נתי ושירן-פרק 2

time machine123 13/09/2018 494 צפיות אין תגובות

שירן לא נרדמה כל הלילה כי היא חשבה כל הזמן כמה מקסים נתי שאירגן לה את ההפתעה הכי מהממת בעולם.

היא קמה מחויכת והביטה בו ממושכות.

נתי עדיין היה שקוע כל כולו בתרדמה עמוקה. יהיה לה מאוד קשה להעירו מוקדם בבוקר.

היא הסתכלה עליו היטב , הביטה על העיניים הירקרקות –הכחולות האלה , המושלמות שמרוב שהן זהרו בחושך היה אפשר לטבוע בהן.

נתי שהרגיש שכבר הגיע הצהריים פקח את עיניו בבהלה.

" מה השעה עכשיו? אנחנו חייבים ללכת למסיבה במועדון. החברים שלי לא היו מוותרים על מסיבה כזאת." אמר נתי בהרהור וכעבור כמה דקות אחודות הוא היה לבוש.

" בטח , גם חברות שלי יבואו לשם." קראה שירן בביטחון והלכה אף היא להתכונן. היא הסירה את הפיג'מה עם ההדפס של מיקי המאוס שהיא לבשה והחליפה לשמלת ג'ינס משופשפת.

כשנתי ושירן הגיעו למועדון , הם היו מאושרים עד הגג.

חבריו של נתי גררו אותו לתוך הרחבה , בחורה אחת עם שיער חום בהיר לא הפסיקה להתבונן בו לרגע.

בו ברגע , היא רצתה לראות אותו מקרוב.

שמה היה נטלי והיא הייתה מבקרת תמידית במועדון הזה בחיפה. אבל לראות יופי כזה כמו של נתי , היה כמו משב רוח מרענן בשבילה.

היא החליטה לגשת אליו ללא כל מחשבה יתירה.

היא שלחה אליו " עיניים" ומאותו רגע היא כישפה אותו בשיטות המיוחדות שלה.

" שלום , אני נטלי , ומה השם שלך?" שאלה אותו בחיוך המקסים שלה.

" שמי נתנאל. את יכולה לקרוא לי " נתי"." אמר נתי והביט בה בחיוך מבויש.

" נתי , וואו איזה שם מהמם יש לך. אפשר לשאול אותך שאלה ?" קראה נטלי בביטחון מופרז.

" כן , את יכולה לשאול אותי כל דבר." ענה נתי בחיוב.

" יש לך חברה? רק רציתי לדעת אם אתה פנוי לזוגיות. " שאלה נטלי וצחקה .

מוריה הבחינה שנתי מדבר עם מישהי אחרת, איך זה ייתכן?

" לא , אני כרגע לא פנוי . יש לי חברה ואני מאורס ." אמר נתי בחיוך נבוך.

" אה , חבל!" היא אמרה בכנות מעושה , היא לקחה צעד קדימה ונישקה אותו בפתאומיות .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך