נתי ושירן- פרק 3

time machine123 13/09/2018 527 צפיות אין תגובות

מוריה הפנתה את מבטה לעבר שירן ששתתה כוס בירה וישבה ליד הדלפק.

היא תהתה עד כמה שתיקתה תחזיק מעמד.

היא רצתה לגשת אל נתי , שניתק את נטלי ממנו והרחיק אותה כדי ששירן לא תראה אותם ביחד.

אבל אז שירן התקדמה עם חברותיה לעבר הרחבה. נטלי שוב נצמדה אל נתי ונישקה אותו בשנית.

שירן ראתה את נתי ונטלי מתנשקים ולרגע היא חשבה שהיא רק מדמיינת דברים שטותיים.

הייתכן שנתי מתנשק עם מישהי אחרת?

היא לא הבינה איך זה יכול להיות דבר כזה.

נתי דחף את נטלי הצידה וכאשר הוא הבחין בשירן , הוא לא ידע שהיא ראתה אותם מתנשקים.

שירן יצאה החוצה כשהיא בוכה ונתי ניסה לרוץ אחריה. מוריה השיגה אותו ואמרה לו שיעזוב במנוחה את שירן.

" אתה אידיוט! ראיתי אותך מתנשק עם מישהי אחרת! איך אתה יכול לבגוד בשירן ככה? אתה מבין שראיתי אתכם ביחד. אני לא יודעת איך אני יכולה , בכלל מסוגלת להביט לשירן , החברה הכי טובה שלי בעיניים. מה אני אומרת לה עכשיו? שהחתונה שלכם מבוטלת?" אמרה מוריה בתוקפנות והביטה על נתי בעיניים מלאות זעם.

" לא , מוריה. אל תגידי לה כלום. מבחינתי אני עדיין מאורס לשירן ועוד שבוע , בדיוק עוד שבוע מהיום אנחנו אמורים להתחתן. תבטיחי שאת לא אומרת דבר וחצי דבר ממה שקרה כאן הערב?" שאל נתי שהיה מיואש לחלוטין.

" אני לא יכולה להבטיח לך שום דבר. הייתי שמחה עד השמיים כששמעתי שאתה ושירן עומדים להיות חתן וכלה. ועכשיו? מה עליי להגיד לה עכשיו? אני אצער אותה רק ממה שאני יכולה לספר על מה שקרה כאן הערב. ואל תחשוב שהיא תרצה לסלוח לך על זה , ועוד על נשיקה עם מישהי אחרת.

שיהיה לך המשך יום טוב!" אמרה מוריה ברוגז ופניה היו סמוקות ואדומות כל כך עד שהיו בטוחים שהסומק בלחייה נעלם לכמה דקות אחדות.

נתי לא ידע מה לעשות עם עצמו מרוב שהוא היה עצוב בגלל שירן.

זה אומר שמעכשיו הכול תלוי במה ששירן מחליטה.

הכול היה יפה עד שהנטלי הזאת באה והפכה את כל מה שנתי הרגיש וידע עד עכשיו.

הוא תוהה מה יהיה עכשיו על הקשר שלו עם שירן כרגע? איפה בדיוק הוא נתקע ואיך בכלל הוא יכול להתקדם קדימה מכאן.

שירן הייתה מרוסקת ושבורה , היא לא ידעה איך היא יכולה להתנחם כעת שהיא ראתה את נתי מתנשק עם מישהי אחרת.

נועה , אלין וגם כל חברותיה הטובות לא יכלו לעזוב אותה לבד.

" שירן , אל תבכי. בבקשה. אני לא אוהבת לראות אותך ככה במצב הזה. את בטוחה שראית את נתי? אולי זה היה מישהו אחר שאותו את בכלל לא מכירה?

תירגעי, נתי הציע לך נישואים ותראי לאן הגעתם היום. אני מבטיחה לך שמה שראית זה בטח לא נתי, זה היה בחור אחר שהתנשק איתה , עם הבחורה הזאת." אמרה נועה בביטחון.

" לא , נועי . זה היה נתי. ראיתי אותו מתנשק איתה? עוד שבוע וקצת אנחנו אמורים להיות מתחת לחופה והוא היה אמור לקדש אותי ולשבור את הכוס.

אבל זה לא יקרה. לעולם לא חשבתי שנתי יכול לפגוע בי , ונפגעתי ממנו כל כך חזק.

תדעו שמה שאתן תאמרו כדי להרגיע אותי לא יעזור." אמרה שירן בקול שבור.

היא לא הבינה למה נתי עשה לה את זה. למה הוא התנשק איתה שם במסיבה במועדון?

היא ראתה אותו שם עם בחורה אחרת , היא חשבה שהוא הפסיק לאהוב אותה.

נתי היה אבוד במחשבותיו ולא ידע איך הוא יכול להיחלץ מהבור ששקע לתוכו.

הוא עדיין אהב את שירן אבל הנערה הזאת הייתה כל כך יפה , עד שהוא היה מוכן ללכת עד הסוף כדי להצליח במשימתו ולכבוש אותה.

הוא לא הפסיק לחשוב על שירן , אבל גם הוא לא יכול שלא להיזכר בנשיקה שלו עם נטלי , הבחורה שכישפה אותו עד כדי בלבול מוחלט.

הוא שאל את עצמו כמה זמן יקח לו עד שהוא ישכח את שירן ויתאהב בנטלי.

אבל הוא לא היה מסוגל להשתלט על רצונותיו כלפי נטלי , היא הייתה כל כך מושכת וכל כך יפה. הוא רצה בה מאוד מאותו הרגע שהיא נכנסה כמו רוח סערה לתוך ליבו.

הוא לא ידע כבר מה לעשות . זה שיגעון.

מצד הוא אהב מאוד את שירן , אבל הוא גם היה חייב לדעת שנטלי מצאה חן בעיניו.

נתי הרגיש שהוא כבר מבולבל ולא ידע במי לבחור , האם לבחור בשירן או בנטלי.

נתי הסתכל על עצמו במראה , הוא זכר איך הוא הציע לשירן להתחתן איתו מול המשפחה שלה והמשפחה שלו.

הוא ידע כמה הוא יכול לשבור אותה כאשר תעלה בליבו ההחלטה להיפרד ממנה לתמיד.

הוא אהב את שירן באמת. אך הוא לא היה מסוגל לרמות את הלב שלו.

הוא היה חייב להיות כנה עם מה שהוא מרגיש לנטלי. הנשיקה הזאת בלבלה אותו , כאילו הוא מעולם לא היה החבר של שירן.

כאילו הוא מעולם לא הציע לו נישואין.

שירן סירבה לצאת מהמיטה וחברותיה התייאשו מהניסיונות להרגיע אותה ולנסות לנחם אותה.

מוריה לא ידעה אם היא תוכל לשתוק עוד ולחפות על השקר הנוראי והנבזי של נתי.

כאשר היא ראתה אותו מתנשק עם מישהי אחרת.

היא הרגישה איך השמחה מתחלפת בתחושת גועל.

היא הייתה כל כך כועסת שהיא ידעה שהיא יכולה לשבור את שירן חברתה מחדש אם היא רק תספר לה את האמת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך