batelr
אז כן...
אני יודעת שאמרתי שאני לא ימשיך את הסיפור הזה...
אבל בגלל שמבחינה טכנית זה הסיפור הראשון שכתבתי איי פעם אז אני יתן לו את הכבוד הראוי לו
וימשיך אותו עד הסוף...
אני יודעת שרוב הקוראות של הסיפור איזה כבר לא באתר
ואבל שהיה
בכל אופן, פרק הבא היו אחרי שאני אחזור מעבודה או מחר..

סינדרלה?! פרק 17

batelr 02/04/2013 1354 צפיות 5 תגובות
אז כן...
אני יודעת שאמרתי שאני לא ימשיך את הסיפור הזה...
אבל בגלל שמבחינה טכנית זה הסיפור הראשון שכתבתי איי פעם אז אני יתן לו את הכבוד הראוי לו
וימשיך אותו עד הסוף...
אני יודעת שרוב הקוראות של הסיפור איזה כבר לא באתר
ואבל שהיה
בכל אופן, פרק הבא היו אחרי שאני אחזור מעבודה או מחר..

המוזיקה שבקע מהוילה עם החלונות הצהובים התנגנה בקולי קולות..
אז כן, כרגע נתתי ליבי לסחוב אותי למסיבה הומנית וצפופה, ולא סתם נתתי לה גם להלביש אותי בשמלה. אתם מבינים שמלה!! לא יודעת מה עבר עליי…
ישבנו על ספסל מזדמן קרוב למקום המסיבה.
"את בטוחה שזה בטוח להיכנס לשם?" שאלתי את ליבי במבט מפוחד.
ליבי צחקקה "זאת מסיבה שווה, כמו שאומרים מסיבת השנה"
"עזבי אותך ליבי בואי נחזור" התחננתי בלב שהיא תסכים.
ליבי התרוממה מהספסל "נראה לך?! עד שהשגתי לנו הזמנות, באמת נופר תהני קצת, תזרמי, תשתחררי!" היא החלה לצעוד לכיוון הוילה.
אולי היא צודקת?! עליי לנסות להנות, התרוממתי מהספסל ורצתי אליה.
היא גיחכה "חשבתי שכבר לא תבואי" העניים שלה ברקו מאושר שנכנסו בשער הירוק.
"היית מתה" היא הסתכלה עליי במבט שונה "הופה, אני רואה שהחלטת להשתחרר, בואי נמצא לנו בחורים שווים הלילה" בחורים שווים? אולי איתי? הרי זאת מסיבת השנה הוא בטוח כאן!
"היי ליידיס, מה קורה?" שאל הבחור בכניסה וקרץ ליבי שהסמיקה קלות, ליבי ניראתה יפייפיה היום, השמלה שלבשה דגישה את העניים הכחולות כים שלה.
"יש לכן הזמנות?" הוסיף לשאול אותו בחור.
ליבי הוציאה מתיקה שתי הזמנות ומסרה לו אותם. הוא חייך אליה ואז התסכל על שתינו ואמר "אתן מוזמנות לבחור לכם תחפושת מהחדר שליד פה. זאת הפתעה שהייתה כתובה על ההזמנות" הוא קרץ שוב הפעם לשתינו.
הפתעה?! לא שמעתי על הפתעה! טוב נו שהיה היום אני זורמת?
הלכנו לחדר התחפושות ליבי התרגשה מכל העניין היא קיפצה כמו ארנב כשנכסנו לחדר.
הוא היה, טוב נו על מי אני עובדת הוא היה מדהים!! החדר כולו היה צבוע בצבע שנהב. בצד ימין עמדו סטנדים מלאים בתחפושות, מצד שמאל היה מלא מדפים מלאים במסכות.
במרכז עמד סטנד של איפור. ובקיר הסופי היו שלושה תאי הלבשה בצבע שמנת עם.
ליבי החלה לעבור על סנטנד התחפושות היא הוציאה תחפושות מכל המינים והסוגים רוקדת לצליי המוזיקה שבקע מהחדר השני
"ליבי תראי מה את עושה? בלאגן!" ליבי צחקה בכל גדול!
והתסכלה עליי במבט זומם, מבט שאומר את תלבשי מה שאני אומרת!
"מצאתי לך את התחפושת המושלמת, היא הוציאה שמלה עדינה בצבע תכלת. בהתחלה לא הבנתי מה זה. ולאחר רגע…
"שום סיכוי ליבי" ליבי החמיצה פנים ולאחר רגע שינתה הבעה להתחננות
"נו בבקשה נופר, אמרת שתזרמי. ואנחנו פה וזה יעשה אותי מאושרת, נשבעת לך שאני היה חייבת לך"
גחכתי נו שהיה סינדרלה מה יכול להיות? הרי אף אחד לא יודע מה הכינוי שליבי הצמידה בעקבות המשק בית…
ליבי לקחה לה את התחפושת של יסמין הנסיכה מאלדין..
הלכנו לתאי ההלבשה לאחר כמה דקות המתנה נכנסתי אני לתא הלבשה ולבשתי את השמלה התכלת היא הגיע לי מעט מעל הברכיים היה בהערכה של השמלה אפילו נעלי העקב בצבע שקוף גחכתי נעלי זכוכית עלק..
יצאתי מחוץ לתא ליבי כבר הייתה באמצע לאפר את כצמה בצורה שונה ממה שבאנו. היא גם קלע צמה מהשיערות שלה ושמה מין תכשיט מצח… ליבי הייתה יפה למרות ענייה הכחולות עורה היה שזוף ושערה היה כהה אז ממש נראת יסמין משופרת..
ליבי חייכה אליי שראתה אותי "איזה יפה!"
צחקתי "מי שמדברת מהממת שכמותך" צחקנו הנעליים הורסות…
ליבי לקחה את שערי ועשתה ממנו פקעת הדוקה ליד האוזן והוציאה לי פוני לצד
"אפילו כתר יש פה!!" ליבי החלה לקפוץ בשמחה ושמה לי את הכתר על הראש…
כתר?? נופר להירגע! אמרנו לזרום..
ליבי הסכלה עלי עכשיו, בוחנת אם חסר משהו. היא קיווצה את את גבותיה לאחר רגע היא חזרה עם מסכה עם חוט להרכיב על האש בצבעי התכלת והכחול בשבילי ומסכת יד בצבעי הסגול בשבילה
על כלום היא לא תוותר הרי זאת ליבי!
הרכבתי את המסכה על הראש…
נעמדנו מול המראה הגדולה..
"מושלם" ליבי אמרה וחיבקה אותי והחלה לקפוץ ומכוון שאני זרמתי החלתי לקפוץ יחד איתה…


תגובות (5)

תמשיכיייי

02/04/2013 04:42

חובה המשך היום! :)

02/04/2013 05:40

רגע מה אני עז ?
ברור שאני זוכרת את הסיפור הזה ואוהבת אותו נורא !!

02/04/2013 05:56

תמשיכי היום הסיפור שלך ממש יפה ♥

18/04/2013 09:48

קוראת חדשה!
תמשיכיי!!!!

02/05/2013 07:54
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך