harleyquinn4444
פרק רביעי! מקווה שאתם אוהבים. תגיבו ותדרגו :) אם יש שאלות אני אשמח לענות, עונה לכל תגובה ;)

סימנים – פרק 4: שתייה חריפה ודמויות על הגשר

harleyquinn4444 07/08/2015 727 צפיות אין תגובות
פרק רביעי! מקווה שאתם אוהבים. תגיבו ותדרגו :) אם יש שאלות אני אשמח לענות, עונה לכל תגובה ;)

סוף השבוע הגיע והמסיבה של אית'ן עמדה להתחיל. אנדרו לא ידע מה ללבוש, מה אם אראה אותה? חשב לעצמו וניסה למצוא את החולצה המכופתרת הכי פשוטה שלו אבל גם הכי יפה שהייתה לו.
ברגע שהגיע לשם הוא הבחין בה, היא לבשה שמלה סגולה ופשוטה עם עיטורים של פרחים בצבעים עליה והיא נראתה כל כך טוב!… חשב אנדרו וניסה לרסן את עצמו בגלל העובדה שיש לה חבר וגם בגלל שהוא לא רוצה להתייחס אליה ככה, אבל היא באמת נראתה טוב, השיער החום בהיר שלה נח על כתף אחת והיא החזיקה כוס משקה ודיברה עם כמה אנשים.
אנדרו נכנס לבית וראה את אית'ן כשבחולצתו שני כפתורים לא כופתרו ואנדרו הבין שהוא כבר שתה עוד לפני המסיבה וגיחך לעצמו. "אנדרו! איזה כיף שבאת!" אית'ן צעק לו כדי להתגבר על המוסיקה. "לאן שלחת את ההורים שלך?" אנדרו שאל אותו כי לא ידע על תוכניתו. "יוון! אז הבית שלי ליומיים הקרובים! והוווו!" הוא צעק והתרחק משם בצעדי ריקוד. לפחות הוא לא צריך לנסוע הביתה אז מותר לו להשתכר חשב אנדרו. ואם כבר מדברים על שיכורים, הוא בדיוק ראה את אלכס והכנופייה שלו מחנים את המכונית שלהם בקרבת הבית, הם באו רק כי זאת מסיבה ולא בגלל שאית'ן מגניב או משהו כזה.
אנדרו התיישב על הספה, בדיוק כמו בחלום חשב, אבל קייט לא ניגשה אליו הוא חיכה זמן מה ואז יצא לחצר האחורית וראה אותה יושבת לבדה והתיישב גם כן על הדשא הלח מעט. "היי קייט, איך המסיבה בינתיים?" הוא שאל אבל לא הסתכל עליה והיא לא ענתה. "קייט?" הוא שאל שוב, "מה?" היא הסתכלה עליו ועיניה הכחולות היו מעט אדומות ונפוחות. אנדרו ידע שהיא בכתה או התכוונה לבכות אבל לא דיבר על כך, הוא פלט משהו עוד יותר גרוע. "אני מאוד מתקשה להבין אותך.." הוא פתח "את מוסרת לי הרבה מסרים לא ברורים ו…, אני יודע שיש לך חבר והכל אבל לא יכול להיות שאני היחידי שמרגיש ככה." הוא סיים ונאנח, פחד שהיא פשוט תקום ותלך. "אני מצטערת.." היא אמרה וכמעט פרצה בבכי. "אתה לא היחיד שמרגיש ככה, אבל רק נפרדתי מאלכס ואני לא בטוחה שאני מסוגלת להיכנס שוב למערכת יחסים.." היא הניחה את ראשה על ברכיה, לא בכתה אבל נראתה מובסת. אנדרו לא ענה כי לא בדיוק הבין וניסה לחשוב על מה שקרה בשאר המסיבה.
המסיבה נכנסה אל תוך הלילה ואנשים התחילו להתפזר, אנדרו חיפש את אית'ן, הוא רצה להגיד לו שהוא מתכוון ללכת. הוא ראה אותו על יד המדרגות לקומה השנייה מדבר עם מיה, היא הייתה אחת הבנות היפות היותר בתיכון. היא הרימה את ידה השחומה מעט לאוזנו האדומה מסומק או שתיה רבה מדי של אית'ן ולחשה לו משהו. אנדרו הסתובב מיד והתחיל ללכת לביתו, חושב על סיבות הגיוניות שמיה ואית'ן בכלל ידברו כי היחסים ביניהם נגמרו בצורה מאוד מכוערת. מיה בגדה באית'ן עם כדורסלן בשם דייב, ומיה ודייב הזוג הכי מוכר בתיכון כיום.
בדרכו לביתו אנדרו עבר על הגשר שמעל הנחל, הוא ראה דמות קטנה מהלכת על יד הנחל מתחת לגשר אך היא מיד נעלמה. הוא לא חשב על זה יותר מדי והמשיך לביתו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך