harleyquinn4444
פרק שני בסיפור סימנים :) אני מאוד אשמח אם תגיבו ותציעו מה לשפר ואני שוב אומרת שזה אחד מהסיפורים הכי אהובים עלי שכתבתי עד כה ואני ממליצה בחום לקרוא את זה כי זה מתוק. תדרגו ותגיבו ;)

סימנים – פרק 2: YOLO וחלומות מציאותיים

harleyquinn4444 06/08/2015 695 צפיות אין תגובות
פרק שני בסיפור סימנים :) אני מאוד אשמח אם תגיבו ותציעו מה לשפר ואני שוב אומרת שזה אחד מהסיפורים הכי אהובים עלי שכתבתי עד כה ואני ממליצה בחום לקרוא את זה כי זה מתוק. תדרגו ותגיבו ;)

"הלו?" נשמע קול נעים מהצד השני של הקו. "קייט? אממ…" אנדרו לא ידע איפה להתחיל, הוא רצה שהם יפגשו אבל לא החליט איפה או מתי וניסה לסדר הכל מהר בראש. "את רוצה שניפגש? אפשר ללכת לראות סרט…" אנדרו אמר בלחץ "תפגוש אותי עוד עשר דקות על הגשר של הנחל. ואל תהיה לחוץ," היא גיחכה וניתקה. אנדרו חיכה רגע ורק אז הוריד את הטלפון מאוזנו ויצא לנחל.
הוא ראה אותה בצד השני של הגשר, לבושה בג'ינס קרוע מעט וחולצה קצרה בצבע שחור עם כיתוב לבן, כשהיא התקרבה הוא ראה את הכיתוב על חולצתה 'YOLO'. הוא אהב את המשפט הזה, אתה חיי רק פעם אחת. שניהם התיישבו על ספסל רחב מול מעקה הגשר שמשקיף לנהר מוריק שזרימתו חלשה ביותר. "אני לא מבין איך את נשארת עם אלכס, מהצד הוא נראה ממש אכזרי כלפייך." אמר אנדרו ואז עלה במוחו הרעיון שזה אולי לא הנושא הכי טוב לפתוח בו בשיחה אבל להפתעתו קייט השיבה "אני יודעת.. אבל אין לי הרבה מה לעשות לגבי זה עכשיו." "למה את מתכוונת?.." שאל אותה והפנה את ראשו לכיוונה במבט מבולבל, הוא לא ידע הרבה אז ועכשיו אפילו פחות. "אז מה הולך להיות במסיבה של אית'ן?" היא שינתה נושא במהירות ואנדרו הסכים עם ההחלטה שלה ישר ואמר "אני לא ממש בטוח אבל יהיה אלכוהול, הרבה אלכוהול..". "אני חושבת שיהיו הרבה החלטות גרועות באותו לילה." היא פלטה צחוק קטן ואנדרו יחד איתה.

באותו לילה אנדרו לא הצליח לתפוס את מחשבתו, הוא שחזר שוב ושוב את השיחה שלו עם קייט על הגשר. הם השלימו פערים כיוון שהיו חברים טובים פעם אבל מאז התיכון זה הפסיק. הם שיתפו ציפיות על המסיבה הקרבה, ציפיות נוראיות כמו אנשים שהורסים את המכוניות שלהם בשל נהיגה בשכרות, וחנק מאכילת ציפויי ספות ועוד כל מיני השערות מצחיקות. אנדרו נהנה במפגש הזה ואחרי הפעם הרביעית ששחזר אותו עיניו נעצמו והוא נרדם.

המסיבה עד כה ממש מהנה, הרבה אנשים הגיעו ויש הרבה שתיה חריפה. אנדרו ישב על הספה ושתה מכוס קצת בירה, הוא לא אהב שתיה חריפה. קייט התיישבה לידו, "נראה שהציפיות שלנו עומדות להתגשם, כמה מהחברים של אלכס מתניעים עכשיו את המכונית שלו, אני מקווה שהם יתקעו בעמוד." היא אמרה וחייכה, נראה שהיא ממש נהנתה לדמיין זאת. "את ממש רעה, למרות שאני מסכים איתך." אנדרו גיחך והתקרב אליה מעט. הם ישבו ממש קרוב על הספה, הביטו אחד לשנייה בעיניים למשך כמה שניות ולא היססו, אנדרו יכל להרגיש את נשימתה ואת ידה על הירך שלו, היא התקרבה אליו יותר וכך גם הוא, והוא הרגיש את שפתיה הרכות על שפתיו. ואז הכל נהיה שחור, אנדרו מצא את עצמו בחדר שלו והבין בעצב שזה היה חלום.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך