brendy
רוצות להוסיף קצת פנטזיה בפרקים הבאים? P;

סוד גורלי | פרק 4

brendy 04/09/2011 726 צפיות 3 תגובות
רוצות להוסיף קצת פנטזיה בפרקים הבאים? P;

נכנסתי הביתה וישר כל המשפחה התנפלו עלי ובדקו שאני בסדר, וכמובן שסבתא שמה לב שהשמלה מלוכלכת והייתי צריכה להגיד לה בצער רב שהשמלה "לא לטעמי" ולמזלי היא הבינה- בעיה אחת פחות. לא סיפרתי למשפחה שלי על דילן, זה עניין שלי ולא רציתי שהיילי אחותי תצחק עליי, עליתי למעלה, הורדתי את האיפור ואת השמלה הנוראית זרקתי לפח- זה הרגיש כל כך טוב, והורדתי לבסוף את השרשרת הטיפשית- אני לא מאמינה ששכחתי ממנה! יצאתי כל כך סתומה!
טוב, התנחמתי, אולי הוא אוהב סתומות. נכנסתי למיטת מים ונרדמתי ישר.
למחרת בבוקר, יצאתי לטייל קצת בעיירה ולקנות כמה דברים שסבתא שלי ביקשה ממני לקנות מאחר והוריי נסעו להפלגה והיילי ומייקל נסעו ביחד עם החבר של היילי לפיקניק ביער.
הגעתי הביתה לאחר הטיול והקניות, אכלתי ארוחת צהריים ונכנסתי לג'קוזי בזמן שקראתי ספר. לאחר שיצאתי מן הג'קוזי נכנסתי למקלחת, התקלחתי מלא זמן ונהניתי מתחת למים החמימים ולבסוף יצאתי והסתכלתי על השעון, ראיתי שכבר חמש! התקלחתי מלא זמן, אבל היה שווה את זה.
התלבשתי והתאפרתי, ולבסוף ירדתי למטה בעשרה לשבע. דיברתי קצת עם סבתא, ותהיתי אם דילן בכלל זוכר את הדייט שלנו ולבסוף בשבע בדיוק, פעמון הדלת צלצל וכשפתחתי את הדלת, דילן עמד בפתח עם זר קטן של ורדים, נורא התרגשתי אבל קיוויתי שאני לא נראית ככה, אלא יותר בכיוון של 'כן, זה לא חדש, מביאים לי ורדים כל יום.. פשוט שים אותם עם השאר'. לקחתי ממנו את זר הפרחים בתודה ושמתי באגרטל מלא במים. נפרדתי מסבתא ואמרתי לה שתהנה מהזמן החופשי שלה מהמשפחה שלנו, והיא רק צחקה, ונפרדה ממני ובלי שדילן ישמע, היא לחשה לי באוזן " בהצלחה", הסתכלתי עליה בתודה והצטרפתי לדילן.
הוא הוביל אותי למכונית שלו- מרצדס שחורה עם גג פתוח.
"וואו, ההורים שלך קנו לך את זה?" שאלתי.
"לא בדיוק" הוא אמר ולא הוסיף יותר.
נחגרנו ונסענו לעבר הפארק.


תגובות (3)

יייייייייייייייאווווווווו פנטזייייייייה!!!!!!
כןןןןןןןןןן!1
באלייבאלייבאלייבאלייבאלייבאלייבאליי!!
טוב, הבנת את הפואנטה..
אממ…
אל תאשימי את אותי..
יש בשיגעון שליי הגיון XD

04/09/2011 19:34

XD
אני אמשיך לכתוב מחר כזהXD
אז פנטזיה?
סבבי ^_^

04/09/2011 20:22

תמשיכייייייי מייייייייייייד

04/09/2011 21:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך