batelr
טאדם!!!
מה קורה??
מצטערת על העיקוב תקופת מבחנים שכזאת מבטיחה להמשיך בערב!

סינדרלה?! פרק 18

batelr 04/05/2013 1159 צפיות 3 תגובות
טאדם!!!
מה קורה??
מצטערת על העיקוב תקופת מבחנים שכזאת מבטיחה להמשיך בערב!

הדיי ג'יי ניגן מוזיקת פופ רועשת, ליבי החלה לקפץ בהתלהבות ולצרוח שאנחנו חייבות ללכת לשתות משהו ואחרי זה נרקוד עד אור הבוקר.
ליבי החלה להתקדם לעבר הבר הגדול שניצב בפינה הימנית של החדר, התקדמתי אחריה…
"מה את רוצה לשתות?" שאלה אותי ליבי ענייה נצצו באושר
"קולה?" לא ידעתי כל כך מה מקובל לשתות במסיבות.
"נו באמת נופר, אל תדברי שטיות אנחנו במסיבה אני מדברת על שתיה שתיה"
"אלכוהול?" שאלתי בנימת הפתעה בחיים שלי לא שתתי אלכוהול.
"אה, אה חכי כאן אני חוזרת אני כבר יביא לך משהו" אמרה והלכה.
עמדתי שם כמו נר, לא זזתי, ואבל אז נזכרתי שאני זורמת. אז הוספתי חיוך לעמידה שלי. וכנראה זה היה נראה מוזר כי נגש אליי בחור וצרח לי באזון בגלל כל הרעש
"היי, מה קורה את פה לבד?" הבחור היה מחופש נסיך ושם מסכה של ארנב. אין לי מושג למה.
צרחתי לו בחזרה "לא חברה שלי הלכה להביא לנו משהו לשתות" הוא חייך "אחלה תחפושת דרך אגב"
עכשיו הוא צחק "תודה גם שלך יפה" חייכתי בחזרה "סינדלה נכון?"
"כן חברה שלי בחרה" אמרתי חשתי גאווה בליבי הוא חושב שזה יפה.
"אז איך קוראים לך?"
"אה הנה חברה שלי" ליבי בדיוק הגיעה מחזיקה כוס עם משקה בצבע צהוב בהיר.
"אל תשאלי הוא לא הסכים להביא לי את הבירה, שעה עשיתי לו עינים" ציחקקה.
צחקתי גם היא עבירה לי את הכוס היותר מלאה, לגמתי מהבירה, היא לא הייתה כזאת נוראית.
"אז מי זה?" שאלה ליבי
"זה"… לא היה לי מושג איך קוראים לו "זה"… פתאום הוא חייך "אורי, קוראים לי אורי"
"זה אורי" חייכתי וקרצתי לליבי.
"אז מה דעתכן בנות אני שם עם חברים שלי" הוא הצביע על ספה גדולה ישיבו שם כמה בחורים "בא לכן להצטרף?"
לגמתי חצי מהבירה שלי, ככה שאני לא אצטרך להחליט.
כי לא ידעתי בדיוק מה לעשות.
ליבי הנהנה ראשונה ואני ראיתי את זה כאישור אז אמרתי "כן למה לא?"
הבחור נראה זורח ואמר "יש יאללה"

"אורי, את מי הבאת לנו?" שאל אחד הבחורים שישבו שם בקול זורח
"אממ בנות תכירו, נתנאל הדפוק" אמר והצביעה על הבחור, הבחור היה מחופש לאינדאני ולא היית לו מסכה. "זה אוראל" אמר והצביעה על בחור שהיה באמצע לנשק בחורה "וזאת חברה שלו לורין, כן הם מחופשים לחתן וכלה, קיטשי" הם הפסיקו להתנשק ונתנו מבט מרוגז באורי, אבל אחרי זה חיכו וקרצו לנו ואמרו היי. "זה איתי החתיך ואדיוט" איתי חייך ואמר "היי" הוא היה מחופש לנסיך ושם מסכה של ארנב בדיוק כמו זאת של אורי.
ליבי נתנה בי מבט מלא משמעות, אולי זה איתי שלי? כאילו איתי האדיוט שאני עובדת אצלו בבית.
התיישבתי על הספה וליבי התיישבה אחריי. רק אז שמתי לב שסיימתי את כל הכוס בירה. נתנאל החל לדבר עם ליבי ואני סתם ישבתי שם. אורי אמר שהוא הולך להביא עוד שתייה. ואיתי סתם ישב שם כמוני.
"אז מה הקטע של התחפושת?" שאלתי אותו.
"מה?" הוא נראה מבולבל.
"מה הקטע של התחפושת?" שאלתי שוב.
"אה ככה אנחנו עולים היום להופעה" אמר איתי פתאום עבר עוד בחור מחופש בתחפושת של נסיך עם מסכה של ארנב ונתן כיף לאיתי.
"עוד שעה, לא לשתות יותר מידי. כן?" שאל איתי.
"כן אחי, אחרי זה נשתגע". איתי והוא צחקקו ונתנו עוד כיף.
אני נלחצתי, אלוהים אדירים זה איתי איתי, איתי שלי! . הבטן שלי עשתה סלטה מטורפת. יש לציין שהוא היה יפה גם בתחפושת המגוחכת. ולמרות שלא ראו לו את הפנים. אבל הרגשתי שאני חייבת לעוף משם.
"ליבי יש לי שירותים" לחשתי לה באוזן "בואי איתי" היא הינהנה. ואורי בדיוק חזר. "אנחנו הולכות לשירותים, כבר חוזרות תשמרו לנו משהו לשתות" קרצה להם ליבי.

"את לא מאמינה זה איתי איתי" אמרתי לליבי "אלוהים אדירים"
"מה?!" צרחה ליבי תדהמה שהופיעה בפנים שלה "אני לא מאמינה לך!"
"נשבעת לך, שאלתי אותו מה הקטע של התחפושת, והוא אמר לי שככה הם עולים להופיעה"
"פתטי" אמרה וצחקה יש משהו במה שהיא אומרת.
"אנחנו לא חוזרות לשם" אמרתי או יותר נכון קבעתי עובדה.
"מה?" שאלה ליבי מופתעת "למה? זאת ההזדמנות שלך"
גחכתי "הזדמנות למה?" היא לא חוזרת לי לקטע של להופיעה אתם בלהקה וכל הבולשיט הזה.
"לגרום לאיתי להתאהב בך, ואם לא איתי אז אורי חמוד מאוד, וחוץ מזה נתנאל כזה מתוק"
"אני לא רוצה שאיתי ידע שאני כאן" לא רציתי בגלל שפחדתי שהוא יקניט אותי אני עובדת אצלו בבית במשק בית, והתחפשתי לסינדרלה. כמה פתטי אפשר להיות.
"למה?" שאלה ליבי
"התחפשתי לסינדרלה, אני עובדת אצלו בבית. כמה פתטי אפשר להיות?" גלגלתי את עיניי.
ליבי החלה לצחוק "אחחח פתטית מאוד"
"איייי ממש מצחיק ליבי"
היא הפסיקה באחת "טוב טוב, אני יודעת מה נעשה פשוט נמציא לך שם אחר והוא לא יזהה אותך את מסכה"
"מה?"
"הוא עדיין לא יודע את השם שלך, גם לא אורי וגם לא נתנאל. ככה הוא לא ידע מי את"
"אממ אחלה רעיון" אמרתי וקפצתי על ליבי בחיבוק
"אוקי נקראה לך לורין?"
"יאללה בייב, בואי נחזור שלא יחשבו שטבענו בשירותים" אמרה וגנחה באגני

"אז אתן באות לרקוד?" שאל נתנאל את ליבי.
"בא לך?" שאלה אותי ליבי בעיניים שלה ראיתי שבא לה.
"לכי אני יבוא תיכף" אמרתי מחייכת, נהיית לי סחרחורת קטנה מהבירה הראשונה.
"טוב" אמרה ליבי והניחה בידי את הכוס שלה שהייתה חצי מלאה בנוזל כהה, היא הלכה ביחד עם אורי ונתנאל..
הרחתי את הנוזל יין כנראה בלעתי חצי ממנו.
והנחתי את הכוס על השולחן. והתרוממתי לחפש מים. הרגשתי סחרחורת וידים משיבות אותו בחזרה לספה.
"ואוו ילדונת כדי שתשבי" אמר איתי הידים שלו עוטפות אותי "הנה" קחי מים אמר ופתח את הבקבוק שלו
שתתי את המים "כדי שתנוחי פה, קצת ואל תשתי יותר. את לא יודעת לשתות, פעם ראשונה נכון?"
הלב שלי קפץ לו הדם שלי התרתח "כן" מלווה בהינהון.
אוקיי תנוחי פה, אחרת לא תזכרי כלום מהופעה שלי" אמר וקרץ, כל כך איתי…
"אני רוצה לרקוד" אמרתי
הוא גיחך "את אוהבת לרקוד?"
"אה אה" הסחרחורת החלה להירגע
"איך קוראים לך?" שאל ונימת שעשוע בקולו
"נופ." לרגע התבלבלתי "לורין"
"מה?" שאל וזיק חדש של תקווה הופעה בעיניי
"לורין" אמרתי שוב
"אה" אמר הזיק נעלם
"אוקיי עכשיו אני בסדר" אמרתי חייכתי אליו והלכתי לעבר נופר.

"כי לאא באא לליי להייוות נורממליי" צרחנו אניי ונופר תוך כדי קיפצות מפה לשם והרמת ידיים "לאא תצליחוו לכבות אתת האאשש לייי"…
גחכתי שראיתי את איתי מקפץ לא רחוק מאיתנו העינים שלנו לרגע התחברו והוא חייך, אבל אני הורדתי מבט.
לאחר שתי שירים עלה לבמה אחד התלמידים וצרח "אתם מוכנים להופעה הגדוולהה??"
כל הקהל אפילו אני שנכנסתי לסטלה קלה מהשתיה "כככןן" "אוקי, אז כפי שכולם יודעים, היום משהו מהקהל יופיע ביחד עם בי רוק, כל מי שרצה רשם את התחפושת שלו והכניס לתיבה, ועוד דקה אנחנו נעשה את הגרלה, אבל לבנתיים קבלו אותם בי רוק" כל הקהל צרח והשתולל, הם עלו לבמה והחלו לנגן קאבר לשיר רומנטי כל שהוא, כל הבנות החלו לצרוח ולשיר.
ליבי חייכה אליי, ושרה את השיר ביחד עם איתי, היה לו קול צרוד ומתוק שכזה אין ספק הוא טוב בכלל הלהקה כולה הייתה טובה.
"אווקיי" צרח אותו תלמיד למיקרופון אחרי שנגמר השיר "הרגע שכולנו חיכנו לו" איתי החזיק קופסאת קרטון גדולה, אחד הנגנים ערבב עם ידו את התכולת הקופסא והוציא פתק. הוא הגיש את הפתק לתלמיד הצרחן שפתח את הפתק וחיפש בעיינים שלו את התחפושת המנצחת .
"והמנצח בהגרלה הוא!" צרחח במקרופון "זאת בעצם היא!" חייך "סייננדדררללהה" כל העיניים נחתו עליי.


תגובות (3)

תמשיכיייי , כן תקופת המבחנים זה חרא דבר חחח XD

04/05/2013 08:03

וואי מדהים מדהים מדהים!! מחכה להמשך!

04/05/2013 08:40

תודה מתוקות יותר מאוחר אני ימשיך!!

04/05/2013 11:09
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך