batelr
מקווה שאהבתם..............
יש לי רק בקשה קטנה אם קראתם אז תגיבו...............
תודה.....................

סינדרלה?! רבעי

batelr 29/02/2012 869 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם..............
יש לי רק בקשה קטנה אם קראתם אז תגיבו...............
תודה.....................

"רגע פסדר זה לא המילה שלך?" לליבי ולאמא שלה יש שפה כזאת שהם מדברות כך אחת עם השנייה וליבי לפעמים מדברת איתי ככה ו'פסדר' זו אחת ממילים בשפה הזאת
"כן, לא יודעת" משכה בכתפייה "נראה לי שאמא שלו באה לעשות מניקור פדיקור אצל אמא שלי" אמא של ליבי היא קוסמטיקאית כל השכונה באה אליה גם בין היתר אמא שלי שהיא חברה טובה מאוד של אמא של ליבי.
"מה זה קשור?" שאלתי
"את יודעת, אולי אמא שלו נדבקה והתחילה לדבר ככה גם" אמרה בחוסר איכפתיות ומשכה אותי לכניסה של הקניון.
נכנסנו לקניון "לאן את רוצה?" שאלתי את ליבי.
"את יודעת, רגיל" אמרה מחייכת לי ולליבי יש מסלול קבועה בקניון קודם הולכים לכל חניות הבגדים ואחר כך לנעליים ואז לתכשיטים ואז הדובדבן שבקצפת חנות המוזיקה ובסוף גלידה, בית קפה או משהו כזה.
נכנסנו לחנות הבגדים הראשונה ליבי מדדה איזה מעיל אבל לא רצתה אותו, מדדתי סוג של וסט אבל לא אהבתי גם ויצאנו לחנות השנייה וככה כל חניות הבגדים הנעליים והתשיטים.
ואז הגענו כמו שאמרתי לדובדבן שבקצפת לחנות המוזיקה נכנסתי וחיפשתי את הדיסק החדש של אדל המעלפת וליבי כבר השתעממה
ליבי לא אוהבת כמוני מוזיקה אבל אני גם מגנת גיטרה וגם שרה ואני משוגעת על אדל…
המוכר שלמד איתנו בבית ספר כבר הכיר אותי אמר " היי נופר מה קורה?"
"בסדר יוני מה נשמע?
"בסדר תקשיבי נופר יש למשהו מדהים לספר לך את מכירה את הלהקה של איתי בי רוק ?"
"כן הלהקה שמופיע בכל הנשפים והמסיבות של בית הספר?"
"אז הם מחפשים את הצלע הנשית שלהם"
"יופי אז מה זה אומר?" לא מבינה מה הוא רוצה, אלה אם כן….. מצצמתי את עניי בחשד
"את יודעת את יכולה לנסות להתקבל"
"אהה" בספקנות " לא נראה לי שיקבלו אותי, ולא נראה לי שאני רוצה ללכת"
ליבי שמעה את כול השיחה אמרה "לא נראה לי שהוא יקבל אותה, אחרי מה שהיא עשתה לו…"
"כן מקודם כמעט רבתי איתו"
"מה? למה מה עשית לו?" שאל העניים שלו נפערו לרווחה
"כלום הוא כזה שחצן…"
יוני צחק "רק עכשיו את יודעת?"
"יופי ואתה רוצה שאני היה חברה בלהקה שלו עם כל אלה שמתחנפים עליו?"
"לדעתי זה רעיון מצויין" אמרה ליבי
"מה" שאלתי אותה
"כן, את שרה ומנגנת יפה אז למה שלא תביאי את זה לידיי ביטויי"
"אני מביאה את זה ליידי ביטויי מספיק"
"פסדרררר אבל רק שתדעי שאם תרצי לנסות אני תומכת בך לאורך כל הדרך"
חייכתי אליה ואמרתי "טוב כל הדיבורים והרגשנות שלך עשו אותי רעבה בואי נלך לאכול משהו.."
היא צחקה ואמרה "ביי יוני"
"ביי יוני" אמרתי גם אני
"ביי" הוא אמר "לפחות תחשבי על זה על זה.." צעק אחריי נענתי את ראשי לאות שלילה ויצתי מהחנות מוסיקה…


תגובות (2)

ממההמם תמשיכיי ((((((:

29/02/2012 13:37

באסההה שתלךךךך מעניין מה יהיה בהמשששךךךךךךךךךך

01/03/2012 07:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך