brendy
תגידו לי אם כדאי לי להמשייך (=

סוד גורלי | פרק 1

brendy 25/08/2011 794 צפיות 3 תגובות
תגידו לי אם כדאי לי להמשייך (=

ישבתי במכונית, צפופה בין אחותי הגדולה היילי, שסימסה לחבר שלה בהתלהבות לבין אחי הקטן מייקל שצרח שהוא רוצה סוכריה על מקל והתאפקתי לא לצרוח בעצמי. במקרה ושאלתם, אני אנג'י, אני נוסעת לחופשה של חודשיים לסבתא וסבא שלי בקנדה,בעיירה מוזרה שקוראים לה פייר, ולא שיש לי בעיה, אני מתגעגעת אליהם מאוד ורציתי לראות אותם, אבל אנחנו נוסעים נסיעה של 5 שעות באוטו בלי מזגן וכאילו זה לא מספיק גרוע, אמא שלי אמרה לי שאני צריכה ללבוש הערב ליריד את השמלה שסבתא נתנה לי ליומולדת ה15 שלי שנה שעברה- שמלה מזעזעת בצבע צהוב זרחני עם קישוטי משולשים ירוקים, חומים וכתומים…
בסופה של נסיעה ארוכה ומייגעת הגענו לפייר, זו עיירה בסגנון כפרי, עם הרבה עצים וגינות מטופחות, יש פה הרבה ירוק- עצים ירוקים, גדרות ירוקות, אפילו החנויות צבועות בירוק- וחשבתי לעצמי שכל כך הרבה ירוק לא ראיתי מאז הפעם האחרונה שביקרתי פה, לפני שנה.
מחשבותי נקטעו שעברנו ליד רחוב בדרך לרחוב של סבתא וסבא שלי, היה שם שלושה בנים בערך בגילי וכל אחד מהם נראה שונה מהאחר- האחד שחום עם עיניים ירוקות ושיער מתולתל שחור שהתווכח על משהו עם הנער השני שנראה חיוור עם עיניים אפורות ושיער ג'ינג'י , אבל הנער שהכי תפס את תשומת ליבי היה הנער עם העיניים החומות שוקולדיות והשיער החום שטני הגולש על פניו ,הוא היה חתיך, הוא נראה רגוע למרות חבריו שהתווכחו ולא יכלתי להסיר ממנו את מבטי. אבל הייתי חייבת כי פתאום הוא יישר את מבטו אלי ומבטנו נפגשו ובמהירות הורדתי את מבטי לאייפוד. באותה שנייה עברה במוחי מחשבה- מוזר ששלושה נערים כאלה, כל כך שונים אחד מהשני, ישבו ביחד ויתנהגו כאילו הם החברים הכי טובים למרות המריבה שכנראה התרחשה בין הנער החיוור לנער השחום. מעניין.


תגובות (3)

מעניין..
אהבבתי מאווד D:
מאווד מאווד מאווד :)
תמשיייכיי

26/08/2011 15:02

ברור שתמשיכי! מחכה להמשך :)

26/08/2011 15:50

תודה XD אני בדיוק התחלתי לכתוב את ההמשך P:

26/08/2011 21:01
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך