נתי ושירן-פרק 5

time machine123 16/09/2018 580 צפיות אין תגובות

נועה ואלין החליפו מבטים . מוריה שלחה אל נעמה מבט מובך וחייכה אל שירן.

פניה של נועה האירו , היא נשמה אויר מלוא ריאותיה ורק אז אמרה : " בטח שכן , אני אהיה שם כדי לשמוח בשמחתך. אני אעשה שמח עד שתשכחי מכך שנתי בגד בך. תראי , שירן , אני מאוד שמחה שאת מתחנת עם נתי , חיכית ליום הזה כל כך הרבה זמן.

ועכשיו אני מצפה מאוד ליום החתונה. מזל טוב לך ולנתי , הזוג המאושר!" קראה נועה בחיוך מקסים , ניגשה אל שירן וחיבקה אותו חזק.

" אמן ואמן , כן יהי רצון!" אמרה אלין בחיוך ביישני.

" תודה , תודה! בנות . אני כל כך מתרגשת. אני מקווה מאוד שאראה אתכן גם בחתונה שלי. " קראה שירן באושר ומרוב שהיא הסמיקה היא הביטה על חברותיה מובכת ונרגשת כאחד.

" בטח שנבוא . לא נפספס את החתונה בעד שום הון שבעולם. אני כבר מחכה לראות אותך בשמלת כלה. אלוהים , חברת ילדות שלי מגן שושנים מתחתנת . זה הדבר הכי מרגש בעולם. לא?" שאלה אלין בהתלהבות וניגשה אל שירן שהחזירה לה מבט נבוך.

" כן , ממש מרגש. אני הולכת להתחתן עם נתי. ואני מקווה שכך זה יהיה. אני כל כך מאושרת! גם אתן , לא?" אמרה שירן נרגשת מהעובדה שהיא מתחתנת עם נתי.

" בטח שאנחנו מאושרות ביחד איתך , שירני. זה היום הכי מיוחד בחיים שלך. " אמרה מוריה בחיוך של ניצחון.

נתי בילה יום שלם עם חבריו שעשו לה שמח לפני שהוא יתחתן עם שירן.

הוא היה חייב להודות שלמרות שהוא הבטיח לחברות של שירן שהוא אכן יתחתן איתה.

הוא לא הפסיק לחשוב על נטלי , ועל הנשיקה היפה שהייתה ביניהם. זה היה כל כך קסום , מרגש ומסוכן גם ביחד.

הוא הרגיש שהוא התחיל לאהוב את נטלי . שירן עדיין הייתה חשובה מאוד בשבילו.

" למה הבאתם אותי לפה?" שאל נתי במבוכה.

" מה זאת אומרת למה כדי לחגוג לך שאתה עוד מעט נשוי עם אשתך לעתיד , שירן. תפסיק לחשוב מחשבות טיפשיות ותשמח ביחד איתנו . מה קרה , אחי?" שאל מישל שהיה שרוי בהלם.

" בטח שלחגוג. אני מאוד שמח . על כך שאני מתחתן עם שירן. זאת הולכת להיות החתונות אחת המרגשות. אפילו עכשיו שאני אומר את זה בקול. זה מאוד מרגש אותי.

ואז היא תהיה שירן נאמן, אשתי." אמר נתי בקול מתרגש אבל בלב הוא הרגיש שהוא רצה להיות עם נטלי.

" אתה ממש נראה מתרגש. מה קורה? על מי אתה חושב עכשיו?" שאל מישל והבחין שעובר על נתי משהו משונה ובלתי רגיל.

" נתי , אתה לא נראה כמי שבטוח שהוא עומד להתחתן. אם קורה לך משהו, אתה יודע שאתה יכול לשתף אותנו.

אתה לא רוצה להתחתן עם שירן? חשבתי שאתה באמת אוהב אותה." קרא מישל בבלבול ולא הבין כל כך מה קורה.

" טוב , זה לא שאני לא אוהב את שירן או משהו כזה. אני פשוט מבולבל לאחרונה. במסיבה שבמועדון , התנשקתי עם מישהי אחרת. היא כל כך יפה ומושכת. לא ידעתי מה לעשות עם החתונה , האמת שאני מרגיש שאני רוצה לנסות להיות איתה.. כאילו עם נטלי. היא כישפה אותי , ומאז היא לא יוצאת לי מהמחשבות." אמר נתי וחייך חיוך ואז הוא חזר להיות רציני.

" זה נשמע יותר חמור ממה שחשבתי. עוד פחות מיומיים , אתה תעמוד מתחת לחופה עם שירן ועד אז אני מבקש ממך לשכוח את הנטלי הזאת. פשוט תפסיק לחשוב עליה. זה מה שאתה חייב לעשות, אחרת שירן עלולה לא לסלוח לך על הבגידה שלך עם נטלי , אם אתה עדיין אוהב את שירן , כולנו יודעים איך זה עלול להיגמר אם היא תדע באיזשהו רמז שהתנשקת עם נטלי." אמר תמיר וטפח על שכמו של נתי.

" אתה צודק. אני צריך לברך אותך על כך שאתה רוצה שאתחתן עם שירן. אני אוהב את נטלי אבל אולי כדאי לשים לזה סוף.

איזה אושר אני הולך להתחתן עם שירן ועז אז אני מקווה שפשוט אפסיק לחשוב על נטלי ועל הנשיקה המושלמת שהייתה לי איתה.

זאת אכן פנטזיה אסורה , ואני לא אחשוב עליה יותר כדי שלא אפגע בשירן.

זאת הולכת להיות חתונת החלומות. אני מקווה שאני אראה אתכם שם. אתם חברים שלי , אז תהיו מוכרחים לבוא לחתונה שלי." אמר נתי בחיוך של ניצחון.

נטלי וחברותיה ישבו בגן השעשועים.

" הוא היה מהמם באופן מושלם, הנשיקה שלי איתו הייתה דבר שאני לא זוכרת שקרה לי משהו כזה מאז שהיה לי מישהו רציני. אני אדאג להפריד ביניהם." אמרה נטלי בחיוך מתגרה.

" מה , תני פרטים , בן כמה הוא , מה האופי שלו. " קראה ספיר בחיוך סקרני.

" קוראים לו נתי והוא בן עשרים. יש לו עיניים ירקרקות –כחולות כמו הים. והוא במילה אחת : מושלם!" קראה נטלי בחיוך מאוהב.

" אז מה את תעשי כדי להפריד ביניהם?" שאלה ספיר בסקרנות.

" אני אכשף אותו ואגרום לו להיפרד ממנה." אמרה נטלי בחיוך ערמומי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך