מנתי שעמד מול הדלת וחיכה שהיא תפתח לו .

היא פשוט נכנסה למכונית ונסעה כמה שיותר מהר שהיא יכלה, לא משנה לה לאן .

היא רצתה לשכוח מנתי , מנטלי ומכולם . פשוט באותם הרגעים הללו היא לא רצתה לראות אף אחד.

היא הייתה שבורה מכך שנתי החליט להיפרד ממנה . עד שפתאום המכונית איבדה שליטה והיא התנגשה במכונית שחלפה לידה והתפוצצה באוויר לשניים.

שירן שהייתה בפנים המכונית , נהרגה במקום.

נתי היה מיואש מכך ששירן נעלמה . הוא הצטער על מה שהוא עשה לה. אבל זה היה מאוחר מידי.

הוא לא ידע ששירן הייתה מתה . הוא לא ידע את נפשו מרוב צער.

במקום היו הרבה אמבולנסים והרבה צוותי עזרה ראשונה. הדבר הראשון שהם עשו היה לחלץ את גופתה של שירן מן המכונית השרופה העומדת להתפוצץ.

שירן הייתה כולה שרופה ומפוחמת , הם הבינו שמן הסתם הם לא יצליחו להציל אותה עכשיו.

נתי השקיף לעבר המרפסת וראה שמכוניתו נעלמה . יכול להיות שמישהו לא שם לב ולקח לו את המכונית שלו.

אלוהים , אולי שירן השתמשה במכונית שלו?

הוא רץ לעבר הכביש והוא הבחין שהיו שם אמבולנסים ופרמדיקים , הוא ראה את שירן שוכבת כאילו היא הייתה חסרת חיים.

נתי רץ לעברה כדי לבדוק מה בדיוק קרה לה.

" סליחה , זאת אשתי ששוכבת כאן חסרת הכרה? פשוט עמדנו להתרגש , ובסוף זה לא יצא לפועל. אני צריך שתגידו לי ששירני בסדר, ששירן שלי עדיין בחיים, אני לא רוצה כל כך לאבד אותה.

תגידו לי כבר מה קורה איתה?" אמר נתי בייאוש ונפל על הרצפה כשהוא התחיל לפרוץ בבכי תמרורים.

" תגיד לי , בחור מי אתה בשבילה?" שאלה הפרמדיקית והוציאה את הפנקס כדי להוציא את הפרטים לגבי שירן.

" אני הייתי הבעל שלה , מה איתה , זה מכבר חצי שעה אני מצפה לתשובה . אני רוצה לדעת מה יש לה." קרא נתי בתסכול ונאנח.

" אז תדע שהיא כבר לא בחיים , צר לי להגיד לך שהיא נפטרה." אמרה הפמרדיקית בחיוב.

נתי הרגיש שהוא איבד את התקווה האחרונה שהייתה לו בחיים האלה, הוא התעלף ולא ידע מה הוא יעשה בלעדיה.

" לא , שירן! למה מתת? מה אני אעשה עכשיו בלעדייך." אמר נתי בטון מיואש .

נתי צעק בקולי קולות . עכשיו הוא לא היה יכול להחזיר אותה אליו.

כאשר הוא התקרב להיפרד בפעם האחרונה משירן . הוא נגע בידיה והן היו קרות וכחולות כאילו לא היו בהן שום סימן של חיים.

נתי הרגיש שהוא עשה טעות ענקית בכך שהוא החליט להתגרש משירן , ועכשיו הוא משלם על תוצאות מעשיו.

מוריה שהגיעה למקום ראתה כל כך הרבה אמבולנסים ופרמדיקים.

היא ראתה את נתי שוכב לצד שירן המתה.

היא לא האמינה למראה עיניה. לפני רגע , היא הייתה לבחורה הכי מאושרת ביקום.

היא רצה לעברו והתנפלה עליו.

" בגללך שירן מתה! בגללך איבדתי את החברה הכי טובה שלי! בגללך היא מצאה את מותה , למה לקחת לי את החברה הכי טובה שלי , למה?" הטיחה בו מוריה בזעם והיא הייתה שבורה ממותה הטראגי של שירן.

" תקשיבי , לא התכוונתי לפגוע בשירן, אני מצטער. אבל עכשיו מאוחר מידי מכדי לעשות משהו

שירן מתה. שירן שלנו כבר מתה.

אני לא יודע עוד מה להגיד.." אמר נתי במבוכה ולא חייך בכלל.

" אל תגיד כלום , כי אתה האשם היחיד במותה של שירן. איך תסתכל לי בעיניים ותגיד שלא פגעת בה.

אתה יודע מה? אל תגיד לי כלום.

כי אני לא סולחת לך בחיים על כך שבגללך חברה הכי טובה שלי מתה.

אני מאוד עצובה!" אמרה מוריה בקול שבור.

נתי שתק ולא אמר כלום. הוא ידע ששום דבר לא יצדיק את מה שהוא עשה לשירן.

הוא הביט על מוריה בשקט.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך