נתתי לך ללכת כי מגיע לך יותר-פרק 11

nobody 21/06/2014 1329 צפיות תגובה אחת

העלתי את התמונה, תיאור:'ערב עם האהובים עליי.'
שלומי הגיב:'אישתי אני אוהב אותך,בן ועדן חיים שלי.'
בן הגיב:'איפה תמצאו יפה כמוני? חחח אוהב אותכם מלא'
עדן הגיבה:'כמה אני אוהבת את המושלמים שליי'
נכנסנו פנימה וראיתי את לי, כולה עם פרצוף תחת, הלכתי לכיוונה.
"מה קרה יפה שלי?" אמרתי ויצאנו שתינו החוצה.
"יפה שלי? כן ירדן, את חושבת?"מה עובר על אמא שלה זאתי
"תגידי מה יש לך?"
"אנחנו התרחקנו מאוד! את לא שולחת הודעה, לא מתקשרת כלום. ופתאום יפה שלי? מאמי אני לא איזה בובה שלך. מה קרה? רבת עם עדן? סורי צ'רני?" ואת המשפט האחרון אמרה בזלזול והתנשאות, בת זונה. ירדן תרסני את עצמך
"תגידי מה מאמי מי את חושבת שאת? אז התקרבתי לעדן יותר בזמן האחרון, תמיד הייתי מחוברת אליה. רצית לדבר? לא היית צריכה לחכות שאני אשלח היית שולחת 'מתגעגעת.' או 'אני צריכה אותך.' ישר הייתי באה והייתי שם בשבילך ואת יודעת, הכל אצלך זה אגו. אז תהיי בריאה."
אמרתי באלגנטיות שיא שאין לי מושג מאיפה הבאתי אותה והלכתי.
אמרתי שמחכה לי לילה ארוך, אני יודעת מה אני אומרת.
נכנסתי וראיתי את בן ועדן רוקדים ושלומי יושב בספות שדי מרוחקות מהמוזיקה עם כוס אלכוהול. מישהי באה אליו, זונה מיליון אחוז. באתי ללכת אבל נזכרתי במקרה הקודם, לרסן את עצמי. נעמדתי בצד והסתכלתי רציתי לראות מה הוא יעשה זה לא שאני לא סומכת עליו אבל בכל זאת, אני אישה. היא חייכה. מה זה אמור להביע החיוך הזה? עקומה. רגע… היא מסתובבת, חה קבלי את זה, הוא שלי בלבד.
התקדמתי אליו
"מה אישתי? איפה היית?"
"רבתי עם מישהי, עזוב"
"מה? מה זה עזוב?"
"סתם איזה קנאית אחת בייבי"
"בטוח?" הוא אמר בשיא הרצינות וצחקתי, חיים שלי איך הוא דואג לי.
"100 אחוז" אמרתי הוא חייך, לקח לי את היד וקמנו לרקוד עם בן ועדן, הם היו קרובים מתמיד. הוא אמר לה משהו באוזן אבל לא הצלחתי לשמוע בגלל המוזיקה הרועשת והיא WTF?!
אני לא מאמינה!!

נ.מ של עדן:
רקדתי עם בן. מרגע לרגע הרגשות שלי כלפיו מתעצמים. איפה הייתי? אהה כן, רקדנו יחד, כמה בנות באו אליו ניסו להיטפל אבל הוא דחה אותן, את כולן, חיים שלי. שלומי וירדן באו לידנו ורקדנו יחד ואז הוא אמר לי באוזן:"את מבינה? את כולן אני אעיף בשבילך, רק בשבילך. את יותר שווה מכל אחת פה ובכלל, חיצונית ופנימית."
מה אני לא מאוהבת?! לא היה אכפת לי כלום פשוט קפצתי עליו בנשיקה ותוך כדי הנשיקה פשוט חייכנו. שלומי ישר:"אווו" וחימומים כאלה ואחרים וירדני חיים שלי הייתה בשוק, טוב אפשר להבין אותה "כפרה שליי שרוף עלייך!" בן צעק ונישק אותי

נ.מ של בן
יאסס על העולם!! כפרה עלייה אהבת חיי, כמה חיכיתי לזה באלוהים יואו כולי הייתי באטרף של החיים רקדתי, שמחתי, לא ראיתי בעיניים. ירדן לקחה אותי החוצה באמצע כל האנדרנלין. כן נהיינו ידידים טובים מאז שהיא ושלומי איחדו כוחות נגיד את זה ככה.
"אז מה אחי? חיכית לזה."
צחקתי והשבתי לה:"את לא יודעת כמה."
"עכשיו הסבר."
"אני אוהב אותה, את זה את יודעת. כל הערב העפתי את העלוקות שבאו אליי כדי להרים לה את האגו אמרתי לה שהיא שווה יותר מכולן ובעיניי יותר מכל אחת אחרת מכל הבחינות.
היא חייכה וסוף סוף הביאה לי את הנשיקה שחיכיתי לה."
"יאא , איך אני שמחה"
"אוהב אותך אחותי"
"הדדי ביותר קופיקו"
נכנסנו חזרה, זה מסיבה בבית לא במועדון.

נ.מ של שלומי:
בדיוק היה את השיר סלואו, בן ועדן לא עזבו אחד את השנייה, כפרה עליהם. שיהיה להם הכי טוב בעולם שמח בשבילו שמצא את זאת שתחזיק אותו קצר, שהוא אוהב.
אני וקטני שלי רקדנו יחד :"יפה שלי, כמה אני אוהב אותך" אמרתי והיא חייכה את החיוך שאני אוהב יואוו אני אשרף על החיוך הזה! "אני אוהבת אותך אושר שלי" איך אני מאושר אלוהים, פתאום הבנתי איזה ילד קטן הייתי חושב שהוא מלך העולם שהוא כל דקה מחליף מישהי, שכל ערב בחורה אחרת ובבוקר לא זוכר את שמה, הבנתי מה עשיתי לכל הבחורות ששיחקתי בהם שזה לא בכבוד שלי לעשות אחרת ילד אגו מסריח במילה אחת ילד. אף זיון לא משתווה לא לנשיקה אפילו לחיבוק או לחיוך מהאישה שלך שאתה יודע שהיא שלך בלבד שהיא אוהבת *אותך*
אין בן אדם מאושר ממני.
אין דבר שאני אוהב כמוה ומהמשפחה שלי. בעצם? היא גם חלק מהמשפחה שלי. לא בכל יום פוגשים את אישתך לעתיד.
נגמר הסלואו וחזרו הטראנסים ורקדנו ארבעתנו ועומר ולירון הצטרפו, ואז קרה לה משהו היא די החווירה "מה קרה בייבי?" שאלתי בדאגה "כואב לי הראש" אמרה והחזיקה את הראש
"בואי קטני, בואי נלך לשבת" היא התיישבה והלכתי להביא לה מים
כשחזרתי מישהו כבר התחיל איתה, שוב הזין הזה ששרק לה בטיול.
"יחתיכת הומו, אתה לא מבין מה זה יש לה חבר?" טפי עליו
"נשמה אני פה לפנייך" מה זה לפנייך מה היא איזה חפץ?! חטפתי עצבים
העפתי לו אגרוף והתחלנו לריב מכות. ירדן קמה וניסתה להפריד
"שלומי די בייבי הוא לא שווה את זה" היא אמרה הייתי עסוק כלכך במכות אבל ראיתי שהיא מאבדת שיווי משקל ואז?…….היא התעלפה.


תגובות (1)

מהמממםםםםם!!!!!!!
תמשיכי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

22/06/2014 00:59
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך