סוף סוף

מיכי26 10/10/2017 651 צפיות 2 תגובות

הוא אוהב אותה והיא בכלל לא יודעת.
היא חושבת עליו כל הזמן והוא לא מודע לכך.
הם בקושי מתראים אבל כל פעם שהם נתקלים אחד בשני הניצוצות מתפזרים באויר.
ערב אחד כל זה השתנה.
היא עובדת כמלצרית באיזה בית קפה חדש בעיר התחתית והוא נכנס לשם ממש במקרה עם חברים שלו ששמעו על המקום ורצו לנסות.
הנה היא יוצאת עם המגש המלא אל עבר הלקוחות שלה ואז היא רואה אותו, כן זה הוא, העיניים שלו והחיוך שלו ואז היא גם שומעת את הצחוק שלו.
היא מסתובבת אל עבר המטבח והולכת כשעל לחיי סימני ההסמקה, הוא בדיוק מסובב את המבט שלו אל עבר המטבח והוא מזהה אותה מהגב שלה, הוא יודע בדיוק איך השיער שלה נופל לה על הכתפיים והגובה שלה וכן הוא גם מזהה את תנועת הירכיים שלה והאגן שכבר חלם כל כך הרבה פעמים לחבק בלילות הקרים.
היא ניסתה במהלך הערב להימנע מלהסתכל עליו כי ידעה מה המבט שלו מסוגל לעשות לה והוא מצידו היה מובך מדי לעשות משהו מול החברים שלו שלא תחשוב שהוא עושה עליהם פוזה או משהו.
יותר מאוחר בערב היא יצאה עם כמה חברות לאיזה פאב באזור שהזמינו אותן אליו, בכל זאת רובן עוד לא הגיעו לגיל 18, והנה הן מתיישבות קרוב לרחבה ופתאום משום מקום שוב פעם הקול שלו, קול שתזהה בכל מקום ומצב.
היא מרימה את ראשה ואל מול עיניה הוא ניצב עם אותם החברים ממקודם ועוד כמה שהיא כבר מכירה ושוב פעם הסומק עולה על לחייה לפחות הפעם מספיק חשוך כדי שהוא לא ישים לב היא אומרת לעצמה.
ככל שהערב התקדם ככה היא פחות החזיקה את עצמה מלהסתכל עליו והוא מצידו לא היה יכול שלא לטבוע בתוך עיניה וברגע אחד שניהם קמו מהמקום שלהם והתקרבו אחד אל השני עד למרחק נגיעה.
בקול אחד הם אמרו "רוצה ללכת מפה?" וצחקו גם ביחד ויצאו.
הם נכנסו לאוטו שלו ונסעו, נסעו לנקודת תצפית על הים שהיא לא הכירה וזה הדהים אותה והוא שמח שהצליח להפתיע אותה.
אחרי כמה רגעים של שקט מביך הוא סוף סוף עשה צעד ופתח את פיו לגלגול המילים אך אז בדיוק באותו רגע צלצל הנייד שלה והיא צחקה ואמרה לו ששכחה להגיד לחברותיה שהיא הולכת ואחרי שיחה קצרצרה היא חזרה אליו.
"אני בקטע שלך" אמרו בקול אחד ומבטיהם לרגע נפלו ואז הוא צחק ואמר "שנים אני מת להגיד לך את זה ובסוף את לא נותנת לי את כל הבמה לזה" בתשובה היא ציחקקה וישר אחר כך השפילה מבט, הוא עטף את המותניים שלה ונישק אותה והיא לא שיחררה אותו עד שכמעט שניהם נחנקו.
"אז מה עכשיו?" היא שאלה אותו, הוא הסתכל עליה ואמר "עכשיו אני סוף סוף אקח ממך את המספר שלך ולא אחכה חצי שנה עד הפעם הבאה שאני אראה אותך" ושניהם צחקו.
למחרת הוא אסף אותה מהעבודה.


תגובות (2)

חמוד

10/10/2017 12:11

באיחור של שלוש שנים, אבל כמה כיף לקרוא סיפור רומנטי. אני שמח שחזרת לפרסם, אחרת לא הייתי מגיע לסיפור הזה.

03/11/2020 20:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך